SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
mja, ik heb nu eenmaal dat probleem dat ik dat soort dingen vaak uit mezelf doe, ben een zorgzaam typetje wat dat betreft, dus nu inhoudenquote:
Weet ik toch wijffie. Je bent net als ik als het daarom gaatquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nou hupsje, ondanks onze kutopmerkingen naar elkaar ben ik wel lief voor m.. Of was..
ik knuffel elke dag mn toiletpot, dus morgen even de nieuwe huisarts bellen of ie vrijdag even tijd heeftquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet ik toch wijffie. Je bent net als ik als het daarom gaat![]()
Hoe gaat het met je uhm "probleempje"?
daar is op zich niks mis mee..quote:
Ja dat las ik van de week.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik knuffel elke dag mn toiletpot, dus morgen even de nieuwe huisarts bellen of ie vrijdag even tijd heeft
Zie je het voor je? Ik met een gast van 42?quote:
ik niet, vorige keer was kort en te laat, maar wel wat meer.. Vrijdag heb ik als het goed is weer zo'n feestje..quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat las ik van de week.
Ik ben bang dat uhm ja
je vertrouwt alleen mij nog? XDquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
GvsE wil je nog iets op mn timeline gooien?
Ik duim voor je!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik niet, vorige keer was kort en te laat, maar wel wat meer.. Vrijdag heb ik als het goed is weer zo'n feestje..
Mja.... ik ken dat wel....quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, ik heb nu eenmaal dat probleem dat ik dat soort dingen vaak uit mezelf doe, ben een zorgzaam typetje wat dat betreft, dus nu inhouden
Ik vertrouw niemand meerquote:
ach, ik heb gehoord dat dat van hem toch niet zoveel waard is (van zn schoonzusje) XDquote:
maar toch ... als ik denk wat ik denk.. klopt ... toch... en dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, ik heb gehoord dat dat van hem toch niet zoveel waard is (van zn schoonzusje) XD
Ik heb "ik wil het controleren voordat het op mijn tijdlijn staat" gedaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heb je overal "alleen ik.... of vrienden" geplaatst???
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, ik heb gehoord dat dat van hem toch niet zoveel waard is (van zn schoonzusje) XD
geloof mij, mannen blijven pubers.quote:
dan hebben we nog meer om over te pratenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar toch ... als ik denk wat ik denk.. klopt ... toch... en dan?
Is dat niet pas bij echt getagd worden?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb "ik wil het controleren voordat het op mijn tijdlijn staat" gedaan
hmmm....quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb "ik wil het controleren voordat het op mijn tijdlijn staat" gedaan
Mn FB al bekeken?quote:
zijn hele familie was pissed op hem voor mijquote:
ja dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan hebben we nog meer om over te praten
ik heb dat gemistquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn FB al bekeken?
Hoe joof vroeger deed bij c_a is niks vergeleken met wat ik nu aan mn broek heb hangen
KUT alleen bij taggen dusquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat niet pas bij echt getagd worden?
* Vinniiee gaat proberen
Hoe joof deed?quote:
nja, we hebben al maanden daar drama mee, dus we hebben het er al uitvoerig over gehadquote:
ik weet niet wat jouw stalker allemaal doet..quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe joof deed?
Nou hetzelfde als mijn stalker alleen pleurt die van mij ook zoetsappige love quotes op mn fb
okequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, we hebben al maanden daar drama mee, dus we hebben het er al uitvoerig over gehad
Alles liken, overal op reageren etc.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet wat jouw stalker allemaal doet..
Ik kan NIETS posten op fb of hij liked hetquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet wat jouw stalker allemaal doet..
echte liefdequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan NIETS posten op fb of hij liked het![]()
En dan nog de love you plaatjes
ga even een facebookrelatie met dr aan en kijk of ie dat ook likedquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alles liken, overal op reageren etc.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ga even een facebookrelatie met dr aan en kijk of ie dat ook liked
*kots*quote:
Daar zit ik vast wel op te wachten jaquote:
kies een ander slachtoffer!quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik heb al genoeg "last" van zijn ma en tante
Dat dusquote:
Nee dan zitten mijn ma en tante te zeikenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ga even een facebookrelatie met dr aan en kijk of ie dat ook liked
Goed planquote:
mooie kale baby's makenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar zit ik vast wel op te wachten ja
Want dat doen ze nu nog niet?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dan zitten mijn ma en tante te zeiken
Opbokken jijquote:
wel een woest aantrekkelijk iemand he?quote:
En waarom was jouw eerste keuze dan pup?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel een woest aantrekkelijk iemand he?
ik hoorde van mijn zus dat mijn ma mijn 'relatie' met H op facebook volgt. En ik quote:quote:
quote:huh? Ze is geen vrienden meer met die H***********.. Zouden ze ruzie hebben gehad? Of is het uit? Ja, zal jammer zijn. Ze leek gelukkig
En afgelopen zaterdag kwam pa dingen bij mij ophangen en H kwam onverwachts langs om mn sleutel terug te geven en te praten.. Belt mn ma dat ze beneden stond en of ik mijn bezoekersvergunning even wilde brengen.. Dus ik ja is goed, dus hij en ik liepen tegelijk bij mij naar buiten..quote:oh, ze zijn weer vrienden
Mijn mama heeft geen levenquote:ja, en toen ik daar stond te wachten kwam dr een man tegelijk mee naar beneden en die belde daarna bij de onderburen aan. Kon zn gezicht niet zien, maar denk wel dat dat m was.
omdat makkelijk. Niet omdat woest aantrekkelijk. Ook niet omdat enigszins aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En waarom was jouw eerste keuze dan pup?
Aww meisje heb je last van 1 mama?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoorde van mijn zus dat mijn ma mijn 'relatie' met H op facebook volgt. En ik quote:
[..]
[..]
En afgelopen zaterdag kwam pa dingen bij mij ophangen en H kwam onverwachts langs om mn sleutel terug te geven en te praten.. Belt mn ma dat ze beneden stond en of ik mijn bezoekersvergunning even wilde brengen.. Dus ik ja is goed, dus hij en ik liepen tegelijk bij mij naar buiten..
Heeft ze tegen mijn zus gezegd:
[..]
Mijn mama heeft geen leven
och, ik vind het wel grappig.. Vooral omdat ze niks aan mij vraagtquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww meisje heb je last van 1 mama?
IK HEB 3 MAMA'S EN EEN TANTE!!
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat makkelijk. Niet omdat woest aantrekkelijk. Ook niet omdat enigszins aantrekkelijk.
quote:
Mijn mama denkt al dat ik diep in een relatie zitquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, ik vind het wel grappig.. Vooral omdat ze niks aan mij vraagt
sorry pup, ik ben een eerlijk persoonquote:
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde jouw smaakquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sorry pup, ik ben een eerlijk persoon
mijn mama dus ook..quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Mijn mama denkt al dat ik diep in een relatie zit
Is die zo erg dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn mama dus ook..mja, ze heeft m van de achterkant gezien, van veraf.. Ze heeft er verder niet over gezeurd.. Dus misschien vergeeft ze het me als ik m ooit voorstel en ze de voorkant ziet
gelukkig niet, anders zou iedereen achter mij aanzitten.. Oh wacht.. Doen ze al.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak
Zal ik Ries ff doorsturen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gelukkig niet, anders zou iedereen achter mij aanzitten.. Oh wacht.. Doen ze al.
Mijn edit was te traagquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gelukkig niet, anders zou iedereen achter mij aanzitten.. Oh wacht.. Doen ze al.
hij ziet er niet bepaald uit als de ideale schoonzoon nee.. Inkt en ijzer en een 'achterbuurthoofd' volgens mn zusquote:
die houd na 2 berichtjes richting mij wel op hoorquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij ziet er niet bepaald uit als de ideale schoonzoon nee.. Inkt en ijzer en een 'achterbuurthoofd' volgens mn zus
iedereen. Ook jij. Alleen je beseft het zelf nog niet.quote:
Oh dus het ligt aan mijquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die houd na 2 berichtjes richting mij wel op hoor
Jij ziet er ook niet uit als de ideale schoondochter dus dat zit wel goedquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij ziet er niet bepaald uit als de ideale schoonzoon nee.. Inkt en ijzer en een 'achterbuurthoofd' volgens mn zus
Onmogelijk, want ik heb je nog niet gezien.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iedereen. Ook jij. Alleen je beseft het zelf nog niet.
ik heb mn ma laatst al gewaarschuwd dat ze niet hoeft te verwachten dat ik ooit met een bankdirecteur thuis kom ofzoquote:
Kan het alleen maar meevallenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb mn ma laatst al gewaarschuwd dat ze niet hoeft te verwachten dat ik ooit met een bankdirecteur thuis kom ofzo
Jupquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus het ligt aan mij
[..]
Jij ziet er ook niet uit als de ideale schoondochter dus dat zit wel goed
nee, ik denk dat ze hier niet echt blij mee zal zijnquote:
Ik ben inderdaad te liefquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jupharder reageren pop
![]()
Nou, zn papa mag mij wel
mannen snappen een *kots* beter dan een ahum.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad te lief![]()
Altijd handig
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mannen snappen een *kots* beter dan een ahum.
Ze moeten het er maar mee doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik denk dat ze hier niet echt blij mee zal zijn
Goed neefjequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mijn neefje heeft m trouwens helemaal uitgekotst.. Die was en is nog bozer dan ik
quote:
precies. Ik snap het wel hoor, ik zou later ook liever geen zuipende, snuivende, werkeloze, getrouwde schoonzoon willenquote:
Goed puntquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
precies. Ik snap het wel hoor, ik zou later ook liever geen zuipende, snuivende, werkeloze, getrouwde schoonzoon willen
ja, ik hou van dat jong.quote:
maar hij heeft vandaag zn eerste werkdag gehad en volgende week wordt de scheiding als het goed is uitgesprokenquote:
Mijn fb chat draait overuren hoorquote:
Hier gaat iets mis GvsE?!quote:
quote:
Ah oke, dat is mooi. Denk ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar hij heeft vandaag zn eerste werkdag gehad en volgende week wordt de scheiding als het goed is uitgesproken
ik zou je nog niet willen al was je de laatste man op aarde en had je het laatste treetje bier in je bezit.quote:
met roy is dan ook van alles misquote:
Ach schattig, omgekeerde psychologie, door me weg te duwen trek je me aan,quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou je nog niet willen al was je de laatste man op aarde en had je het laatste treetje bier in je bezit.
nja, het is een klein stapje vooruitquote:
Ruilen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, beter de chat dan reacties op foto's op je timeline
Ok!! Ik zal eens kijken hoe dat gaatquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met roy is dan ook van alles mis![]()
Maar je moet het niet opgeven en gewoon doorgaan met dat soort kutopmerkingen,
in het geval van omgekeerde psychologie:quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach schattig, omgekeerde psychologie, door me weg te duwen trek je me aan,
En dan zeggen mannen dat vrouwen zo onduidelijk zijn!quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in het geval van omgekeerde psychologie:
Ik hou van je, ik laat je nooit meer gaan, ik wil je enorm graag neuken en volgende week is de bruiloft.
In het geval van in het echt:
Never nooit niet dat ik op of onder jou kom te liggen, naast je ook niet. Ik hou niet van je en dat zak ook nooit gebeuren. We passen niet bij elkaar en je zou me vreselijk ongelukkig maken. Zelfs met het laatste zakje wiet ter wereld zou ik je niet willen.
Alleen bruiloft was voldoende geweestquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in het geval van omgekeerde psychologie:
Ik hou van je, ik laat je nooit meer gaan, ik wil je enorm graag neuken en volgende week is de bruiloft.
In het geval van in het echt:
Never nooit niet dat ik op of onder jou kom te liggen, naast je ook niet. Ik hou niet van je en dat zak ook nooit gebeuren. We passen niet bij elkaar en je zou me vreselijk ongelukkig maken. Zelfs met het laatste zakje wiet ter wereld zou ik je niet willen.
ries, ik moet je niet, het gaat niks worden. Stop maar met me berichtjes te sturen want ik heb er helemaal geen zin in om continu berichtmeldingen te ontvangen en teleurgesteld te worden omdat jij het bent. Adios.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ruilen?
[..]
Ok!! Ik zal eens kijken hoe dat gaat
de meeste vrouwen wel, ik val niet onder dat kopje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan zeggen mannen dat vrouwen zo onduidelijk zijn!
quote:
Je wil echt graag trouwen hequote:
Okequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, het is een klein stapje vooruit
Ruilen voor wat?quote:
ja, dan is het alleen nog een zuipende snuivende schoonzoon met een achterbuurthoofdquote:
en een opel astra station met trekhaak, caravan, matchende windjacks, een labrador en 2 kinderen waarvan het begin er al isquote:
ik wil 2,39 kinderenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en een opel astra station met trekhaak, caravan, matchende windjacks, een labrador en 2 kinderen waarvan het begin er al is
Hmm lekker tochquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dan is het alleen nog een zuipende snuivende schoonzoon met een achterbuurthoofd
ik vind van welquote:
ben ik tenslotte ookquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
Het nadeel van vaak dezelfde proefexamens doen is dat je al weet welk antwoord er bij het plaatje hoort
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en een opel astra station met trekhaak, caravan, matchende windjacks, een labrador en 2 kinderen waarvan het begin er al is
hmm.. Maar welk deel. De wangen schijnen het lekkerst te zijn..quote:
Ik neem niet eens meer de moeite om pleisters te plakkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
kip heeft mn pink opengekrabt. Stom beest. Kan niet eens fatsoenlijk op schoot springen. En mijn ieniemienie en pino pleister past niet
Denk aan de strippers Roy!!quote:
maar ik hou van kinderpleistersquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem niet eens meer de moeite om pleisters te plakken
Boh dan is Jules toch niet zo ergquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik hou van kinderpleisters![]()
En die kleine rat doet het diep genoeg om te zorgen dat er druppels vanaf vallen. En ik heb geen zin om te dweilen,
Je zou toch denken dat je pinopleister significant groter is dan je ieniemieniepleister.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
kip heeft mn pink opengekrabt. Stom beest. Kan niet eens fatsoenlijk op schoot springen. En mijn ieniemienie en pino pleister past niet
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat je pinopleister significant groter is dan je ieniemieniepleister.
jep, nog meer duivels op de wereld..quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh dan is Jules toch niet zo erg![]()
Heb je gezien dat ze broertjes en zusjes hebben?
Ik hou van hemquote:
Oh nee, Jules valt heel bewust mijn handen aanquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jep, nog meer duivels op de wereld..![]()
Heb m ook gedeeld, maar denk dat de mensen in mijn omgeving dat te ver reizen vinden
Nja, Kip doet het per ongeluk, die springt niet goed, glijd eraf en houd je dan vast met dr nagels. Niet zo fijn.. Had mn grijze joggingbroek ook al last van, allemaal bloed op hoogte van mn knie
pino en ieniemienie zitten samen op die pleisters.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat je pinopleister significant groter is dan je ieniemieniepleister.
Je hebt gewoon een device die van gewone panty's netkousen maakt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jep, nog meer duivels op de wereld..![]()
Heb m ook gedeeld, maar denk dat de mensen in mijn omgeving dat te ver reizen vinden
Nja, Kip doet het per ongeluk, die springt niet goed, glijd eraf en houd je dan vast met dr nagels. Niet zo fijn.. Had mn grijze joggingbroek ook al last van, allemaal bloed op hoogte van mn knie
nee, kip springt alleen heel bewust op mijn rug als ik voorovergebogen sta, probeert om op piemels te gaan zitten wanneer ze stijf en bloot en in de buurt zijn en verder is ze een enorme aandachtshoer die zich onder de deur probeert door te graven wanneer je de kamer uitloopt en die continu je broek moet vernielen door te stampen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh nee, Jules valt heel bewust mijn handen aan
Geen ideequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. Maar welk deel. De wangen schijnen het lekkerst te zijn..
daar heb ik mezelf al voorquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een device die van gewone panty's netkousen maakt.
tijd om Hannibal nogmaals te bekijkenquote:
Ik wil er niet over pratenquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tijd om Hannibal nogmaals te bekijken
Nogmaals zegt zequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tijd om Hannibal nogmaals te bekijken
Doet ze heel America in Limburg?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan maak je een tv-programma en dan noem je die Daisy does America
quote:
Nee, USA!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doet ze heel America in Limburg?
De slet.
Check mn fbquote:
diep diep diep teleurgesteld in de jeugd van tegenwoordigquote:
Geen getrolquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee Vin, gewoon nee.
Nu is je getroll niet leuk meer.
Roy is teleurgesteld in de bejaarden van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
diep diep diep teleurgesteld in de jeugd van tegenwoordig
Goede film, hoort bij silence of the lambs.quote:
Nu moet jij je eens even heel diep gaan schamen jongemanquote:
als jij naar nijmegen komt, pleur ik je in de pompekliniekquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roy is teleurgesteld in de bejaarden van tegenwoordig.
Jullie passen heus wel bij elkaar
Je meent dit niet serieus he?quote:
Dan moet iemand mij wel vertellen wat die must see movies zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goede film, hoort bij silence of the lambs.
MUST SEE MOVIES!!
Als ik dat moet doen dan ben ik over 30 jaar nog bezigquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nu moet jij je eens even heel diep gaan schamen jongeman
*kras*quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet iemand mij wel vertellen wat die must see movies zijn
[..]
Als ik dat moet doen dan ben ik over 30 jaar nog bezig
Begin daar maar meequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Vin trek ff een IMDB top 50 binnen en ga die kijken
Ik ben laatst nog in Nijmegen gekomen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als jij naar nijmegen komt, pleur ik je in de pompekliniek
Ja nee daar heb ik helemaal niks mee te makenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet iemand mij wel vertellen wat die must see movies zijn
[..]
Als ik dat moet doen dan ben ik over 30 jaar nog bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
1) waarom zou ik naar nijmegen komen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als jij naar nijmegen komt, pleur ik je in de pompekliniek
Uhm, nee gewoon nee. De helft van die films vind ik geen bal aan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Vin trek ff een IMDB top 50 binnen en ga die kijken
ik wil het niet weten roy. Ik kots al genoeg de laatste paar maanden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben laatst nog in Nijmegen gekomen.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja nee daar heb ik helemaal niks mee te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1) je kattennichtjequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) waarom zou ik naar nijmegen komen?
2) wasda?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
1) je kattennichtje
2) google is your best friend. Or ries, een van de twee.
Ik gok de laatstequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
1) je kattennichtje
Trutquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
1) je kattennichtje
hannibal is een must.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
Daarnaast kan ik die films wel downloaden, maar ik heb de laatste tijd geen zin om films te kijken
Wel alle films dan hequote:
je verdiende het.quote:
Dan maak je maar zinquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
Daarnaast kan ik die films wel downloaden, maar ik heb de laatste tijd geen zin om films te kijken
uiteraardquote:
Ik heb hem toevallig van de week nog gekeken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga Hannibal gewoon even downloaden, al zo lang niet gezien
Dan staat er 20 minuten een film op en zet ik 'm af omdat ik het geen reet aan vind.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan maak je maar zin![]()
Maar serieus, de naam Hannibal Lecter moet je toch wel iets zeggen?
R.!quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan staat er 20 minuten een film op en zet ik 'm af omdat ik het geen reet aan vind.
En nee, zegt me niks.
Ik geef het op.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan staat er 20 minuten een film op en zet ik 'm af omdat ik het geen reet aan vind.
En nee, zegt me niks.
Jij gaat ze al kijken met de instelling "dat vind ik toch niets"quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En nee, zegt me niks.
nu pas?quote:
Oeh, scarryquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
He's coming for you
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
He's coming for you
Uhm scary dusquote:
als ik jou mijn bondagetape geef, kan jij een gezellig filmavondje met m houdenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat ze al kijken met de instelling "dat vind ik toch niets"
Sta eens open voor nieuwe dingen zeg, ook al zijn die dingen voor ons al oud en bejaard enz
Hij mag wel een hapje uit mij eten hoor :$quote:
Nat geworden :$quote:
Goed plan.quote:
Maakt niks uit, want ook films die mij wel aanspreken kijk ik niet, want alleen films kijken vind ik niks aan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat ze al kijken met de instelling "dat vind ik toch niets"
Sta eens open voor nieuwe dingen zeg, ook al zijn die dingen voor ons al oud en bejaard enz
Typoquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm scary dus
Scarry is meer uhm vol met littekens
Heeft geen zin, al zo vaak geprobeerdquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik jou mijn bondagetape geef, kan jij een gezellig filmavondje met m houden
gemixt.. Met jou?quote:
Dan moet ik dat maar niet doen als ik je ooit weer zie.quote:
Nou, geniet er vanquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hij mag wel een hapje uit mij eten hoor :$
[..]
Nat geworden :$
En misschien vind iemand anders die ook wel leuk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik jou mijn bondagetape geef, kan jij een gezellig filmavondje met m houden
je hebt mijn zinnetje niet gebruikt dus? Valt me van je tegen..quote:
Kan best.. Zit ik vervolgens alleen wel ff voor onbepaalde tijd op de wcquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik dat maar niet doen als ik je ooit weer zie.
Doe s niet zo recalcitrant tegen mijquote:
ja, dat je op bezoek gaat bij een stalker en hem die tape geeftquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En misschien vind iemand anders die ook wel leuk.
quote:
Ik heb hem wel gezegd dat ie rap moet kappen met dat zoetsappige gedoequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt mijn zinnetje niet gebruikt dus? Valt me van je tegen..
Goed planquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Doe s niet zo recalcitrant tegen mij
Zullen we samen een filmpje kijken Vin :$
Ow, ok. Als dat alles is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kan best.. Zit ik vervolgens alleen wel ff voor onbepaalde tijd op de wc
niet dat ie rap moest kappen met jou berichtjes sturen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gezegd dat ie rap moet kappen met dat zoetsappige gedoe
Ja dan? HE? NOU???!!!! :$quote:
Doen we n keertjequote:
Ik vind het wel schattig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gezegd dat ie rap moet kappen met dat zoetsappige gedoe
toch wel?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:41 schreef dawg het volgende:
[..]
zit te denken om mijn sleeve iets door te laten zetten. 3/4.
Nee dat dan ook weer niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie willen dat ik verkracht en misschien wel vermoord word door mijn stalker?
Dat snap ik op zich wel hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig.
Hij is hartstikke verliefd op je, vlinders in zijn buik, niet kunnen slapen en eten enzo, alles gewoon.
Hij wil je
Neequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie willen dat ik verkracht en misschien wel vermoord word door mijn stalker?
Okequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja dan? HE? NOU???!!!! :$
[..]
Doen we n keertje![]()
na die opmerking over mij en roy? JA!quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Toch hou ik wel van je hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na die opmerking over mij en roy? JA!
Ik zal wel gewoon zachtjes ende teder praten, anders word je doof, net als ikquote:
Dan ga jij lekker op de wc je klaar zitten vingeren terwijl je gillende knorretjes slaat van plezier ende genot.quote:
junk! Ik zou gewoon mijn naam over je andere arm zettenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, hoezo?
of andere arm maar dan weet ik niks en wil niet te lang meer wachten eigenlijk.
En toch hou je van mequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na die opmerking over mij en roy? JA!
Oehquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zal wel gewoon zachtjes ende teder praten, anders word je doof, net als ik
Daar ging mijn goede lekkere bordeaux :$quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga jij lekker op de wc je klaar zitten vingeren terwijl je gillende knorretjes slaat van plezier ende genot.
Ik ga dan lekker genieten van een goed glas elderflower cider en goede gerookte worst.
Dat ben ik ook wel al zeg i khet zelf.. Soms iig.. Ik doe gewoon koud, maar eigenlijk zit ik vol warmtequote:
ik ben jou niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
junk! Ik zou gewoon mijn naam over je andere arm zetten
nee want chocoladetaart is geen appelvlaai.quote:
Ik moest stiekem heel erg lachenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je meent dit niet serieus he?
Dit kan gewoon niet serieus zijn.
Ik ga mezelf nu bekrassen en schreeuwen dat er geen hoop meer is voor de mensheid.
Zolang je er maar niet te lang over doet, anders wordt het een beetje awkward.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar ging mijn goede lekkere bordeaux :$
Heb je nou nog steeds geen chocoladetaart gehad?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee want chocoladetaart is geen appelvlaai.
jammer he?quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds geen chocoladetaart gehad?
GvsE en ik lachen ook om elke mutilatie die Roy ontvangtquote:
Nahhh, zo klaar hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet te lang over doet, anders wordt het een beetje awkward.
Ondankbaar krengquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee want chocoladetaart is geen appelvlaai.
quote:
Dat geloof ik welquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel al zeg i khet zelf.. Soms iig.. Ik doe gewoon koud, maar eigenlijk zit ik vol warmte
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GvsE en ik lachen ook om elke mutilatie die Roy ontvangt
Ik weet het. Maar ik ben nog niet moequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga eens slapen, je moet fit zijn voor je examen
quote:
Ja.. En warrige haren.. Altijd warrig, no matter whatquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom je dan weer binnen met rode wangetjes?
Niet nodigquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
![]()
Blosjes
[..]
Ja.. En warrige haren.. Altijd warrig, no matter what
nee, veeleisend vrouwspersoonquote:
Potato potaatoquote:
Echt als je het verneukt jonguh dan krijg je strafquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik ben nog niet moeEn ik moet zo nog even 2 proefexamens doen
Als je dat in mijn huis zou doen, moet ik wel even de wc opruimen, bedenk ik me.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja.. En warrige haren.. Altijd warrig, no matter what
Vervul jij zijn droom evenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt als je het verneukt jonguh dan krijg je straf
Dat vind ie alleen maar lekkerquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je dat in mijn huis zou doen, moet ik wel even de wc opruimen, bedenk ik me.
quote:
quote:
Ja, ook van mezelfquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gestraft worden door LoLa natuurlijkquote:
Ik raak veel te snel afgeleid.quote:
quote:
Alsof ik dat erg ga vindenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gestraft worden door LoLa natuurlijk
Rooie vinniebillenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
welcome to my worldquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:45 schreef dawg het volgende:
[..]
best wel, anders zou ik de hele dag met mijn tieten en poesje spelen natuurlijk.
Dat is ieders droom toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee sukkel!! Daarom je droomquote:
Jij snapt me nog wel hequote:
Tijd om je bed in te gaan dusquote:
Hahaha nohhhhquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik raak veel te snel afgeleid.
Ook tijdens seks. Dat ligt ze zo te kreunen en dan bedenk ik me hoe iedereen het kan horen en wat ze horen. Wat ze denken. Ik vraag me dan wel eens af hoe afwezig ik kijk.
I second that!quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hahaha nohhhh
Nja ik vind t alleen maar sexy wanneer ik er bij nadenk dat iemand anders mij of degene waarmee ik bezig ben kan horen.. Vind ik wel leuk
Dit belooft watquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgende week.sla ik genadeloos toe?als ik er zelf maar in geloof toch ?
Ik zal op mijn hoede zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgende week.sla ik genadeloos toe?als ik er zelf maar in geloof toch ?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal op mijn hoede zijn.
En vergeet de kaarten niet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |