SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Gezellig johquote:
Dat moet ik zien!quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga 19 april echt wel naar de X-factor kijken.
Gordon gaat los en volgens mij tegen Ali B![]()
Rellen
Ik ookquote:
Geweldigquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
SEX / sperma wat eruit loopt na/tijdens sex.
Leuk
Dit dusquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Die talentenshows vind ik op zich helemaal niks aan
Ligt eraan of Gordon in aflevering 1 al los gaat tegen Ali. Als dat zo is dan ga ik het denk ik wel volgen, voor de relquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dusZodra de voorrondes voorbij zijn is het geen zak meer aan
Dat zou natuurlijk prachtig zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan of Gordon in aflevering 1 al los gaat tegen Ali. Als dat zo is dan ga ik het denk ik wel volgen, voor de rel
Daaromquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk prachtig zijnGordon is wel zo'n vent die daar goed in is
Ga met Vinquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Overbelast door de mensen die last hebben van de ABN-storing.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Overbelast door de mensen die last hebben van de ABN-storing.
Jaquote:
Dat is gemeenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J. kan hem wel gewoon spelen op zijn telefoon... ik dus niet
Tss, gemenerikquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J. kan hem wel gewoon spelen op zijn telefoon... ik dus niet
Oke, ik lees het hier vast nog wel een keerquote:
Ik app je dan welquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tss, gemenerik
[..]
Oke, ik lees het hier vast nog wel een keer
Ergens halverwege zit vast wel een IKEAquote:
Baggerprogrammaquote:
dure maandquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ergens halverwege zit vast wel een IKEA
Ik ben eckte Nederlander, kijke kijke nie kope.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dure maand
Volgende maand ga ik denk ik weer
Nog steeds geen nieuw bed ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben eckte Nederlander, kijke kijke nie kope.
Berijdbaar ietsquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe dan niet zo moeilijk. Ik heb toch ook een berijdbaar iets.
Heb je een nieuwe?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
"Stalker" heeft nu etentje ivm zn verjaardag. Krijg ik net een berichtje dat ie daar met oude bekenden van mij zit en dat ik de groetjes krijg en van hun ook maar snel moet langskomen
Teringquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
"Stalker" heeft nu etentje ivm zn verjaardag. Krijg ik net een berichtje dat ie daar met oude bekenden van mij zit en dat ik de groetjes krijg en van hun ook maar snel moet langskomen
Je krijgt meer beweging he?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Laatste tijd valt m'n rugpijn wel mee
owja ik kan achterop natuurlijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe dan niet zo moeilijk. Ik heb toch ook een berijdbaar iets.
Je kan dan alleen niks kopenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owja ik kan achterop natuurlijk
Uhm ja al een paar dagenquote:
Lekker goedkoopquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan dan alleen niks kopen(of je moet het laten bezorgen )
Jaquote:
Je kan er beter bovenop gaat zitten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owja ik kan achterop natuurlijk
Wat? Zijn ook allemaal mensen die ik al tijden niet heb gezien of gesprokenquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Zijn ook allemaal mensen die ik al tijden niet heb gezien of gesproken![]()
Het feit dat ie het over mij heeft is dan wel beangstigend maar dat vergeten we maar even
Ja dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Zijn ook allemaal mensen die ik al tijden niet heb gezien of gesproken![]()
Het feit dat ie het over mij heeft is dan wel beangstigend maar dat vergeten we maar even
quote:
Nee. Een van m'n neven is glazenwasser o.i.d. Die moest gewoon werken toen het zo vroorquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat je buiten weer buitenschilders aan het werk ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |