Maar geen Belwas die vergiftigde sprinkhanen (?) eet. Sowieso jammer dat ie er niet bij is, hoop dat hij nog wordt geïntroduceerd, ook voor het duel voor de muren van Mereen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:42 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
en de scene in de fighting pits waarnaar Dany uiteindelijk met Drogon wegvliegt moet haast wel verfilmd worden. kan niet wachten om die te zien.
tis officieel winter aan het eind van het boek, witte kraai met een briefje, Winter has come.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:31 schreef maurisioo het volgende:
Oh dacht dat deze reeks t/m boek 4 ging. Voor zekerheid in spoiler: edit: laat maar, niemand gebruikt hier spoilers![]()
Net boek 5 deel 2 uitgelezen. Dit vond ik denk ik wel het mooiste deel. Eindelijk wat belangrijke veranderingen. En leuk van die sneeuw in Kingslanding, geeft toch wel aan dat de winter er snel aankomt.![]()
Ja klopt. Maar de sneeuw vond ik een mooier teken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:30 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
tis officieel winter aan het eind van het boek, witte kraai met een briefje, Winter has come.
ach als het zonnetje schijnt is het ideaal en ik doe de audio boeken voorgelezen door roy dottrich voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:43 schreef Franknfurter het volgende:
Ik ben ook van plan om ze een keer te gaan herlezen, maar het is zo tijdrovend
Zijn dat nieuw geschreven bladzijden of stukken die eigenlijk voor ADWD gepland waren??quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:12 schreef HiZ het volgende:
[..]
Aan het begin van de vijf jaar die hij ons heeft laten wachten op DWD zei hij 'het is eigenlijk al af'. Dan stelt een 'paar honderd bladzijden geschreven' mij niet gerust.
Zo snel zal het niet gaan lijkt me. Eind seizoen 4 zal ze net in Meereen zitten ofzo met Drogon in seizoen 6.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:12 schreef Franknfurter het volgende:
Die oorlog was inderdaad geniaal. Ik ben wel heel erg benieuwd naar wat ze gaan doen als er nog geen nieuw boek is en Dany's verhaallijn is op. Want als ze nu al richting Meereen gaat dan zal ze daar waarschijnlijk eind seizoen 4 gaan trouwen. Ik denk dat dat misschien het einde gaat worden en dat ze dan seizoen 5 starten met haar in de wildernis met Drogon. Wat denken jullie?
Ik had die claim niet, ik verwijs alleen naar het feit dat GRRM dit truukje elke keer uithaalt; vertellen dat het boek goed vordert om er dan vervolgens een eeuwigheid over te doen om met iets te komen. Hij heeft gewoon zwaar last van uitstelleritis.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zijn dat nieuw geschreven bladzijden of stukken die eigenlijk voor ADWD gepland waren??
Dat was toch wel duidelijk in de boeken. Met 8000 unsullied begin je natuurlijk niks in Westeros.quote:Op vrijdag 26 april 2013 01:29 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook steeds toen ik de boeken aan het lezen was. Eerst met Drogo, daarna toen ze de Unsullied kreeg.
Ik dacht in ieder geval dat ze richting Westeros zou gaan, ipv dat gedoe in Meereen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat was toch wel duidelijk in de boeken. Met 8000 unsullied begin je natuurlijk niks in Westeros.
GRMM maakt het zichzelf gewoon te moeilijk, elk boek wordt steeds gecompliceerder en daarom gaat het schrijven ook steeds langzamer.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik had die claim niet, ik verwijs alleen naar het feit dat GRRM dit truukje elke keer uithaalt; vertellen dat het boek goed vordert om er dan vervolgens een eeuwigheid over te doen om met iets te komen. Hij heeft gewoon zwaar last van uitstelleritis.
Mwa, in het boek marcheert Renly met 100.000 man richting King's Landing dan heb je met een leger van 8.000 natuurlijk helemaal niks te zoeken in Westeros.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:37 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ik dacht in ieder geval dat ze richting Westeros zou gaan, ipv dat gedoe in Meereen.
Dat hoop ik wel. Ik vind de Dorners op zich nog best wel interessant, alleen ze moeten wat belangrijker worden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 02:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Denk eigenlijk dat die Aegon een dealtje sluit met Dorne. Ze worden vrij rusteloos daar als je het zo leest.
Die kans is groot, Dorne stuurt al een envoy voor een huwelijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 02:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Denk eigenlijk dat die Aegon een dealtje sluit met Dorne. Ze worden vrij rusteloos daar als je het zo leest.
Ik ben ook niet van plan om dit of het andere topic te lezen.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:00 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Dan zou ik hier wegwezen.
Dit is namelijk het boekspoiler topic en je kan hier dus enorm gespoilerd worden.
TV / [USA] Game of Thrones #74: Zaldrizes buzdari iksos daor! is waarschijnlijk het topic waar je naar op zoek bent.
Het wordt wel een mooi einde van het seizoen, Wildlings over de Wall, de Red Wedding, en het veroveren van Mereen.quote:Op maandag 29 april 2013 14:41 schreef Nic1 het volgende:
Mja, Stannis is nog weinig nuttig. Wordt straks hopelijk interessanter wanneer hij in het noorden zit, maar dat zal dit seizoen nog niet gebeuren.
In boek 3 doet hij ook vrij weinig. Tot het einde natuurlijk. Dat was wel een wtf momentje in het boekquote:Op maandag 29 april 2013 14:41 schreef Nic1 het volgende:
Mja, Stannis is nog weinig nuttig. Wordt straks hopelijk interessanter wanneer hij in het noorden zit, maar dat zal dit seizoen nog niet gebeuren.
Kun je mijn geheugen een beetje opfrissen?quote:Op maandag 29 april 2013 14:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
In boek 3 doet hij ook vrij weinig. Tot het einde natuurlijk. Dat was wel een wtf momentje in het boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |