Ik word strontziek van dat kereltjequote:
Doe eens aardig tegen Stijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik word strontziek van dat kereltje
Das een Fransmanquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Platini heeft ervoor gezorgd dat de paal iets dichterbij stond
quote:
Ga je nu ook met mijn kloten lopen spelen?quote:
pics?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:52 schreef Doublepain het volgende:
Shirtjes van PSG zijn best mooi, helaas spelen ze volgend in spuuglelijke uniformen
Barca dan met hun Photoshop 5.0 default gradientquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:52 schreef Doublepain het volgende:
Shirtjes van PSG zijn best mooi, helaas spelen ze volgend in spuuglelijke uniformen
Ja met die van mij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
GGMM pronkt met andermans veren.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
GGMM pronkt met andermans veren.
Uh, oke.quote:
Ja TomPSV begon ermee, maar ik heb het groot gemaakt.quote:
Denk een redelijk voetballertje voor NEC, maar Barca is idd iets te hoog gegrepen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:53 schreef Kopsterk het volgende:
Pique werd weer eens kinderlijk eenvoudig uitgekapt bij die bal op de paal, zo matig die man.
En vervolgens ging Kapi hem op werkelijk elke comment posten waardoor hij al z'n spontaniteit verloor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja TomPSV begon ermee, maar ik heb het groot gemaakt.
Jij dacht dat Lavezzi, Ibra & Pastore er geen flikker van konden? Kosten wel samen 100 miljoen ongeveer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:55 schreef Stiggie het volgende:
Oeee die aanvalletjes van PSG zijn nog zo slecht nog niet
Vergeet Lucas Moura niet, toptalent. Snel en goede dribbel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij dacht dat Lavezzi, Ibra & Pastore er geen flikker van konden? Kosten wel samen 100 miljoen ongeveer.
Lavezziquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij dacht dat Lavezzi, Ibra & Pastore er geen flikker van konden? Kosten wel samen 100 miljoen ongeveer.
Geld zegt niet alles. Zie bijvoorbeeld Carrol.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prima logootje, niks mis meequote:Op dinsdag 2 april 2013 20:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zag hem op twitter, maar ze krijgen blijkbaar ook een nieuwe logo:
[ afbeelding ]
Liverpool smijt altijd met té veel geld.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geld zegt niet alles. Zie bijvoorbeeld Carrol.
Lavezzi bij Napoli.quote:
Nu kan 'ie er niks meer van.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lavezzi bij Napoli.![]()
Wat een baas was dat zeg.
Ik kijk nooit naar PSG, dus weet het niet.quote:
Lavezzi bij PESquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lavezzi bij Napoli.![]()
Wat een baas was dat zeg.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
En vervolgens ging Kapi hem op werkelijk elke comment posten waardoor hij al z'n spontaniteit verloor.
Beetje raar van hem.
Dat kloptquote:
PES & FIFAquote:
Nog nooit zoveel bazigheid in een voetballer gezien.quote:
Deze man spreekt wijze woorden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel bazigheid in een voetballer gezien.
Niet normaal gewoon.
Beste speler ooit.quote:
Marcelo de nieuwe Alexquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En nu hebben we Bouma, Derijk, Zanka en Marcelo![]()
Ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zouden er nog mensen zijn die dat spelen?
Syntix, die speelt altijd met Xavi Alonzo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
En in classic Holland met Frans de Boerquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Syntix, die speelt altijd met Xavi Alonzo.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn gewoon fan van een dictator uit de jaren '40, mag dat niet?quote:
Xabi Alonso voor jou.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze de rechten niet meer, omdat ze niets meer verkochten?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als je het uit de spoiler haalt, dan zijn er maar 2 mensen in dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]Ah Tony GroosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat is er met Iniesta aan de hand?
Hij is in Fiesta.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Niemand moest hier om lachen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:01 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat kan er maar 1 zijn dan...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Sinds wanneer is Zweden van het Oostblok?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, weer zo'n smerige schwalbe van die Oostblokneus..
Ik heb het gevoel dat je voor Barça bentquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, weer zo'n smerige schwalbe van die Oostblokneus..
net als mulder voor feyenoord?quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:04 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee, 6 minuten voor jan lul lopen painten
Ja, ze hadden de toss kunnen winnen.quote:
quote:
Dit is het begin van het einde van het Barca-tijdperk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:05 schreef Stiggie het volgende:
Wat speelt Barca matig .
Top dat PSG lekker durft te voetballen
Inderdaad, had ik totaal niet verwacht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:05 schreef Stiggie het volgende:
Wat speelt Barca matig .
Ik hoor een stemmetje "kiekeboe" zeggen bij het zien van dat gifje..quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Busquets is dood, of toch niet?
[ afbeelding ]
Je moet wel ver teruggraven als je een Barça wil zien dat gaat voetballenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:05 schreef Stiggie het volgende:
Wat speelt Barca matig .
Koekoekquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Busquets is dood, of toch niet?
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben ze de 2 topwedstrijden op verschillende dagen geplandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sequote:Op dinsdag 2 april 2013 21:06 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Gelukkig hebben se de 2 topwedstrijden op verschillende dagen gepland
37quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:06 schreef Wotte het volgende:
Hoe oud is die beckham nou? Komt nog makkelijk mee
Milan thuis, 4-0 ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet wel ver teruggraven als je een Barça wil zien dat gaat voetballen
32quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:06 schreef Wotte het volgende:
37 ofsoowquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:06 schreef Wotte het volgende:
Hoe oud is Veron eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:06 schreef Wotte het volgende:
Tel de ringen op zijn arm.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:06 schreef Wotte het volgende:
Kan niet missen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
Roepen ze nu allemaal 'Bossie Bossie Bossie Bossie' ?
116'quote:
Nope. Zelfs in PES en FIFA niet.quote:
De VI Hooligan knokploeg = het PSG publiekquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
Roepen ze nu allemaal 'Bossie Bossie Bossie Bossie' ?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De VI Hooligan knokploeg = het PSG publiek
Heb jij zeker gefixt daar in Parijs?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wifi in stadion is best snel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Wanneer het serieus is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
VI Hooligans abroad.
Wanneer zou Danny Dyer ons komen bezoeken denk je?
Lettertjes zitten vlak bij elkaar iddquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:09 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Jij was echt snel, had het erg snel aangepast. Af en toe lastig typen op toetsenbord mobiel
contactjes gelegd in ruil voor wat topshow mp4'tjesquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb jij zeker gefixt daar in Parijs?
Is al afgewezen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
VI Hooligans abroad.
Wanneer zou Danny Dyer ons komen bezoeken denk je?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:10 schreef tochweerhenk het volgende:
Nee dat denken wij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:10 schreef tochweerhenk het volgende:
Jullie denken nu allemaal dat Bayern of Juve een doelpunt heef gemaakt lol
Keer op keer lig ik weer in een deuk door die nep spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zit ik nu naar te kijken, dus neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alsof PSG boeit om een paar tonquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wel mooi die beelden vanuit een helikopter man. Moet toch wel duur zijn om heel de wedstrijd zo stil boven dat stadion te hangen voor die paar shots?
Lavezzi heb ik in mijn teamquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:11 schreef Kopsterk het volgende:
Lavezzi, Zlatan, Pastore en Lucas (de vier aanvallende spelers van PSG) hebben samen gemiddeld 87.5 dribbling bij FIFA13. (/funfact) Dat zie je wel terug deze wedstrijd.
Nee dat was gewoon een schot.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Was volgensmij als deels voorzet bedoeld, maar dinges kwam net iets te laat.
Je bedoeld waarom de camera zo hoog hangt?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer, ik had andere reacties verwacht.Opzet mislukt.
Niemand maakt zich er druk omquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, hoewel ik ook wel tevreden ben met Nani (BPL team). Gelukkig is Lavezzi niet zo duur. Misschien moet ik eens een Ligue 1 team maken.quote:
Is gewoon een trauma helikopter die ff niks te doen heeft. Multifunctioneel dingquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wel mooi die beelden vanuit een helikopter man. Moet toch wel duur zijn om heel de wedstrijd zo stil boven dat stadion te hangen voor die paar shots?
Te makkelijk manquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mist lengtequote:Op dinsdag 2 april 2013 21:13 schreef Muto het volgende:
Ik denk niet dat die Messi een absolute topspeler wordt.
Hoeveel heeft ie bij FIFA13? Daar kun je wel iets aan aflezen namelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:13 schreef Muto het volgende:
Ik denk niet dat die Messi een absolute topspeler wordt.
PSG en?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:14 schreef tong80 het volgende:
Leuke wedstrijd. 2 ploegen die willen aanvallen.
Ik heb een Bundesliga/Duits team met Lavezzi en vandaag Thiago Silva uit pack gekregenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, hoewel ik ook wel tevreden ben met Nani (BPL team). Gelukkig is Lavezzi niet zo duur. Misschien moet ik eens een Ligue 1 team maken.
Tong van Halstquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:14 schreef tong80 het volgende:
Leuke wedstrijd. 2 ploegen die willen aanvallen.
94. Ik bespeur cynisme in je post, deels terecht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:14 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft ie bij FIFA13? Daar kun je wel iets aan aflezen namelijk.
Wow.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb een Bundesliga/Duits team met Lavezzi en vandaag Thiago Silva uit pack gekregen
gr gr
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef tong80 het volgende:
Wel leuk Jeannet. dat zeggen ze in België als ze je voor homo uitschelden.
Blijft geniaal.quote:
Ben je ineens voor Paris st. Germain, of gewoon domweg tegen Barcelona?quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij is altijd net nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
PSG "staat" goed en speelt goed.quote:
Welke serie o.i.d is dat? Of komt t ergens anders vandaan?quote:
Uit Van Dales woordenboekquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Welke serie o.i.d is dat? Of komt t ergens anders vandaan?
Die hebben niks aan het toeval overgelaten.quote:
Wat denk je?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ben je ineens voor Paris st. Germain, of gewoon domweg tegen Barcelona?
Ik weet niet, er staat wel een naam bij maar toen ik die googlede kwam ik niet veel verder.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Welke serie o.i.d is dat? Of komt t ergens anders vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |