SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
mja, ik heb nu eenmaal dat probleem dat ik dat soort dingen vaak uit mezelf doe, ben een zorgzaam typetje wat dat betreft, dus nu inhoudenquote:
Weet ik toch wijffie. Je bent net als ik als het daarom gaatquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nou hupsje, ondanks onze kutopmerkingen naar elkaar ben ik wel lief voor m.. Of was..
ik knuffel elke dag mn toiletpot, dus morgen even de nieuwe huisarts bellen of ie vrijdag even tijd heeftquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet ik toch wijffie. Je bent net als ik als het daarom gaat![]()
Hoe gaat het met je uhm "probleempje"?
daar is op zich niks mis mee..quote:
Ja dat las ik van de week.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik knuffel elke dag mn toiletpot, dus morgen even de nieuwe huisarts bellen of ie vrijdag even tijd heeft
Zie je het voor je? Ik met een gast van 42?quote:
ik niet, vorige keer was kort en te laat, maar wel wat meer.. Vrijdag heb ik als het goed is weer zo'n feestje..quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat las ik van de week.
Ik ben bang dat uhm ja
je vertrouwt alleen mij nog? XDquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
GvsE wil je nog iets op mn timeline gooien?
Ik duim voor je!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik niet, vorige keer was kort en te laat, maar wel wat meer.. Vrijdag heb ik als het goed is weer zo'n feestje..
Mja.... ik ken dat wel....quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, ik heb nu eenmaal dat probleem dat ik dat soort dingen vaak uit mezelf doe, ben een zorgzaam typetje wat dat betreft, dus nu inhouden
Ik vertrouw niemand meerquote:
ach, ik heb gehoord dat dat van hem toch niet zoveel waard is (van zn schoonzusje) XDquote:
maar toch ... als ik denk wat ik denk.. klopt ... toch... en dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, ik heb gehoord dat dat van hem toch niet zoveel waard is (van zn schoonzusje) XD
Ik heb "ik wil het controleren voordat het op mijn tijdlijn staat" gedaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heb je overal "alleen ik.... of vrienden" geplaatst???
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, ik heb gehoord dat dat van hem toch niet zoveel waard is (van zn schoonzusje) XD
geloof mij, mannen blijven pubers.quote:
dan hebben we nog meer om over te pratenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar toch ... als ik denk wat ik denk.. klopt ... toch... en dan?
Is dat niet pas bij echt getagd worden?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb "ik wil het controleren voordat het op mijn tijdlijn staat" gedaan
hmmm....quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb "ik wil het controleren voordat het op mijn tijdlijn staat" gedaan
Mn FB al bekeken?quote:
zijn hele familie was pissed op hem voor mijquote:
ja dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan hebben we nog meer om over te praten
ik heb dat gemistquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn FB al bekeken?
Hoe joof vroeger deed bij c_a is niks vergeleken met wat ik nu aan mn broek heb hangen
KUT alleen bij taggen dusquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat niet pas bij echt getagd worden?
* Vinniiee gaat proberen
Hoe joof deed?quote:
nja, we hebben al maanden daar drama mee, dus we hebben het er al uitvoerig over gehadquote:
ik weet niet wat jouw stalker allemaal doet..quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe joof deed?
Nou hetzelfde als mijn stalker alleen pleurt die van mij ook zoetsappige love quotes op mn fb
okequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, we hebben al maanden daar drama mee, dus we hebben het er al uitvoerig over gehad
Alles liken, overal op reageren etc.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet wat jouw stalker allemaal doet..
Ik kan NIETS posten op fb of hij liked hetquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet wat jouw stalker allemaal doet..
echte liefdequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan NIETS posten op fb of hij liked het![]()
En dan nog de love you plaatjes
ga even een facebookrelatie met dr aan en kijk of ie dat ook likedquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alles liken, overal op reageren etc.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ga even een facebookrelatie met dr aan en kijk of ie dat ook liked
*kots*quote:
Daar zit ik vast wel op te wachten jaquote:
kies een ander slachtoffer!quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik heb al genoeg "last" van zijn ma en tante
Dat dusquote:
Nee dan zitten mijn ma en tante te zeikenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ga even een facebookrelatie met dr aan en kijk of ie dat ook liked
Goed planquote:
mooie kale baby's makenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar zit ik vast wel op te wachten ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |