SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Gezellig johquote:
Dat moet ik zien!quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga 19 april echt wel naar de X-factor kijken.
Gordon gaat los en volgens mij tegen Ali B![]()
Rellen
Ik ookquote:
Geweldigquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
SEX / sperma wat eruit loopt na/tijdens sex.
Leuk
Dit dusquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Die talentenshows vind ik op zich helemaal niks aan
Ligt eraan of Gordon in aflevering 1 al los gaat tegen Ali. Als dat zo is dan ga ik het denk ik wel volgen, voor de relquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dusZodra de voorrondes voorbij zijn is het geen zak meer aan
Dat zou natuurlijk prachtig zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan of Gordon in aflevering 1 al los gaat tegen Ali. Als dat zo is dan ga ik het denk ik wel volgen, voor de rel
Daaromquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk prachtig zijnGordon is wel zo'n vent die daar goed in is
Ga met Vinquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Overbelast door de mensen die last hebben van de ABN-storing.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Overbelast door de mensen die last hebben van de ABN-storing.
Jaquote:
Dat is gemeenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J. kan hem wel gewoon spelen op zijn telefoon... ik dus niet
Tss, gemenerikquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J. kan hem wel gewoon spelen op zijn telefoon... ik dus niet
Oke, ik lees het hier vast nog wel een keerquote:
Ik app je dan welquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tss, gemenerik
[..]
Oke, ik lees het hier vast nog wel een keer
Ergens halverwege zit vast wel een IKEAquote:
Baggerprogrammaquote:
dure maandquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ergens halverwege zit vast wel een IKEA
Ik ben eckte Nederlander, kijke kijke nie kope.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dure maand
Volgende maand ga ik denk ik weer
Nog steeds geen nieuw bed ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben eckte Nederlander, kijke kijke nie kope.
Berijdbaar ietsquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe dan niet zo moeilijk. Ik heb toch ook een berijdbaar iets.
Heb je een nieuwe?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
"Stalker" heeft nu etentje ivm zn verjaardag. Krijg ik net een berichtje dat ie daar met oude bekenden van mij zit en dat ik de groetjes krijg en van hun ook maar snel moet langskomen
Teringquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
"Stalker" heeft nu etentje ivm zn verjaardag. Krijg ik net een berichtje dat ie daar met oude bekenden van mij zit en dat ik de groetjes krijg en van hun ook maar snel moet langskomen
Je krijgt meer beweging he?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Laatste tijd valt m'n rugpijn wel mee
owja ik kan achterop natuurlijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe dan niet zo moeilijk. Ik heb toch ook een berijdbaar iets.
Je kan dan alleen niks kopenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owja ik kan achterop natuurlijk
Uhm ja al een paar dagenquote:
Lekker goedkoopquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan dan alleen niks kopen(of je moet het laten bezorgen )
Jaquote:
Je kan er beter bovenop gaat zitten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owja ik kan achterop natuurlijk
Wat? Zijn ook allemaal mensen die ik al tijden niet heb gezien of gesprokenquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Zijn ook allemaal mensen die ik al tijden niet heb gezien of gesproken![]()
Het feit dat ie het over mij heeft is dan wel beangstigend maar dat vergeten we maar even
Ja dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Zijn ook allemaal mensen die ik al tijden niet heb gezien of gesproken![]()
Het feit dat ie het over mij heeft is dan wel beangstigend maar dat vergeten we maar even
quote:
Nee. Een van m'n neven is glazenwasser o.i.d. Die moest gewoon werken toen het zo vroorquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat je buiten weer buitenschilders aan het werk ziet?
Hier is de glazenwasser vorige week nog geweest... barre koude windquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Een van m'n neven is glazenwasser o.i.d. Die moest gewoon werken toen het zo vroor
Lijkt me geen prettig werk nee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier is de glazenwasser vorige week nog geweest... barre koude wind
Arme man
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me geen prettig werk nee.
Had ie een of ander gebouw afgespoten, was het water wat naar beneden liep gaan bevriezen
Jeetje 5 kinderen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, je moet toch iets doen als je een vrouw hebt en 5 kinderen
Ik antwoordde dan ook met 'nee'.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had het dan ook over de schilders en niet over de glazenwassers![]()
Schilders heb ik hier maanden niet gezien en nu weer wel dus dat is goed nieuws
Oh sorry hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had het dan ook over de schilders en niet over de glazenwassers![]()
Schilders heb ik hier maanden niet gezien en nu weer wel dus dat is goed nieuws
Dat is vast niet die kakkerlak?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2 van z'n ex en 3 van z'n vrouw geloof ik.
neeheee dat ga jij halenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen theorie-examen. Best wel bang dat ik 'm ga verneuken
Heb je mijn waterketelding al gezien?quote:
10.15 begint het examen. Mooi op tijd weg van m'n werk, dan heb ik tenminste alle tijd om dat pand op te zoekenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neeheee dat ga jij halen![]()
hoelaat moet je?
Gaat je lukken bro.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen theorie-examen. Best wel bang dat ik 'm ga verneuken
Bij 'verwennen' stopte ik met lezen en dacht ik aan je stalker.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Donderdag ga ik mijzelf flink verwennen met een lekkere manicure
Kon niet verderquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien spuit 11 maar eeh:
[..]
Koppeling wat dieper intrappen.
Je moet maar denken dat al die idioten die je dagelijks op de weg ziet het toch ook eens gehaald hebbenquote:
Truequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet maar denken dat al die idioten die je dagelijks op de weg ziet het toch ook eens gehaald hebben
Nee?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je mijn waterketelding al gezien?
En waarom zou dat verwennen zijn?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij 'verwennen' stopte ik met lezen en dacht ik aan je stalker.
DMquote:
Als ik hem moet geloven is een meet inderdaad verwennen2quote:
En anders kun je nog naar de buren en daar jezelf verwennen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik hem moet geloven is een meet inderdaad verwennen2
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar moet ik aan denken.
Ik baalde behoorlijk toen ik ontdekte dat ie zo goed als naast Christine woont want verder zit er geen shop in de buurtquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En anders kun je nog naar de buren en daar jezelf verwennen.
Gewoon incognito gaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik baalde behoorlijk toen ik ontdekte dat ie zo goed als naast Christine woont want verder zit er geen shop in de buurt
Dafuq?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHAHA
Dat mens die roept dat haar vriend een taakstraf heeft omdat hij navraag deed over de storing bij abn heeft me een vriendschapsverzoek gestuurd
Oh godquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
FUCK FUCK FUCK KUT KLOTE SHIT!!
Ik zat net bij mn moeder ff op mijn fb, vergeten uit te loggen. Ma heeft al een bericht gepost onder mijn naam en ik hoop nu heel hard dat ze geen chat heeft gelezen
Oh jeejquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
FUCK FUCK FUCK KUT KLOTE SHIT!!
Ik zat net bij mn moeder ff op mijn fb, vergeten uit te loggen. Ma heeft al een bericht gepost onder mijn naam en ik hoop nu heel hard dat ze geen chat heeft gelezen
Ik geloof niet dat ze iets gezien heeft.quote:
Jullie sporen ook niet, maar dat is op een goede manierquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze iets gezien heeft.
Ze begon vanmiddag wel over mn stalker![]()
Echt hoor LoLa is de enige normale moeder die ik ken (naast mijzelf dus) voor de rest zijn al die moeders raar
Die spant de kroon inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jullie sporen ook niet, maar dat is op een goede manier
M'n ma spoort echt niet
Inderdaad, echt te ergquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die spant de kroon inderdaad![]()
Jouw tante is een goede tweede
Whahahahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze iets gezien heeft.
Ze begon vanmiddag wel over mn stalker![]()
Echt hoor LoLa is de enige normale moeder die ik ken (naast mijzelf dus) voor de rest zijn al die moeders raar
bovenop? Ook goedquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja
Ik had vanmorgen en vorige week na de training spierpijn in mijn rugspieren.
[..]
Je kan er beter bovenop gaat zitten.
Zegquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jullie sporen ook niet, maar dat is op een goede manier
M'n ma spoort echt niet
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Een achterwiel zit niet zo fijn denk ik
[..]
Geef maar toe, het is gewoon zo
Jij bent liefquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet dan?![]()
http://www.vkmag.com/maga(...)elijk_zijn_dag_niet/![]()
![]()
Godverquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet dan?![]()
http://www.vkmag.com/maga(...)elijk_zijn_dag_niet/![]()
![]()
Heb je de tissues en lotion al klaar staan?quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je de tissues en lotion al klaar staan?
Wat is er mis met LoLa haar DJ-skillz dan?quote:
Braafquote:
En zo hoort hetquote:
WTF IS DEZEquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Lieve lieve lieve LoLa,
Ook al ben ik de voorzitster van je fanclub helaas kan ik vanavond niet luisteren. Ik hoop dat je mij kan vergeven![]()
[ afbeelding ]
Ok Ok Okquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WTF IS DEZE
Het mag dan wel een heel belangrijke reden hebben
DM NU
Moet je aan je vriendin vragenquote:
Nouja, er posten ook een aantal R&P'ers hier.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:14 schreef SiIk het volgende:
Ik haal ons er even uit. Misschien kom in naar de meet, Patje waarschijnlijk sowieso niet. Maar wij posten hier bijna nooit dus lijkt me weinig relevant om in de OP te staan. Ik dacht ook dat het een R&P meet was.
Hoeveel mensen komen er nu?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, er posten ook een aantal R&P'ers hier.
Ik hoor het wel wat het wordt.
Silk, ben jij mod?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:14 schreef SiIk het volgende:
Ik haal ons er even uit. Misschien kom in naar de meet, Patje waarschijnlijk sowieso niet. Maar wij posten hier bijna nooit dus lijkt me weinig relevant om in de OP te staan. Ik dacht ook dat het een R&P meet was.
Neequote:
Mod a la Monopoly?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee
Dus halen jullie maar even Patje en mij uit de OP in het volgende deel. Of ik kom zien we tegen die tijd wel.
Nee, pas maar op want ik kan notenquote:
Gezelligquote:
Verwarring en teleurstelling tegelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:14 schreef SiIk het volgende:
Ik ken een soortgelijk variant in Starcraft 2, het is grappig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True
Ik vraag me nog steeds af wat het is, maar dat zie ik vanzelf wel
Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verwarring en teleurstelling tegelijk.
Jawel, want je bent ineens mod. En alle leuke mensen lopen maar af te zeggen enzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.
Nog geinteresseerd in m'n PWS? Hij is af
Dat ken ik ook nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken een soortgelijk variant in Starcraft 2, het is grappig.
Wie hebben er allemaal afgezegd dan? Alleen TGND toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, want je bent ineens mod. En alle leuke mensen lopen maar af te zeggen enzo
En natuurlijk wil ik die zien.
Ik zeg niet af, er is niets veranderd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, want je bent ineens mod. En alle leuke mensen lopen maar af te zeggen enzo
Ik ben ook leuk !quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat Muhahah wel antwoorden voordat er weer een rel begint.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie hebben er allemaal afgezegd dan? Alleen TGND toch?
Ik kan niet anders dan baggerenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:33 schreef muhahaha het volgende:
Ga nou niet weer baggeren over de meet aub, ik heb 15 mensen die sowieso komen incl. mezelf.
Ok.quote:
+ mij?quote:
Goed planquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat Muhahah wel antwoorden voordat er weer een rel begint.
Is goed lieverdquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:40 schreef muhahaha het volgende:
@kaneel
Ik quote niemand ergo geen persoonlijke aanval.
Wie afzegt heb ik in mijn lijst maar ik zie het nut er niet van om het te melden. De mensen die wel komen staan in de op en Silk staat onder ovb.
Hoi engelquote:
Oh dan ga ik weerquote:
Laatste is toch erger dan achterlijk zijn?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:12 schreef muhahaha het volgende:
Ga ik dood in een spel, vragen ze of ik achterlijk ben.
Nee, ik was aan het FOK!ken.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:12 schreef muhahaha het volgende:
Naja ik dacht, het kan wel eventjes.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Laatste is toch erger dan achterlijk zijn?
Ik ga non stop dood in Zelda.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:12 schreef muhahaha het volgende:
mehehehequote:Op dinsdag 2 april 2013 21:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Laatste is toch erger dan achterlijk zijn?
Jij? En wat zijn het?quote:
Watwat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zet hem dan ook op 'dont hurt me please' moeilijkheidsgraad.
[..]![]()
Ik heb nooit beweerd dat ik maagd was.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat je ineens tijgerpunten hebt.
Maar niet iedereen weet hoe google werktquote:
Hun probleem ......quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar niet iedereen weet hoe google werkt
Internetlicentie intrekken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar niet iedereen weet hoe google werkt
Als het een jonge dame is wil ik het wel komen uitleggen (faxiemodus) Of nee toch gewoon tijnbreinquote:
Zeefje is erg jong dus ga je gang.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het een jonge dame is wil ik het wel komen uitleggen (faxiemodus) Of nee toch gewoon tijnbrein
Zeefje? Ik ga jou uitleggen wat tijgerpunten zijn. Kom je even bij mij langs?quote:
quote:
Kinderen lijken net op racewagens. Je komt er verdomt moeilijk in maar het scheurt zo verdraait lekker.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de 0, hoe strakker om je lul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké how low can you goquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de 0, hoe strakker om je lul
Oké ik doe mee. Tijn wat zijn tijgerpuntenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Kinderen lijken net op racewagens. Je komt er verdomt moeilijk in maar het scheurt zo verdraait lekker.
Ja voor mijquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Kinderen lijken net op racewagens. Je komt er verdomt moeilijk in maar het scheurt zo verdraait lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet lager dan 12.quote:
... of je rolt je lul een paar maal door je eigen kwakkie en dan kun je zeggen dat je hebt meegedaan aan een hele grote orgie.quote:
Echt wel, nu even snel opzoeken wat tijgerpunten zijn want dat weet ik eigenlijk nietquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... of je rolt je lul een paar maal door je eigen kwakkie en dan kun je zeggen dat je hebt meegedaan aan een hele grote orgie.
nee vertelquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar is me te veel werk om uit te leggen
Vooruit, omdat jij het bentquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee vertel
Ik klim even uit bad en dan lees ik zo je uitleg
bonjourquote:
aha ik snap hetquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooruit, omdat jij het bent
Komt omdat het het water warmer is dan je lichaam en als het dan te warm is ga je zweten om je lichaam weer af te koelen. Als het dan een vochtige ruimte is, kan het zweet niet verdampen en ga je nog harder zweten.
holaquote:
Airquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... of je rolt je lul een paar maal door je eigen kwakkie en dan kun je zeggen dat je hebt meegedaan aan een hele grote orgie.
merhabaquote:
hoezo, dat scheelt toch niet zoveel?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi. Ik moet er niet aan denken namelijk
gelukkkkkigquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi. Ik moet er niet aan denken namelijk
Bijna 9 jaar jonger. Dat is me even iets te veelquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoezo, dat scheelt toch niet zoveel?
gaat weer goed, lichamelijk nog steeds iets minder, morgen even de dokter bellenquote:
i knowquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en nasi had ik niet
*ik lol maar wat hoor*
[..]
och, ooit ga je de jonge vogeltjes wel waarderen hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bijna 9 jaar jonger. Dat is me even iets te veel
Sowieso heb ik weinig met jongere mensen dan ik
Goed om te horen dat het al wat beter gaatquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gaat weer goed, lichamelijk nog steeds iets minder, morgen even de dokter bellen![]()
met jou?
Vast wel, maar voorlopig nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, ooit ga je de jonge vogeltjes wel waarderen hoor
huilende, excuus aanbiedende mannen zijn best goed voor je humeurquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het al wat beter gaat![]()
Gaat prima hoorMorgen theorie-examen voor de motor
![]()
Succes bij de dokter
doet ik!quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Als het goed is moet ik nu alles controleren voor het op mn FB gepleurd kan worden.
Wie wil er even een plaatje op mijn FB posten zodat ik het kan checken?
Donequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Als het goed is moet ik nu alles controleren voor het op mn FB gepleurd kan worden.
Ging hij janken ja?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
huilende, excuus aanbiedende mannen zijn best goed voor je humeur
Huh? Had jij die nog niet dan?
Zenks, nieuwe, dus even kijken wat t is
quote:
Even kijkenquote:
done!quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Hehehe, is weer eens wat andersquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
huilende, excuus aanbiedende mannen zijn best goed voor je humeur
Huh? Had jij die nog niet dan?
Zenks, nieuwe, dus even kijken wat t is
jaquote:
* vind ik leuk *quote:
Ja.quote:
ik snapte het al niet meerquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe, is weer eens wat anders
Oh crap, ik bedoel auto
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger
En hoe sta jij daar tegenover?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jaen hij wil het met me proberen..
Maar ik blijf je toch ook trouwquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar dat werkt dus niet![]()
Verdomme. Nu zit ik vast aan van die zoetsappige ik-hou-van-jou-ik-blijf-je-trouw-tot-ik-van-een-ander-hou posts
vriendschappen beëindigen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme. Nu zit ik vast aan van die zoetsappige ik-hou-van-jou-ik-blijf-je-trouw-tot-ik-van-een-ander-hou posts
vaag... Want bij mij werkt het wel, plaatjes, taggen etc.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Met Vin jaquote:
Je kan toch instellen wie er dingen op jouw tijdlijn kunnen plaatsen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vaag... Want bij mij werkt het wel, plaatjes, taggen etc.
Ja, ik had dat ingesteld dacht ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan toch instellen wie er dingen op jouw tijdlijn kunnen plaatsen?
uhm, ik heb m gezegd dat ik het m nog niet kan vergeven, dat dat tijd kost, dat ik het nooit zal vergeten en dat ik normaal mensen nooit een 2e kans geef.. En dat het vertrouwen ook weg is en dat dat moet groeien.. Dat begreep ie.. Ik heb gezegd dat ik het ook niet wil proberen als er geen gevoelens zijn van hem naar mij toe, maar die zijn er dus wel.. Hij is alleen als de dood omdat ik hem te diep kan raken en hij mij een beter leven dan de zijne gunt..quote:
Mag ik dodelijk eerlijk zijn?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm, ik heb m gezegd dat ik het m nog niet kan vergeven, dat dat tijd kost, dat ik het nooit zal vergeten en dat ik normaal mensen nooit een 2e kans geef.. En dat het vertrouwen ook weg is en dat dat moet groeien.. Dat begreep ie.. Ik heb gezegd dat ik het ook niet wil proberen als er geen gevoelens zijn van hem naar mij toe, maar die zijn er dus wel.. Hij is alleen als de dood omdat ik hem te diep kan raken en hij mij een beter leven dan de zijne gunt..
Alsof jullie op zijn timeline gaan kijken wat hij heeft gepostquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
Berichten bekijken waarin je door vrienden bent getagd voordat ze op je tijdlijn worden weergegeven?
Tijdlijncontrole bepaalt of je berichten waarin je bent getagd handmatig moet goedkeuren voordat ze op je tijdlijn worden geplaatst. Als er een bericht is dat je moet controleren, klik je op de Tijdlijncontrole links in je activiteitlogboek.
Let op: dit bepaalt alleen wat er is toegestaan op je tijdlijn. Berichten waarin je bent getagd kunnen nog steeds worden weergegeven in zoekresultaten, het nieuwsoverzicht en andere plaatsen op Facebook
Ik ben nu ff terug naar de oude, post nog eens iets, kijken of het nu wel werktquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jaen hij wil het met me proberen..
nee, we hebben een erg oed gesprek gehad en ik geloof m wel, maar hij mag nu aantonen dat ie mij waard is.. Waarschijnlijk dom van me, maar ja.. Ik zie het wel..quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik dodelijk eerlijk zijn?
Klinkt alsof zn nieuwe relatie toch niet zo leuk was en hij nu spijt heeft dat ie zn neukertje kwijt is
hoe krijg ik die?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Misschien omdat ik de nieuwe layout al heb?
nu welquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof jullie op zijn timeline gaan kijken wat hij heeft gepost
ja wie is datquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel had hij gedronken en gerookt?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, we hebben een erg oed gesprek gehad en ik geloof m wel, maar hij mag nu aantonen dat ie mij waard is.. Waarschijnlijk dom van me, maar ja.. Ik zie het wel..
Hij heeft ook gezegd dat ie zich enorm stom voelde dat ie zoiets moois en liefs aan de kant schoof en dat ie me wel gemist heeft. Ik heb daarop geantwoord dat ie idd stom en achterlijk is.
Nieuwsoverzicht! Dat is dus standaard waar alle berichten te lezen zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even zoekenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nu ff terug naar de oude, post nog eens iets, kijken of het nu wel werkt
Verdomme, erg he?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja wie is dat
Het lijkt wel een verliefde puber
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja wie is dat
Het lijkt wel een verliefde puber
wou je zeggen dat ik niet mooi en lief ben?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel had hij gedronken en gerookt?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme, erg he?
Hij beweert dat ie 10 jaar geleden al "verliefd" was op me en nu dolblij is dat ie weer contact met me heeft
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb ook besloten dat ik stukken minder ga doen voor m. Hij heeft van de week zn eigen vlees mogen bakken.. Normaal had ik dat gedaan.
|Mooi wel lief neequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wou je zeggen dat ik niet mooi en lief ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |