King Midas Sound (en The Bug) zijn allebei erg vet live. Die bas gaat echt overal doorheen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:27 schreef Muknal het volgende:
Eén van de leukste momenten vorig waar was na het allesverpletterende optreden van King Midas Sound. Zelden zo'n luid optreden meegemaakt ... en ik ben wel wat gewend ondertussen.
Kevin Martin, Roger Robinson en Kiki Hitomi liepen toen over de Heuvel, allicht richting in hotel, toen ze van de omstaanders uit het niets een applaus kregen.
Erg gaaf.
Als ik even kijk wat er op zondag speelt zitten er mogelijk best nog wel een boel andere dingen voor je bij. Goede hiphopdag sowieso.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:37 schreef krioro het volgende:
Weer een aantal goede namen aanwezig zie ik al.
Oh, you tease.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Als ik even kijk wat er op zondag speelt zitten er mogelijk best nog wel een boel andere dingen voor je bij. Goede hiphopdag sowieso.
Ik dacht dat ik dat ergens wel gemeld had.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:48 schreef Gehenna het volgende:
Damn, ik krijg net een berichtje dat Caspar Brötzmann een nieuw projectje heeft, Nohome. Dus ik zoeken naar info.. Het eerste wat ik vind is dat ze dus dit jaar op Incubate staan![]()
Nohome wel, maar verder geen infoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat ergens wel gemeld had.
Tevens is gisteren de black metal-vrijdag compleet gemaakt met de Nederlandse cultband Funeral Winds.
Vatican Shadow, weer zo'n naam die me helemaal niet zegt, totdat ik ga zoeken en zie dat het een projectje van Prurient isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:31 schreef Darkestrah het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen Vatican Shadow en Immortal. Ik vind de muziek van Vatican Shadow veel leuker, maar het spektakel van Immortal wordt ook wel fantastisch. Pyro-show en alles.
tofquote:
* Gehenna duimt voor Robbie Williamsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:41 schreef IncubateTilburg het volgende:
We hebben tóch nog een naam aan te kondigen vandaag!
Ik hoop meer op een aerobics clinic door Ron Brandsteder.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:48 schreef Gehenna het volgende:
[..]
* Gehenna duimt voor Robbie Williams
Røbbý Wíłłiams misschien.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:48 schreef Gehenna het volgende:
[..]
* Gehenna duimt voor Robbie Williams
Die een combinatie van Kylie Minoise en Duran Duran Duran presenteertquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik hoop meer op een aerobics clinic door Ron Brandsteder.
Beetje verdere uitleg zou handig zijn. Gok dat het ambient betreft?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:21 schreef Darkestrah het volgende:
Holy crap, ik zie net deze foto op Facebook voorbij komen. Wat een vet project lijkt me dit voor Incubate.Lekker om bij in slaap te vallen.
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:48 schreef Gehenna het volgende:
Damn, ik krijg net een berichtje dat Caspar Brötzmann een nieuw projectje heeft, Nohome. Dus ik zoeken naar info.. Het eerste wat ik vind is dat ze dus dit jaar op Incubate staan![]()
hehe dat heeft house of low culture ook al eens gedaan iedereen een dekbed en kussens mee laten nemen voor een lig concertquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:21 schreef Darkestrah het volgende:
Holy crap, ik zie net deze foto op Facebook voorbij komen. Wat een vet project lijkt me dit voor Incubate.Lekker om bij in slaap te vallen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |