De achterkant heeft bij de station in gas los situaties nogal de neiging om tot overstuur over te gaan. Wellicht wordt het wat neutraler. Zal ook een veerpootbrug tussen de achterste poten fabriceren om de boel wat stijver te maken.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:08 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Geen idee hoe een veerpootbrug bij een station reageert/werkt.
Maar een GTT Impreza deed je er geen plezier mee om een voorste bovenste veerpootbrug te monteren. Onderstuur werd vergroot. Dus daarmee zou ik even goed testen voordat je echt serieus de bochten door gaat.
En mag ik vragen waarom je wel kwaliteit bakolie koopt, maar geen fatsoenlijke motorolie?
Er staat ook dat ie geschikt moet worden voor de Ring, niet dat ze gaan racen. Waarschijnlijk staat ie twee keer per jaar de hele dag op de parkeerplaatsquote:Op donderdag 5 september 2013 23:41 schreef DS4 het volgende:
1000 euro budget... Dat worden niet heel veel rondjes dan...
Voor de upgrades staat er, heeft vast een apart potje voor de rondjes, banden en benzinequote:Op donderdag 5 september 2013 23:41 schreef DS4 het volgende:
1000 euro budget... Dat worden niet heel veel rondjes dan...
Voor een impreza hadden ze tdt een T brace gefabriceerd. die maakte je achter onder vast. Toen kwam overstuur wel bovendrijven, was de beste update van 80¤ ooit voor mijn impreza toen.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:03 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
De achterkant heeft bij de station in gas los situaties nogal de neiging om tot overstuur over te gaan. Wellicht wordt het wat neutraler. Zal ook een veerpootbrug tussen de achterste poten fabriceren om de boel wat stijver te maken.
De motorolie is van ondergeschikt belang. Er zitten enorme reserves in het blok en er kan bij wijze van spreken zonnebrandolie in. 5w30 is trouwens te dun en wordt afgeraden. Ik ververs de boel liever vaker.
Het budget voor deze upgrades is minder dan 1000 euro dus het is een kwestie van goed verdelen
Als je budgetten hebt voor upgrades kun je beter thuisblijvenquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:59 schreef Andyy het volgende:
[..]
Voor de upgrades staat er, heeft vast een apart potje voor de rondjes, banden en benzine
Maar zelfs met de meest bagger auto's kan je daar al plezier hebbenquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als je budgetten hebt voor upgrades kun je beter thuisblijven
Oke niet helemaal waar.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:26 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar zelfs met de meest bagger auto's kan je daar al plezier hebben
Kloptquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:26 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar zelfs met de meest bagger auto's kan je daar al plezier hebben
Nee, dat doet zelfs helemaal niets op de ring. Ik neem tenminste aan dat je niet met koude motor gaat raggen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:23 schreef pvdplanet het volgende:
Van 10w40 van de Lidl naar 5w40 van de Action is per definitie een upgrade
5w30 bedoel je.. Als je in wat oudere auto flink gaat trappen en er ook nog eens dunnere olie in doet... Komt niet goed. In zo'n hok kan je beter 10w60 doen als je flink gaat vlammen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:23 schreef pvdplanet het volgende:
Van 10w40 van de Lidl naar 5w40 van de Action is per definitie een upgrade
10w60 lijkt me voor een oudere auto een beetje overkill.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:18 schreef blup het volgende:
[..]
5w30 bedoel je.. Als je in wat oudere auto flink gaat trappen en er ook nog eens dunnere olie in doet... Komt niet goed. In zo'n hok kan je beter 10w60 doen als je flink gaat vlammen.
Ik weet iig dat jongens van zo'n renault club waar ik ook opzat 10W60 in hun Clio 16V en Williams deden als ze de ring op gingen..quote:Op zondag 29 september 2013 13:17 schreef Rainesz het volgende:
[..]
10w60 lijkt me voor een oudere auto een beetje overkill.
Dat heeft dan meer met Williams gedeelte te maken.quote:Op zondag 29 september 2013 13:21 schreef blup het volgende:
[..]
Ik weet iig dat jongens van zo'n renault club waar ik ook opzat 10W60 in hun Clio 16V en Williams deden als ze de ring op gingen..
Dat valt reuze mee, spul kon best veel hebben zolang het maar goed warm was.quote:Op zondag 29 september 2013 13:30 schreef r8v2 het volgende:
Ja maar die blokjes spatten ook al uit elkaar als je ernaar kijkt .
Juist moderne auto's hebben sneller problemen met 10W60. 10W60 is alleen geschikt voor als je de motor echt goed warm stookt. Dus ofwel in een warm klimaat, ofwel met racen.quote:Op zondag 29 september 2013 13:17 schreef Rainesz het volgende:
10w60 lijkt me voor een oudere auto een beetje overkill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |