Alsof ik alles ga nalezen. Please nutso.quote:
Er was maar 1 pagina nogquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ik alles ga nalezen. Please nutso.
was mobielquote:
Oh okequote:Op dinsdag 2 april 2013 15:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
was mobielga heus helemaal scrollen, krijg ik nog meer pijn aan mn vinger. is al gekneusd ja
wat smeerlap bendequote:
Ga nu ffkes wat drinken en dan voor massagetoets oefenen op haar lichaam. Zal vast weer leiden tot haren trekken en kelen grijpen.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wat smeerlap bendeheb op mn hand geslapen en mn vinger kwam dubbel te zitten denk ik of zo en nu ist gekneusd
Gvd, dat dacht ik zelf ook.quote:
0:49quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Geen tijd voor, enkel bier en jonko's.
Lovely. Je mag mij en Nootjes ook wel eens masseren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga nu ffkes wat drinken en dan voor massagetoets oefenen op haar lichaam. Zal vast weer leiden tot haren trekken en kelen grijpen.
Gvd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lovely. Je mag mij en Nootjes ook wel eens masseren.En Zosk, als je maar voorzichtig bent. Want die heeft lepra.
Lijkt mij juist tenenkrommendquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:06 schreef Gridlok het volgende:
Lepra lijkt me wel een handige ziekte, SNAP JE WANT HAND LAAT LOS XDDD!!!
ja klopt maar nu is ie nog meer cripple en het doet zeerquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahelemaal niet zo gek gedacht met die gekke handje van joe
Awwwwquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja klopt maar nu is ie nog meer cripple en het doet zeer
wat is een leprapatient in een badkuip vol water?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lovely. Je mag mij en Nootjes ook wel eens masseren.En Zosk, als je maar voorzichtig bent. Want die heeft lepra.
quote:
Och, meidje tochquote:
Jutters paradise?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wat is een leprapatient in een badkuip vol water?
Het kan ergerquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja zo voelde ik me toen ik het postte
Bruistabletje.quote:
Kippensoep.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wat is een leprapatient in een badkuip vol water?
Tegenvaller, ditquote:
shiiiiiiiquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gekneusd is heul erger dan gebroken
Ja, bij sommige botten. Bij vingers volgens mij sowieso niet. hoor.quote:
had liever mn vinger gebrokenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, bij sommige botten. Bij vingers volgens mij sowieso niet. hoor.
Nou potverdorie ik ging ook op 5daagse fietswerkweek door drenthe toen ik de avond ervoor mijn enkel ernstig gekneusd had, was huilen maar ik ging tochquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gekneusd is heul erger dan gebroken
jij bent semi black, jij had sws gemoeten al had je niet gewildquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou potverdorie ik ging ook op 5daagse fietswerkweek door drenthe toen ik de avond ervoor mijn enkel ernstig gekneusd had, was huilen maar ik ging toch
Wajooooooooo, onder de gordel deze!!!1quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij bent semi black, jij had sws gemoeten al had je niet gewild
luv u anywayz my exotic friendquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wajooooooooo, onder de gordel deze!!!1TR gemacht, marie30 kom er maar in, ban this bitch
Kom.quote:
Ziet zij weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |