Ik voel me begrepen, en dat op dit uur. Dankquote:Op donderdag 4 april 2013 00:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
Zeer irritant inderdaad. Altijd van die figuren die zelf nog nooit iets gepresteerd hebben, en die het zeker niet beter zouden doen als ze zelf bij NS/ING/Willekeurig ander bedrijf zouden werken.
We know dat feel, bro.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik voel me begrepen, en dat op dit uur. Dank
Ik krijg toch ooooo zo veel zin om die profile pic te sharenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:56 schreef einschtein het volgende:
Dit soort mensen:
https://m.facebook.com/justin.surkijn?id=100003337731272&_rdr
Ik ken hem niet, maar hij reageerde in een status update wat 12k likes had + 2k comments.
Ik ben het helemaal met je eens. Behalve met het feit dat je de NS daarbij zet. Daar kan nooit genoeg op gezeken worden.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
Zeer irritant inderdaad. Altijd van die figuren die zelf nog nooit iets gepresteerd hebben, en die het zeker niet beter zouden doen als ze zelf bij NS/ING/Willekeurig ander bedrijf zouden werken.
Ik voel je pijn broeder. Ik erger me nog meer aan lui die compleet uit hun dak gaan en beginnen met "Dit land gaat naar de klote" of "Dit is mijn Nederland niet meer" als er op de straathoek een kliko omvaltquote:Op donderdag 4 april 2013 00:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mijn grootste ergernis wil ik nu toch wel even van me afschrijven.
Het gaat om dat domme kutvolk dat werkelijk waar overal op ligt te kankeren. Word er zo ziek van en ik besef dat ik nu ook loop te kankeren op dat volk, maar dat moet dan maar ff..
ING had blijkbaar een storing dus ik klik dat aan om te lezen wat er precies aan de hand was en 9/10 reacties was zoiets als 'WAARDELOOS!!', 'Prutsers!!!!!!', 'Laat je klanten maar weer in de kou staan'.
En dat zie je bij veel bedrijven, altijd maar dat eeuwige geklaag en het is nooit goed genoeg. Van die verbitterde figuren die hun eigen kutleventje die dan maar gaan lopen zeiken op andere bedrijven of mensen waar wel eens wat fout kan gaan.
Vaak klik ik dan eens willekeurig profielen aan, het zijn ook bijna allemaal tokkies die zo reagerenVerwend volk.
Sowieso bepaalde uitspraken zijn erg ver gezocht...quote:Op donderdag 4 april 2013 09:02 schreef SEMTEX het volgende:
OMFG. Mijn hele timeline staat vol met shit over de pedofielenvereniging. NEE, DAT ZAL LEKKER HELPEN.
[ afbeelding ]
Laatst was er iemand neergeschoten op station Almelo (geloof door de politie, was een verdachte van een overval) dus mochten er op last van de politie geen treinen rijden. Meteen meerdere mensen zeiken over de NS, want het was de schuld van de NS en het was een kankerbedrijf en bla bla bla.quote:Op donderdag 4 april 2013 04:30 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Behalve met het feit dat je de NS daarbij zet. Daar kan nooit genoeg op gezeken worden.
Gisteren ook: er was een schreeuwende zwartrijder in de trein, iemand had een melding gedaan via twitter en de conducteuren pakten dat adequaat op: ze hielden op het station de deuren gesloten en gingen op zoek naar de dader. Daardoor werkten de 'open'-knoppen van de deuren natuurlijk niet. Simpele ziel 1; "Deze trein is vast ook van italiaanse makelij" (hij had het hele omroepbericht gemist omdat-ie muziek zat te luisteren. Daarna begonnen er twee mensen tegen een conducteur te mekkeren dat ze de NS zo'n slecht bedrijf vonden omdat ze maar liefst 3 minuutjes langer moesten wachten totdat ze de trein uit mochten. Mijn god, je kunt het niet gauw goed doen als conducteur. Elk jaar krijg je weer een nieuwe aanwas van agressieve zenuwpezen erbij in de trein.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:19 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Laatst was er iemand neergeschoten op station Almelo (geloof door de politie, was een verdachte van een overval) dus mochten er op last van de politie geen treinen rijden. Meteen meerdere mensen zeiken over de NS, want het was de schuld van de NS en het was een kankerbedrijf en bla bla bla.
Haal dan je rijbewijs en stop met huilen.
Of deze:quote:Op donderdag 4 april 2013 09:18 schreef Apotheose het volgende:
sommige regels zijn er ook voor je eigen veiligheid, zoals die van de gordel. Kleine moeite om die om te doen dus niet zeiken. En vuilniszak buiten zetten? Geen container ofzo?
Dat is in de stad. IK mag ook niet voor 21.30 mijn vuilniszakken op straat zetten. Volledig logisch, anders worden ze volledig opengereten en het is niet echt fijn voor het straatbeeld.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:18 schreef Apotheose het volgende:
sommige regels zijn er ook voor je eigen veiligheid, zoals die van de gordel. Kleine moeite om die om te doen dus niet zeiken. En vuilniszak buiten zetten? Geen container ofzo?
India, je kan me niet vertellen dat alle inwoners daar een ID hebben.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Of deze:
Het is verboden om zonder ID kaart over straat te gaan...
noem eens een land waar dat wel mag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat in 1 dag tijd![]()
En verder allemaal posts over liefde blabla, ideale man blabla, Terwijl ze altijd binnen blijft en nooit een vriend of scharrel heeft of wat dan ook haha,
Helaas is het het zusje van mn beste vriend, dus zeg ik er maar niks van
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:31 schreef pimsieb het volgende:
Allemaal van dezelfde dikke meid (niet volslank maar gewoon dik):
Verwijderen uit je newsfeed, maar niet ontvrienden kan toch ook. heerlijk rustig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat in 1 dag tijd![]()
En verder allemaal posts over liefde blabla, ideale man blabla, Terwijl ze altijd binnen blijft en nooit een vriend of scharrel heeft of wat dan ook haha,
Helaas is het het zusje van mn beste vriend, dus zeg ik er maar niks vanKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Misschien die in de middle of nowhere.... maar in de grote steden absoluut.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:30 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
India, je kan me niet vertellen dat alle inwoners daar een ID hebben.
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:31 schreef pimsieb het volgende:
Allemaal van dezelfde dikke meid (niet volslank maar gewoon dik):
Ja zo ken ik er ook een paar... heel irritant inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat in 1 dag tijd![]()
Helaas is het het zusje van mn beste vriend, dus zeg ik er maar niks van
Kijk als het nu types zouden zijn als Scarlett Johansson dan mag je best zeggen dat volslank mooi is ja, maar het zijn 9 van de 10 keer de dames met ernstig overgewicht en dan vind ik het niet eens grappig.
Wat ik ook een grote ergernis vind is hele levens verhalen op FB....
Een kennis van mij (gaat nogal een moeilijke tijd door, tja.. zoals zovelen) zet er alles op tot in detail.. bespreek dat even lekker privé denk ik dan, met familie of goede vrienden. Waarom moet iedereen dat weten in jouw profiel...
[ Bericht 1% gewijzigd door Groenevlinder op 04-04-2013 12:50:43 ]
Niks mis met wat feitelijke informatie en sceptisch denken.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:26 schreef Jerkmaine het volgende:
Vergeten we bijna deze zeikafbeelding die op Twitter en Facebook rondzwerft. Alsof Oxxio een goede doelen-stichting is en alsof mobiele telefoonaanbieders niet anders doen, zucht...
[ afbeelding ]
Die ben ik ook al een paar keer tegen gekomen.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:09 schreef SEMTEX het volgende:
Komt er nog ff een grapjas met dit plaatjedacht dat dit pad al helemaal platgetreden was... i was wrong
ik blijf maar blocken..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |