Op zich is dat toch niet zo vreemd? Naar aanleiding van de boeken zwerven er al veel fanmade illustraties rond op het internet.quote:Op maandag 29 april 2013 19:12 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Snap ook niet dat iemand daar nu al een afbeelding van gemaakt heeft. Diegene heeft vast heel veel mensen al gespoilerd.
Om er nou gelijk zo'n meme van te maken vind ik een beetje raar. Aan wie wil je het laten zien en waarom zet je het op internet?quote:Op dinsdag 30 april 2013 07:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Op zich is dat toch niet zo vreemd? Naar aanleiding van de boeken zwerven er al veel fanmade illustraties rond op het internet.
Als je dan toevallig op de Freys googled dan is de kans reëel dat je geconfronteerd wordt met The Red Wedding.
Misschien wil diegene het aan iemand op internet laten zien!quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:29 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Om er nou gelijk zo'n meme van te maken vind ik een beetje raar. Aan wie wil je het laten zien en waarom zet je het op internet?
Ja maar daarmee heeft hij wel heel veel mensen gespoilerd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:34 schreef Kirov het volgende:
[..]
Misschien wil diegene het aan iemand op internet laten zien!
Mensen moeten niet zo huilen. Hadden ze de boeken maar moeten lezen, die zijn toch echt een paar klassen beter als de serie.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:35 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja maar daarmee heeft hij wel heel veel mensen gespoilerd.
Oke, ik geef het al op.Heb de boeken toch al gelezen.
Als je gaat zoeken op internet kun je verwachten dat je dingen ziet die je niet had willen zien.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:36 schreef Kirov het volgende:
[..]
Mensen moeten niet zo huilen. Hadden ze de boeken maar moeten lezen, die zijn toch echt een paar klassen beter als de serie.
Ik vond het keurig in verhouding met de rest van haar lichaam. Jammer dat er van Briënne niet meer te zien was, zonder dat rare Playmobiel* kapsel en die moeilijke blik op haar gezicht is het een knappe vrouw.quote:Op maandag 29 april 2013 21:56 schreef Montelly het volgende:
Godver wat een lekker wijf is dat ook, haar tietjes vielen echter wel tegen![]()
[ afbeelding ]
Ben ook echt benieuwd naar Oberyn inderdaad!quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:11 schreef Maisnon het volgende:
Er is eigenlijk nog geen woord gesproken over bezoek uit Dorne voor die gezellige bruiloft toch? Zouden ze dat voor het volgende seizoen bewaren? Want ik ben wel benieuwd naar Oberyn en de gang
Ehmm waar haal jij dat Arabische vandaan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:28 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben vooral ook benieuwd wat voor een volk het nou is
De braavosi vond ik bvb meer grieken / spanjaarden enzo, de dothraki etc zijn natuurlijk wat arabischer, welke kant kunnen ze nog op voor Dorne?
Kweetniet, die indruk krijg ik. Die 2 users boven je ook waarschijnlijk aangezien ze er niet op in gaanquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:09 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ehmm waar haal jij dat Arabische vandaan?
Ah okay dat is wel wat preciezerquote:GRRM stated that the Dothraki were fashioned as an amalgam of a number of steppe and plains cultures. Mongols and Huns, certainly, but also Alans, Sioux, Cheyenne, and various other Amerindian tribes... seasoned with a dash of pure fantasy. Resemblance to Arabs or Turks is coincidental, extent that the Turks were also originally horsemen of the steppes.[15]
Hoop dat ze die richting opgaan ja, kunnen mooie beelden opleverenquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:34 schreef Young_David het volgende:
Ik heb de Martells een beetje een Arabian Nights gevoel. Perzisch, woestijnvolk, maar ook koninklijk
Ik ga niet op alles inquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kweetniet, die indruk krijg ik. Die 2 users boven je ook waarschijnlijk aangezien ze er niet op in gaan
Turken hebben geen drie puntige blauwe baardenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ah okay dat is wel wat preciezerdie Daario stel ik me zo voor
Verfde Daario het niet?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Turken hebben geen drie puntige blauwe baarden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is als het goed is Daario. Waar is de uitbundigheid?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |