Ik word strontziek van dat kereltjequote:
Doe eens aardig tegen Stijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik word strontziek van dat kereltje
Das een Fransmanquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Platini heeft ervoor gezorgd dat de paal iets dichterbij stond
quote:
Ga je nu ook met mijn kloten lopen spelen?quote:
pics?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:52 schreef Doublepain het volgende:
Shirtjes van PSG zijn best mooi, helaas spelen ze volgend in spuuglelijke uniformen
Barca dan met hun Photoshop 5.0 default gradientquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:52 schreef Doublepain het volgende:
Shirtjes van PSG zijn best mooi, helaas spelen ze volgend in spuuglelijke uniformen
Ja met die van mij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
GGMM pronkt met andermans veren.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
GGMM pronkt met andermans veren.
Uh, oke.quote:
Ja TomPSV begon ermee, maar ik heb het groot gemaakt.quote:
Denk een redelijk voetballertje voor NEC, maar Barca is idd iets te hoog gegrepen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:53 schreef Kopsterk het volgende:
Pique werd weer eens kinderlijk eenvoudig uitgekapt bij die bal op de paal, zo matig die man.
En vervolgens ging Kapi hem op werkelijk elke comment posten waardoor hij al z'n spontaniteit verloor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja TomPSV begon ermee, maar ik heb het groot gemaakt.
Jij dacht dat Lavezzi, Ibra & Pastore er geen flikker van konden? Kosten wel samen 100 miljoen ongeveer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:55 schreef Stiggie het volgende:
Oeee die aanvalletjes van PSG zijn nog zo slecht nog niet
Vergeet Lucas Moura niet, toptalent. Snel en goede dribbel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij dacht dat Lavezzi, Ibra & Pastore er geen flikker van konden? Kosten wel samen 100 miljoen ongeveer.
Lavezziquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij dacht dat Lavezzi, Ibra & Pastore er geen flikker van konden? Kosten wel samen 100 miljoen ongeveer.
Geld zegt niet alles. Zie bijvoorbeeld Carrol.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prima logootje, niks mis meequote:Op dinsdag 2 april 2013 20:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zag hem op twitter, maar ze krijgen blijkbaar ook een nieuwe logo:
[ afbeelding ]
Liverpool smijt altijd met té veel geld.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geld zegt niet alles. Zie bijvoorbeeld Carrol.
Lavezzi bij Napoli.quote:
Nu kan 'ie er niks meer van.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lavezzi bij Napoli.![]()
Wat een baas was dat zeg.
Ik kijk nooit naar PSG, dus weet het niet.quote:
Lavezzi bij PESquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lavezzi bij Napoli.![]()
Wat een baas was dat zeg.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
En vervolgens ging Kapi hem op werkelijk elke comment posten waardoor hij al z'n spontaniteit verloor.
Beetje raar van hem.
Dat kloptquote:
PES & FIFAquote:
Nog nooit zoveel bazigheid in een voetballer gezien.quote:
Deze man spreekt wijze woorden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel bazigheid in een voetballer gezien.
Niet normaal gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |