Zo'n figuur heb ik ook tussen m'n "vrienden" zittenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:51 schreef Benigoi het volgende:
Keer of 40/45 voorbij zien komen dit pareltje:
----------------
Nederland mijn Vaderland
Het is verboden om te bellen in de auto!
Het is verboden om in de kroeg te roken!
Het is verboden om je vuilniszak te vroeg buiten te zetten!
Het is verboden om zonder autogordel te rijden!
Het is verboden om een ambtenaar in functie te beledigen!
Het is verboden om zonder ID-kaart de straat over te gaan!
Maar een pedofielenvereniging kan niet verboden worden??!!
De inhoud is niet beschikbaarquote:Op woensdag 3 april 2013 22:00 schreef ehouse het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)39524&type=1&theater (kijkis-hoeveel-het-nieuwe-"-speeltje-"-heeft-gekost)
http://www.facebook.com/p(...)39524&type=1&theater (hoe "grappig"...)
mijn hele familie heeft deze shit gedeeldquote:Op woensdag 3 april 2013 21:51 schreef Benigoi het volgende:
----------------
Nederland mijn Vaderland
Vreemd. Ik kan het gewoon zien, en ik ben niet met hem bevriend. (Wel met een gemeenschappelijke vriendin.)quote:
40/45 keer ja?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:51 schreef Benigoi het volgende:
----------------
Nederland mijn Vaderland
Dat is t.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:12 schreef ehouse het volgende:
[..]
Vreemd. Ik kan het gewoon zien, en ik ben niet met hem bevriend. ([B]Wel met een gemeenschappelijke vriendin.[B])
ghehequote:Op woensdag 3 april 2013 22:20 schreef Khaleesi het volgende:
Ik vond deze in al zijn slechtheid nog best leuk..
[ afbeelding ]
Deed 'ie vast expresquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:20 schreef Khaleesi het volgende:
Ik vond deze in al zijn slechtheid nog best leuk..
[ afbeelding ]
Alweer , als meisje lees ik tussen de regels ahhhhhhh je bent superlelijk maar ik moet het er maar mee doenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:31 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Een kennis van me postte deze vandaag. Toch kan ik me niet voorstellen dat zijn vriendin (1,60 meter en 120 kilo) daar heel blij van wordt.
[ afbeelding ]
Voor velen.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:51 schreef Benigoi het volgende:
----------------
Nederland mijn Vaderland
Je mag wel bellen in de auto maar niet als je rijdt.quote:Het is verboden om te bellen in de auto!
Dan ga je toch even naar buiten of zo. Je kiest er zelf voor om te roken. Smerige rotzooi.quote:Het is verboden om in de kroeg te roken!
Nee lekker je vuilniszak op straat laten slingeren, dat moet natuurlijk gewoon kunnen. Het is al zo'n zooi hier.quote:Het is verboden om je vuilniszak te vroeg buiten te zetten!
Eigenlijk ben ik hier wel mee eens. Het kan mij geen neuk schelen dat jij met je bek door de vooruit heen knalt,quote:Het is verboden om zonder autogordel te rijden!
Alsof meneer dat normaal vindt. Ik roep toch niet uit het niets dat je moeder een hoer is.quote:Het is verboden om een ambtenaar in functie te beledigen!
In welk land mag dat wel?quote:Het is verboden om zonder ID-kaart de straat over te gaan!
Zolang je niemand iets kwaad doet en lastig valt...quote:Maar een pedofielenvereniging kan niet verboden worden??!!
Godver wat ernstig zeg...gelukkig nog niet zien langskomen.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:06 schreef HSG het volgende:
[..]
Voor velen.
[..]
Je mag wel bellen in de auto maar niet als je rijdt.
[..]
Dan ga je toch even naar buiten of zo. Je kiest er zelf voor om te roken. Smerige rotzooi.
[..]
Nee lekker je vuilniszak op straat laten slingeren, dat moet natuurlijk gewoon kunnen. Het is al zo'n zooi hier.
[..]
Eigenlijk ben ik hier wel mee eens. Het kan mij geen neuk schelen dat jij met je bek door de vooruit heen knalt,
[..]
Alsof meneer dat normaal vindt. Ik roep toch niet uit het niets dat je moeder een hoer is.
[..]
In welk land mag dat wel?
[..]
Zolang je niemand iets kwaad doet en lastig valt...
Hoe bedoellu?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Godver wat ernstig zeg...gelukkig nog niet zien langskomen.
Dat hij die tekst nog niet op FB heeft gezien natuurlijkquote:
Ik had 1x dat gedaan.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:14 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die vanalles liken en delen om een kutprijs te winnen.
Vooral wanneer het gaat om een of ander sletterig luipaardprint shirtje ter waarde van maximaal 20 euroquote:Op donderdag 4 april 2013 00:14 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die vanalles liken en delen om een kutprijs te winnen.
Zeer irritant inderdaad. Altijd van die figuren die zelf nog nooit iets gepresteerd hebben, en die het zeker niet beter zouden doen als ze zelf bij NS/ING/Willekeurig ander bedrijf zouden werken.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mijn grootste ergernis wil ik nu toch wel even van me afschrijven.
Het gaat om dat domme kutvolk dat werkelijk waar overal op ligt te kankeren. Word er zo ziek van en ik besef dat ik nu ook loop te kankeren op dat volk, maar dat moet dan maar ff..
ING had blijkbaar een storing dus ik klik dat aan om te lezen wat er precies aan de hand was en 9/10 reacties was zoiets als 'WAARDELOOS!!', 'Prutsers!!!!!!', 'Laat je klanten maar weer in de kou staan'.
En dat zie je bij veel bedrijven, altijd maar dat eeuwige geklaag en het is nooit goed genoeg. Van die verbitterde figuren die hun eigen kutleventje die dan maar gaan lopen zeiken op andere bedrijven of mensen waar wel eens wat fout kan gaan.
Vaak klik ik dan eens willekeurig profielen aan, het zijn ook bijna allemaal tokkies die zo reagerenVerwend volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |