Alsof ik alles ga nalezen. Please nutso.quote:
Er was maar 1 pagina nogquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ik alles ga nalezen. Please nutso.
was mobielquote:
Oh okequote:Op dinsdag 2 april 2013 15:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
was mobielga heus helemaal scrollen, krijg ik nog meer pijn aan mn vinger. is al gekneusd ja
wat smeerlap bendequote:
Ga nu ffkes wat drinken en dan voor massagetoets oefenen op haar lichaam. Zal vast weer leiden tot haren trekken en kelen grijpen.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wat smeerlap bendeheb op mn hand geslapen en mn vinger kwam dubbel te zitten denk ik of zo en nu ist gekneusd
Gvd, dat dacht ik zelf ook.quote:
0:49quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Geen tijd voor, enkel bier en jonko's.
Lovely. Je mag mij en Nootjes ook wel eens masseren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga nu ffkes wat drinken en dan voor massagetoets oefenen op haar lichaam. Zal vast weer leiden tot haren trekken en kelen grijpen.
Gvd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lovely. Je mag mij en Nootjes ook wel eens masseren.En Zosk, als je maar voorzichtig bent. Want die heeft lepra.
Lijkt mij juist tenenkrommendquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:06 schreef Gridlok het volgende:
Lepra lijkt me wel een handige ziekte, SNAP JE WANT HAND LAAT LOS XDDD!!!
ja klopt maar nu is ie nog meer cripple en het doet zeerquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahelemaal niet zo gek gedacht met die gekke handje van joe
Awwwwquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja klopt maar nu is ie nog meer cripple en het doet zeer
wat is een leprapatient in een badkuip vol water?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lovely. Je mag mij en Nootjes ook wel eens masseren.En Zosk, als je maar voorzichtig bent. Want die heeft lepra.
quote:
Och, meidje tochquote:
Jutters paradise?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wat is een leprapatient in een badkuip vol water?
Het kan ergerquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja zo voelde ik me toen ik het postte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |