Earthless staat wel in de agenda, moet nog even achter kaarten aan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef Darkestrah het volgende:
Ik weet bijna zeker van niet. Dat mogen jullie me eind september eens haarfijn uitleggen. (Of komen jullie nog voor Earthless naar Tilburg?)
Nu je het zegtquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef Trashcanman het volgende:
Gvdop de foto under de spoiler doet hij me wat denken aan BB
[..]
Upsurper is ook wel tof hoor. Dat is, als dat het Celtic Frost achtige bandje is iig.
Borreltijdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:09 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Creatief met kurk zegt me wel iets, maar Borreltijd zegt me niks. Tip haar maar gewoon rond deze tijd volgend jaar.
Dead Meadowtwitter:Incubate twitterde op donderdag 06-06-2013 om 15:00:25#incu13 line-up additions 1/2: Dead Meadow, Jozef @vanwissem, Bersarin Quartett, @poppyackroyd, Petrels --> reageer retweet
info: http://incubate.org/2013/(...)-for-Incu-13-line-uptwitter:Incubate twitterde op donderdag 06-06-2013 om 15:00:34#incu13 line-up additions 2/2: Head of Wantastiquet, Moon King, Allie reageer retweet
In de Pauluskerk ook nog eens, dat lijkt me een magische omgeving voor deze muziek. De eerste plaat komt nog bijna maandelijks voorbij in mijn playlist.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:39 schreef Darkestrah het volgende:
Ben dat nu aan het luisteren, deze gaat zeker bezocht worden hoor.
Dat ligt echt aan de artiest die je gaat zien, ik heb het nog nooit ontzettend druk meegemaakt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:07 schreef Weakling het volgende:
[..]
In de Pauluskerk ook nog eens, dat lijkt me een magische omgeving voor deze muziek. De eerste plaat komt nog bijna maandelijks voorbij in mijn playlist.
Ben wel benieuwd of je bij Incubate al vroeg voor de deur moet gaan staan om een plekje te bemachtigen voor het optreden dat je wil zien. Zoveel plek is er nou ook weer niet en kaartjes voor specifieke artiesten zijn er niet.
+1.000.000quote:
Je kunt je ticket niet meer ruilen, maar je kunt natuurlijk wel je eigen dagticket proberen te verkopen en er een passe-partour voor in de plaats te nemen. Wij verwachten dat het verkopen van je vrijdagticket nog prima moet lukken.quote:
Staat op de luisterpaal, hoor ik net van On.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Spookhuisje wat een leuke bandnaam
Nu gokken welk genre dat is.. ik gok vieze vuige blackmetal.
quote:
Gehhehequote:Ook in Groningen is een tegenbeweging op gang. Vera wil de zaal verkleinen. Een kwaliteitsslag noemt programmeur Peter Weening (82) het. “We laten alleen nog maar mensen binnen die al minimaal tien jaar bij Vera komen.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |