quote:mmm, nog niet eens zo slecht voor een 14 jarige zo groen als gras
Jouw puntentotaal is 12
Je hebt best aardig gescoord in onze sex-iq test !
Nu weet ik alleen nog niet wat een "Molenwiek" is....
Je hebt best aardig gescoord in onze sex-iq test !
De test viel niet mee, he ? Maar je hebt een goede score weten te behalen. Dus je staat behoorlijk je mannetje ?? tussen de lakens !
Mag vrouwtje ook??
quote:Ik heb geen zin om de letterlijke tekst op te zoeken, maar er stond iets bij waar bij 'hij' in een hoek van 45 graden over 'haar' heen ging liggen. Dat was 'em volgens mij.
Op 28 september 2000 17:54 schreef Lot het volgende:
Tnx undertakerNu weet ik alleen nog niet wat een "Molenwiek" is....
Gelukkig worden we IRL niet beoordeeld op onze kennis van de medische termen, maar of we het wel lekker doen
quote:En uiteraard behalde ook ik dezelfde score als mijn medeknaap. Idd, we moeten nog heel wat bijleren, wie biedt zich aan ?
Op 28 september 2000 01:27 schreef Herald het volgende:
17 punten:Je hebt best aardig gescoord in onze sex-iq test !
De test viel niet mee, he ? Maar je hebt een goede score weten te behalen. Dus je staat behoorlijk je mannetje tussen de lakens ! Bij veel van de specifieke vragen heb je de klok wel horen luiden maar weet je nog niet precies waar de klepel hangt, dat geeft niet dat kan je altijd nog bijleren.
quote:De molenwiek: b. Zij ligt op haar rug en hij ligt met een hoek van 45 graden over haar heen. Als hij de vrouw binnendringt stimuleert hij de zijkant van haar vagina.
Op 28 september 2000 17:54 schreef Lot het volgende:
Tnx undertakerNu weet ik alleen nog niet wat een "Molenwiek" is....
Nog meer mensen die zich afvragen bij welke vraag het juiste antwoord nou hoorde ? Heb inmiddels alle correcte antwoorden
De test viel niet mee maar je hebt het er ongelooflijk goed vanaf gebracht! Als een van de weinigen, trouwens. Je bent waarschijnlijk een professional, heb je ervoor gestudeerd?
Hoe weten ze dat??
DOORDAT DIE LINKERTEELBAL LAGER HANGT....
Hoe komt dat dan?????
quote:De rechtse bal is een airhead.
Op 28 september 2000 22:53 schreef Lot het volgende:
DOORDAT DIE LINKERTEELBAL LAGER HANGT....
Hoe komt dat dan?????
quote:Je hebt zo'n speeltje met een stokje en twee evenlange touwtjes eraan met aan elk uiteinde een balletje. Die moet je zo vaak mogelijk tegen elkaar laten aantikken enzo.
Op 28 september 2000 22:53 schreef Lot het volgende:
[quote][b]Op 28 september 2000 15:18 schreef UNDERTAKER het volgende:DOORDAT DIE LINKERTEELBAL LAGER HANGT....
Hoe komt dat dan?????
Dit wil je beslist niet met die twee gevallen die tussen je benen hangen...Dat doet AUWWWWWWWWWW pijnnnnnnn...dus om te voorkomen dat ze hard met elkaar in aanrakingn komen is de ene wat lager dan de andere Volgens mij dan he? Dat lijkt me de meest praktische reden voorhanden...
quote:Whahahahah
Je hebt best aardig gescoord in onze sex-iq test !De test viel niet mee, he ? Maar je hebt een goede score weten te behalen. Dus je staat behoorlijk je mannetje tussen de lakens ! Bij veel van de specifieke vragen heb je de klok wel horen luiden maar weet je nog niet precies waar de klepel hangt, dat geeft niet dat kan je altijd nog bijleren.
Knorretje en Danny samen zijn niet van de troon te stoten (of is 26 het maximum en hebben ze gewoon vals gespeeld?)
quote:Na wat speurwerk blijkt 30 het maximaal aantal haalbare punten te zijn. Zal dus vast iemand zijn die beter scoort. Ons voordeel is dat wat ik NIET wist Knorretje WEL wist en andersom
Op 29 september 2000 01:08 schreef CHIN het volgende:
21 punten...Knorretje en Danny samen zijn niet van de troon te stoten (of is 26 het maximum en hebben ze gewoon vals gespeeld?)
Ja wrijf het er nog maar ff in ...
De test viel niet mee, he ? Schaam je niet want de vragen waren niet al te makkelijk. Wellicht moet je er een paar boeken over gaan lezen. We hebben een keuze gemaakt uit een aantal boeken die zeker behulpzaam kunnen zijn bij het ontwikkelen van je seks iq ! Ga nu direct naar de Pleasure.nl boekenwinkel.
Wil je deze site onder de aandacht brengen bij een vriend? Dat kan! Klik hier om automatisch een bericht te versturen...
Of ga nu terug naar de Pleasure.nl Homepage
Wat doe IK eigenlijk in dit forum
[Dit bericht is gewijzigd door KroJo op 29-09-2000 19:26]
quote:Er iets van opsteken/leren misschien ??
Op 29 september 2000 19:25 schreef KroJo het volgende:Wat doe IK eigenlijk in dit forum
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |