Weegt je vader tussen de 70 en de 80? Want dan kan je me wss wel naar huis tillenquote:
86 jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:16 schreef Drabit het volgende:
[..]
Weegt je vader tussen de 70 en de 80? Want dan kan je me wss wel naar huis tillen
Je bent een sterke vrouw dan!quote:
es tur mir Leidquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:16 schreef promisionxexposed het volgende:
De lapo jatten en dan geen leuke tt weten
Goed door de knieën en met je benen tillen. Anders gaat je rug pijn doen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa kwestie van goed tillen
Hoinquote:
Wel waar!quote:
hij is al 10 jaar 16quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:20 schreef Drabit het volgende:
Oh, aha. Hij zei ook al dat hij 16 was ja...
Ja, ik ben eigelijk 12quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:20 schreef Drabit het volgende:
Oh, aha. Hij zei ook al dat hij 16 was ja...
Ja zoiets vermoedde ik al omdat hij leraar is en in Londen woont, ik zie ene 16 jarige dat niet zo snel doen.quote:
overbeetquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ben eigelijk 12
Ik ben dit:
[ afbeelding ]
dat je dat nog vraagtquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
HoiHoi
Iemand nog wat leuks gedaan deze avond?
Je onderschat mijn kwaliteitenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:22 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja zoiets vermoedde ik al omdat hij leraar is en in Londen woont, ik zie ene 16 jarige dat niet zo snel doen.
En morgen word je geboren zeker?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ben eigelijk 12
Ik ben dit:
[ afbeelding ]
Hoogbegaafd?quote:
i know maar mijn quote stond erin en en enquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vraag in het algemeen, maarja wat moet ik anders zeggen
Ik vind mezelf niet echt gemeen doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je doet gemeen tegen Koning Stu
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i know maar mijn quote stond erin en en en
Volgende week donderdag waarschijnlijk, vers van de pers ditdatquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
wanneer komt nou die 1e meet tussen jullie 2.
Zuchtquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ok
Maar mijn quote stond erin
Zo dan
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
omg tering dan ben ik er wss niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgende week donderdag waarschijnlijk, vers van de pers ditdat
Hoezo moet jij erbij zijnquote:
quote:
Jij hoeft er dan ook absoluut niet bij te zijnquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hoeft er dan ook absoluut niet bij te zijn
quote:
we gaan toch niet op fok gekquote:
Buig voor koning Stu zeg ik jequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:28 schreef Drabit het volgende:
Een date is met 2 mensen zonder publiek zover ik weet...
je hebt ook dateprogramma's op tv dan kijken ook mensenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:28 schreef Drabit het volgende:
Een date is met 2 mensen zonder publiek zover ik weet...
quote:
jij wel ja. autistquote:
Dat is waar ja, maar de date zelf zijn wel 2 mensen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt ook dateprogramma's op tv dan kijken ook mensen
+ cameraploegquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:29 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat is waar ja, maar de date zelf zijn wel 2 mensen.
ja dus moet het live te volgen zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:29 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat is waar ja, maar de date zelf zijn wel 2 mensen.
Echt??quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgende week donderdag waarschijnlijk, vers van de pers ditdat
NEE gekquote:
promi, op de hoogte blijven danquote:
De cameraploeg date meestal niet mee..... Die filmen het alleen.quote:
Ik heb dat soort programma's nooit echt gesnapt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dus moet het live te volgen zijn
Dank u!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
Ja maar de sfeer is daardoor ook heel anders. Bv. Barbie; lijkt dat ze dan alleen is maar eigenlijk is er een stuk of 4 mensen in die kamer aanwezig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:31 schreef Drabit het volgende:
[..]
De cameraploeg date meestal niet mee..... Die filmen het alleen.
[..]
Ik heb dat soort programma's nooit echt gesnapt.
Een leven met een FOK!ker telt nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sinds ik een leven heb mis ik alle sappige roddels
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een leven met een FOK!ker telt niet
oh dus ik ben ook nog maagdquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een leven met een FOK!ker telt niet
Idd, ik denk dat die mensen anders zijn zonder camera in de buurt...quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:32 schreef JRRY het volgende:
J
[..]
Ja maar de sfeer is daardoor ook heel anders. Bv. Barbie; lijkt dat ze dan alleen is maar eigenlijk is er een stuk of 4 mensen in die kamer aanwezig.
wat schattigquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Toen ik een fokker ging daten had ik een topic gemaakt in onz.
Lach me maar uit
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh dus ik ben ook nog maagd
Ja en KLB topics over bekwijlde voeten na de seksquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik ook een KLB topic moet openen toen het uit was
Niet zo sarcastischquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat een aangename verrassing
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja en KLB topics over bekwijlde voeten na de seks
Waz met julliequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar je voeten niet meer
Sorry die moest gewoonvergeef me
lullig van je sofquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:35 schreef supersof het volgende:
NEE DIENTJE. Ik wil geen spelletje op fb spelen met jou![]()
Wanneer elkaar ontmaagden?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat ik ben er blij mee hoor
HOE DE FUCK GAAN WE DIT DOEN DANquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wanneer elkaar ontmaagden?
Oh shit dan kan ook niet
Okquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
IK VIND HET GEWOON GRAPPIG SORRY
Weet niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
HOE DE FUCK GAAN WE DIT DOEN DAN
Ik bedoel tijdens de seksquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Vraag ik dat gewoon? Ja dat doe ik
Voor VA toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef supersof het volgende:
I'll be with you, I'll be waiting for you
on the other side, on the other side.
And the winds that blow they'll guide you home,
get you through the night, get you through the night.
It'll all be right.
zo mooi.![]()
Neinquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maak een cloak van je handoek na het douchen
Ik moet een cloakquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik las cloaca en wilde zeggen dan moet je een vogel kopen
Oh ik dacht soppenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik bedoel tijdens de seks
[..]
jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ik dacht soppen
Nee sorry, stel ik je teleur?
Nee gewoon een liedjequote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee gewoon een liedje
die komt altijd bij ons bij de ah
Ik plaagde je maarquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee gewoon een liedje
die komt altijd bij ons bij de ah
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja Koning Stuart, je bent ook zo beestachtig lekker en leuk dat ik ook vind dat je er een moet hebben![]()
![]()
![]()
quote:
tering ik kwamquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh en ik ben op zich ook wel lenig en Aziaten zijn lekker strak enzo jwz
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef promisionxexposed het volgende:
OH IF YOU COULD SEE ME NOOOOOOW
trok ie er een zuur gezicht bij?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee joh, werd netjes afgelikt, geen last van, gekkerd.
Toch blijf ik erbij dat ik niet snap wat mensen zo geweldig vinden aan voetenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee joh, werd netjes afgelikt, geen last van, gekkerd.
haar ex heeft een voetfetisjquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef supersof het volgende:
Ik snap die voeten en AJ combinatie nooit zo:S :S
HAHAHAHAHA godsamme ik moest lachenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Laat jij kutscheetjes?
#durfooktevragen
Nee!!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
trok ie er een zuur gezicht bij?
Ontwijk mijn vraag nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA godsamme ik moest lachen![]()
mm oke en die zat hier op fok?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haar ex heeft een voetfetisj
Nou soms he dan doe je het en gaat de lul eruit en duwt ie hem er weer in en dan zit er lucht in en dan zodoendequote:
oh oke sorryquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Shhht
Niet weer alles op FOK! zetten, is zielig
Ja dus.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nou soms he dan doe je het en gaat de lul eruit en duwt ie hem er weer in en dan zit er lucht in en dan zodoende
pffquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Shhht
Niet weer alles op FOK! zetten, is zielig
whaahhquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jep en Tax schijnt op hem te lijken
"Hey je lijkt op mijn ex"quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Promiiiiiiiquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
driedubbele flipflop met tijgerklauwen en olifantenstaartenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja alleen omdat jij het vroeg.
Wat is jouw lievelingsstandje?
whahaa okequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
"Hey je lijkt op mijn ex"
Nee geen zorgen sof niet met dat voet gedeeltje![]()
Spann0ndquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
driedubbele flipflop met tijgerklauwen en olifantenstaarten
Nadeel aan dat standje is dat soms de landing verkeerd gaat en ik naast het bed valquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
driedubbele flipflop met tijgerklauwen en olifantenstaarten
Dat komt toch door het zichzelf spanken?quote:
Sorryquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neehoor het doet alleen pijn
Boehoeeee ik ben het enge voetlikmonsterquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat komt toch door het zichzelf spanken?
En niet grappig allemaal, heb er nog nachtmerries over soms (geen grap)
ja eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat komt toch door het zichzelf spanken?
En niet grappig allemaal, heb er nog nachtmerries over soms (geen grap)
Geilquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel.
Serieus? Wat dan?
Heb je dat regelmatig?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geil
Dat ik achterna word gezeten door hem bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Boehoeeee ik ben het enge voetlikmonster
Oke oke stop alweer
hmm okquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk wel een keer per week, laatst tijd wat minder gelukkig
Komt wel goedquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmm okik hoop voor je dat het snel over gaat
Leerzequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Komt wel goed
Thanks
Ik ga ff serieus leren, doei mensen, alvast slaap lekker
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar je voeten niet meer
Sorry die moest gewoonvergeef me
starships verbleekt bij dezequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slaaplekker A-J
HAHHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slaaplekker A-J
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Komt wel goed
Thanks
a zeer geniaal dat welquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar het plaatje blijft geniaal
welterustenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:03 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga maar slapen, morgen vroeg op enzo, trusten schatjes
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:03 schreef promisionxexposed het volgende:
Weltrustenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:03 schreef promisionxexposed het volgende:
Trusten alvastquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Komt wel goed
Thanks
Trustenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weltrusten
[..]
Trusten alvast
Ik ga ook, doei mensen
Morgen laatste werkdag
NICEquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weltrusten
[..]
Trusten alvast
Ik ga ook, doei mensen
Morgen laatste werkdag
WHAHHAHAHHAHAquote:
ja duhquote:
Ja, wat een stom wijfquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ja duh
taylor smeekt nu om prins harry he. die engelse prins
quote:
Ik heb hem zo vaak gezien dat ik het niet meer andersom kan herinnerenquote:
hahahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb hem zo vaak gezien dat ik het niet meer andersom kan herinneren
ZUIPSCHUITquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik trek even een biertje open, om te vieren dat ik vrij lang geen school meer zal hebben
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
je moet er mee dealen sof, misschien kan jij m nog wel op het rechte pad brengen
ik heb hoofdpijn en het is koud en gewoon niet zo lekkerquote:
dan juist lekker fokkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb hoofdpijn en het is koud en gewoon niet zo lekker
Nee beeldscherm is te fel. Mijn mobiel is daar veel fijner in, die is zo lekker donkerquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
dan juist lekker fokken
maarja lekker slapen dan![]()
![]()
Aaah oke doei danquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee beeldscherm is te fel. Mijn mobiel is daar veel fijner in, die is zo lekker donkermaar mobiel fokken is vervelend. dusja. doei
OEEEHquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:21 schreef Taexon het volgende:
Toch nog even wat geregeld snel voor het slapen
[ afbeelding ]
Wie wat waar blijft nog tot 10 april geheim ditdat
Weltrusten
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:21 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Weltrusten
spannundquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:21 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Weltrusten
Spanneeeend..quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:21 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Weltrusten
He.. Hoe is het?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:24 schreef Ezell het volgende:
Nou, dan ga ik ook wel eventjes naar het vogeltje zwaaien...
Alles goed?quote:
Van mij hoef je geen gezelligheid te verwachten, zeg het je maar alvastquote:Op woensdag 3 april 2013 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wordt nog zowaar gezellig hier
Jij slaapt echt nooit op tijd hequote:Op woensdag 3 april 2013 00:24 schreef Ezell het volgende:
Nou, dan ga ik ook wel eventjes naar het vogeltje zwaaien...
Hoe is het met je mond matequote:Op woensdag 3 april 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van mij hoef je geen gezelligheid te verwachten, zeg het je maar alvast
Wel oké, alleen jammer dat m'n dagritme helemaal naar de klote is door het leren.quote:
Not really. Had kaakchirurg vanmiddagquote:
Ja, hoe is dat gegaan? Veel last vanquote:Op woensdag 3 april 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Not really. Had kaakchirurg vanmiddag
Ik heb net twee uurtjes geslapen hoor.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jij slaapt echt nooit op tijd he
Oh van mij niks andersquote:Op woensdag 3 april 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van mij hoef je geen gezelligheid te verwachten, zeg het je maar alvast
Fucking hellquote:Op woensdag 3 april 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
Was behoorlijke ingreep bleek welen ik kreeg al een angstaanval in de behandelstoel. en toen alles klaar was en ik naar de auto liep met mijn ma zakte ik dus alsnog ineen..
Jup. En nu onder de pijnstillers, en het valt mee opzich met de pijn, en het bloedde al een tijdje niet meer maar nu dus weer wel beetjequote:
Damnquote:Op woensdag 3 april 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
Was behoorlijke ingreep bleek welen ik kreeg al een angstaanval in de behandelstoel. en toen alles klaar was en ik naar de auto liep met mijn ma zakte ik dus alsnog ineen..
Oei, da's niet zo mooi. Hoeveel heb je er laten trekken?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
Wat raar man. Je zou denken dat iets in je mond heel snel heelt. Aan de andere kant is zo'n kies natuurlijk wel heel groot dus gewoon een gat dat misschien wel moet worden gehechtquote:Op woensdag 3 april 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. En nu onder de pijnstillers, en het valt mee opzich met de pijn, en het bloedde al een tijdje niet meer maar nu dus weer wel beetje
Het is gehecht, en het was er maar 1 gelukkig Ezelquote:Op woensdag 3 april 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat raar man. Je zou denken dat iets in je mond heel snel heelt. Aan de andere kant is zo'n kies natuurlijk wel heel groot dus gewoon een gat dat misschien wel moet worden gehecht
Ik hoop dat je snel wat opknaptquote:Op woensdag 3 april 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
Ohnee laat maar, het is niet gehecht, er is wel iets gehecht maar niet de wond
Ja thanksquote:
Redelijk. Je voelt het wel gelijk prikken enzo, dus. maar ik moet natuurlijk wel af en toequote:
Lastig wel inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja thanksik hoop het ook, maar vrees dat het nog wel 1 a 2 dagen duurt. Ik heb ook vreselijke honger, maarja kan nog niets eten..
Mag geen zuivelquote:Op woensdag 3 april 2013 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lastig wel inderdaad
Vanille vla though
Nogal. anders kan je ook shakes maken enzo. die vullen welquote:
Geen idee, staat in de beschrijving die ik mee kreeg. geen zuivel en alcohol en te warme drankenquote:
Wat streng allemaal zegquote:Op woensdag 3 april 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nogal. anders kan je ook shakes maken enzo. die vullen wel
[..]
Geen idee, staat in de beschrijving die ik mee kreeg. geen zuivel en alcohol en te warme dranken
Ja het blijft natuurlijk een behoorlijke ingreep wel..quote:
Ik zou stiekem toch vla etenquote:Op woensdag 3 april 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het blijft natuurlijk een behoorlijke ingreep wel..
Ik heb geen zin in eventuele complicaties. Ik ben echt een neuroot dus ik ben super-voorzichtigquote:
Dat snap ik welquote:Op woensdag 3 april 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in eventuele complicaties. Ik ben echt een neuroot dus ik ben super-voorzichtigwel handig opzich
Vooral niet naar Stuart luisterenquote:Op woensdag 3 april 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in eventuele complicaties. Ik ben echt een neuroot dus ik ben super-voorzichtigwel handig opzich
Ach man ik mag zoveel niet van de dokter. Fuck themquote:
Dat had ik al ingecalculeerd jaquote:Op woensdag 3 april 2013 00:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vooral niet naar Stuart luisteren
Het was ook niet bedoeld als advies hoor. Maar ik ben meestal niet zo braaf met dingen opvolgenquote:Op woensdag 3 april 2013 00:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vooral niet naar Stuart luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |