quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu mag je opdonderen, je verveelt me
ben er nog niet eens. zit nu in de tramquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu mag je opdonderen, je verveelt me
Oh oke neem de tram naar centraal en dan de trein naar schiphol en dan het vliegtuig naar verweggistanquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ben er nog niet eens. zit nu in de tram
American History X volgens mij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:45 schreef Chloroform het volgende:
Hé, hoe heet die film ook alweer waarin je zo'n scène hebt waarbij een gezin aan tafel zit te ontbijten. En dat gaat dan zo dag in, dag uit hetzelfde, echt in zo'n sleur zitten ze, totdat opeens die moeder zo met d'r kop in d'r eten flikkert en dood is opeens. En dan zie je later zo die jongen/meisje (weeniemeer) met vader aan tafel zitten en zo'n lege plek waar die moeder altijd zat.
Hahahahaa gvdquote:
August Underground's Mordumquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:45 schreef Chloroform het volgende:
Hé, hoe heet die film ook alweer waarin je zo'n scène hebt waarbij een gezin aan tafel zit te ontbijten. En dat gaat dan zo dag in, dag uit hetzelfde, echt in zo'n sleur zitten ze, totdat opeens die moeder zo met d'r kop in d'r eten flikkert en dood is opeens. En dan zie je later zo die jongen/meisje (weeniemeer) met vader aan tafel zitten en zo'n lege plek waar die moeder altijd zat.
als je me NU geld geeft neem ik een ticket naar amerika en dan FOK! ik NOOIT meer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh oke neem de tram naar centraal en dan de trein naar schiphol en dan het vliegtuig naar verweggistan
Assipoesterquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:45 schreef Chloroform het volgende:
Nee in amerika kan je overleven, in verweggistan nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
als je me NU geld geeft neem ik een ticket naar amerika en dan FOK! ik NOOIT meer.
nee?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee in amerika kan je overleven, in verweggistan niet
Gewoon make upquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kan niet je bent geen neger, ze zien je in het donker
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Nieuw filmpje van deze baas_!
nee, gewoon beschamend dat domme mensen tegenwoordig op tv komen puur omdat ze dom zijn.quote:
Kan ik lachen, laat mijquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nee, gewoon beschamend dat domme mensen tegenwoordig op tv komen puur omdat ze dom zijn.
DAG INquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:08 schreef MouzurX het volgende:
Kennen je deze nog! nog ..nog...nog
I tocht toe myself. wat de fack.
Dat zou betere tv opleveren dan barbie met der kutkop.quote:
Smoothquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat zou betere tv opleveren dan barbie met der kutkop.
Jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
Die guy bij Tros Opgelicht nu.Daar laat je je toch niet door oplichten/bedreigen. Zelfs ik zou hem nog een linksrechtslinksrechts-tik geven op die bakkes.
Hahaha gvd die kerelquote:
ofnoh, hail rickoquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha gvd die kerel![]()
elke keer weer in een deuk.
Raar eigenlijk dat Vas nog niet d'r eigen show heeft.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nee, gewoon beschamend dat domme mensen tegenwoordig op tv komen puur omdat ze dom zijn.
Mijn leven is niet zo interessantquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat Vas nog niet d'r eigen show heeft.
Zal vast leuker zijn dan barbie.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Blacka honeybooboo toch? Is op net5quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |