SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Gezellig johquote:
Dat moet ik zien!quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga 19 april echt wel naar de X-factor kijken.
Gordon gaat los en volgens mij tegen Ali B![]()
Rellen
Ik ookquote:
Geweldigquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
SEX / sperma wat eruit loopt na/tijdens sex.
Leuk
Dit dusquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Die talentenshows vind ik op zich helemaal niks aan
Ligt eraan of Gordon in aflevering 1 al los gaat tegen Ali. Als dat zo is dan ga ik het denk ik wel volgen, voor de relquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dusZodra de voorrondes voorbij zijn is het geen zak meer aan
Dat zou natuurlijk prachtig zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan of Gordon in aflevering 1 al los gaat tegen Ali. Als dat zo is dan ga ik het denk ik wel volgen, voor de rel
Daaromquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk prachtig zijnGordon is wel zo'n vent die daar goed in is
Ga met Vinquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Overbelast door de mensen die last hebben van de ABN-storing.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Overbelast door de mensen die last hebben van de ABN-storing.
Jaquote:
Dat is gemeenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J. kan hem wel gewoon spelen op zijn telefoon... ik dus niet
Tss, gemenerikquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J. kan hem wel gewoon spelen op zijn telefoon... ik dus niet
Oke, ik lees het hier vast nog wel een keerquote:
Ik app je dan welquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tss, gemenerik
[..]
Oke, ik lees het hier vast nog wel een keer
Ergens halverwege zit vast wel een IKEAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |