quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Nieuw filmpje van deze baas_!
nee, gewoon beschamend dat domme mensen tegenwoordig op tv komen puur omdat ze dom zijn.quote:
Kan ik lachen, laat mijquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nee, gewoon beschamend dat domme mensen tegenwoordig op tv komen puur omdat ze dom zijn.
DAG INquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:08 schreef MouzurX het volgende:
Kennen je deze nog! nog ..nog...nog
I tocht toe myself. wat de fack.
Dat zou betere tv opleveren dan barbie met der kutkop.quote:
Smoothquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat zou betere tv opleveren dan barbie met der kutkop.
Jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
Die guy bij Tros Opgelicht nu.Daar laat je je toch niet door oplichten/bedreigen. Zelfs ik zou hem nog een linksrechtslinksrechts-tik geven op die bakkes.
Hahaha gvd die kerelquote:
ofnoh, hail rickoquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha gvd die kerel![]()
elke keer weer in een deuk.
Raar eigenlijk dat Vas nog niet d'r eigen show heeft.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nee, gewoon beschamend dat domme mensen tegenwoordig op tv komen puur omdat ze dom zijn.
Mijn leven is niet zo interessantquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat Vas nog niet d'r eigen show heeft.
Zal vast leuker zijn dan barbie.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Blacka honeybooboo toch? Is op net5quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |