abonnement Unibet Coolblue
pi_136397133
Mijn twee uitgebreide centen. Ik heb het toevallig nog in het vorige deel van het irritatietopic gepost:
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:16 schreef Anne het volgende:

[..]

En dit kunnen we dus zeggen op elke verdediging die men hier blijkbaar moet maken voor hun post waarin ze vertellen waaraan ze zich dit keer hebben geërgerd. Want wat iedereen hier post, wordt vrijwel nooit voor waarheid aangenomen. Het is bijna altijd ongeloofwaardig en de irritatie ligt vrijwel altijd aan degene zelf die hier post.

Deze hele discussie begon namelijk door jouw (diep en dieptrieste) reactie op mstx, waar bovenstaande opmerking ook gewoon van toepassing is.

Ik kap bij deze de discussie dan ook maar weer af, want het eindigt toch altijd weer hetzelfde, met dezelfde sneren.

Ontopic maar weer.
Zelfs als men een filmpje post of met een hele duidelijk situatieschets komen met daarin een (irritante) actie van een medeweggebruiker, kunnen de mensen in het irritatietopic alsnog iets vinden (of ze maken zelfs hun eigen conclusies of fantaseren er wat bij), waardoor de (irritante) actie uiteindelijk ligt aan degene zelf die het filmpje post. En wat vloeit daar dan uit voort? Iemand die zich moet lopen verdedigen voor de irritatie die hij of zij post.

Da's toch van de zotte :').

Als ik zeg dat ik een hekel heb aan bumperklevers, dan zal ik wel te langzaam hebben gereden. Als ik zeg dat ik werd afgesneden, dan zal ik het wel verdiend hebben. Als ik zeg dat ik geen voorrang kreeg, zal ik wel te hard hebben gereden waardoor degene die voorrang had moeten verlenen de boel verkeerd heeft ingeschat.

En het zijn niet steeds dezelfde users die dit doen, want dan was het heel makkelijk geweest: Weg ermee.
Maar het zijn tegenwoordig bijna alle users die dit doen en ik vind persoonlijk dat de reeks daardoor een stuk minder leuk is geworden om te volgen. En de 'rellen' en hevige discussies die daar steeds ontstaan, inclusief persoonlijke sneren, notes en bans, doen mij dat alleen maar bevestigen.

Het is volgens mij ook de enige reeks in PTA die een topicpointer heeft, wat mijns inziens ook al wel iets zegt.

Er zijn overigens gelukkig ook users die het (inmiddels) wel snappen hoor ^O^. Dus wat dat betreft heeft het irritatietopic echt nog wel een kans, maar er moet zeker wel iets veranderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anne op 06-02-2014 12:28:07 ]
  donderdag 6 februari 2014 @ 17:52:26 #177
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_136408014
quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mir egal, ik ben niet van plan om als een mongooltje de hele avond die bagger van meneer kingtoppie te blijven verwijderen tot het bedtijd is voor hem; ik verwijder net 9 posts op rij van hem, het houdt een keertje op heah.
Oke, ik heb natuurlijk niet alles live gevolgd, en wellicht dus weinig daarvan mee gekregen.

De irritatie van je is naar mijn mening eentje van het kaliber "denk om je eigen hart", in plaats van je redelijk druk te maken. Hoewel het vervelend is, de ander doet feitelijk niks fout...

Verder ben ik het eens met P_B, ik weet zoals gezegd ook niet wat er precies allemaal stond, maar het komt wel een beetje over alsof je een topic dichtgooit omdat mensen tegen jou vervelend worden.
Vandaar mijn post alhier :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 6 februari 2014 @ 19:05:08 #178
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_136410484
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:02 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Nu moet je jezelf niet in de slachtofferrol neerzetten, want dat ben je niet. En de boeman ben je ook niet. Echter, met die actie komt dat wel zo over, als je hier minder ingelezen bent. Nogmaals, ik ga niet inhoudelijk in op het al dan niet terecht sluiten van het topic. Ik heb het niet realtime gevolgd en ik heb geen toegang tot de changelogs, dus als jij zegt dat je een specifieke post van hem 9x hebt gewijzigd, dan zal dat wel zo zijn. Ik wil alleen zeggen dat je nu niet handig bezig bent, juist omdat je in die discussie zat. Er zijn vast wel andere mods online die een gastslotje willen uitdelen? En waarom eigenlijk dat slotje? In de header staat immers dat je bij trollen, flamen, schelden en dergelijke een note of een ban krijgt. Daar wordt soepel mee omgegaan en eigenlijk in 99% van de gevallen is dat prima, er wordt wel eens een verhitte discussie gevoerd dat een of meerdere personen even een bak ijswater in hun gezicht kunnen gebruiken om af te koelen, waarna de redelijkheid weer terugkeert. En nee, ook ik ben niet heilig.

[..]

Er wordt sowieso herhaaldelijk getrolled door enkelen. Daarnaast, als er gepraat wordt over asociaal parkeren, komen er ook wel eens post die zeggen: "Ik tief hem gewoon neer en maakt me niet uit wat er gebeurt", een soort uitlokken dus. Dat werkt natuurlijk erg mee aan het: "de poster zit fout met zijn irritatie"-posts. Daarnaast vindt iedere automobilist altijd dat hij gelijk heeft, ongeacht wat er gebeurt.
EDIT: Ik heb wel een idee voor een vervangend topic, kunnen we wel eens even over babbelen.
Je leest niet goed blijkbaar, en ook hier heb ik uiteraard wederom geen gelijk, of zit ik hier in het irritatie topic? :')

Ik pleurde tot 9 keer toe een post van hem weg die hij gewoon bleef reposten, waaronder wat persoonlijke aantijgingen, die ik dus elke keer wegflikkerde. Als we een post wijzigen kun je hem daarna als user niet meer terugzetten, want dan is je post geblokkeerd, tenzij wij hem vrijgeven. En ik ga niet een ander vragen of ze het topic op slot willen gooien omdat ik als blauwe daar een akkefietje heb. Hij bleef door etteren, en dan keil ik op een gegeven moment gewoon de deur dicht, omdat ik geen zin heb om te kijken wie er het eerste naar bedje moet en wie de langste adem heeft. Helaas hebben wij als mods niet de optie om iemand per direkt uit een topic of subforum te keilen, en FA's zijn ook niet altijd per seconde beschikbaar. Dus dit was even de makkelijkste optie om hem zijn nek om te draaien.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:52 schreef daNpy het volgende:

[..]

Oke, ik heb natuurlijk niet alles live gevolgd, en wellicht dus weinig daarvan mee gekregen.

De irritatie van je is naar mijn mening eentje van het kaliber "denk om je eigen hart", in plaats van je redelijk druk te maken. Hoewel het vervelend is, de ander doet feitelijk niks fout...

Verder ben ik het eens met P_B, ik weet zoals gezegd ook niet wat er precies allemaal stond, maar het komt wel een beetje over alsof je een topic dichtgooit omdat mensen tegen jou vervelend worden.
Vandaar mijn post alhier :)
Ik weet hoe het over komt, maar lees dat stukkie hierboven, dan begrijp je misschien waarom ik dat op die manier deed.

Inhoudelijk ga ik verder niet op je post in, want dat hoort in dat topic, en dat is effe pleite.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  FOK!fotograaf donderdag 6 februari 2014 @ 20:37:37 #179
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_136414742
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:05 schreef Sounddragon het volgende:
Je leest niet goed blijkbaar, en ook hier heb ik uiteraard wederom geen gelijk, of zit ik hier in het irritatie topic? :')
Sorry SD, maar ik had je toch echt hoger ingeschat dan moddergooien op deze manier, in notabene een feedback topic. Je doet nu precies waar je anderen van beticht: zowel het woorden in de mond leggen als met modder gooien, hetgeen dus een meespelende factor is in het nog niet hebben heropend van irritaties.

Misschien heb je het niet helemaal in de gaten, maar ik probeer constructief met PTA mee te denken en je een spiegel voor te houden waarom je actie niet zo handig was. Jij blijft alleen maar doormalen over die posts. Who gives a fuck, dat zei ik al, dat is jouw business en daar zal je je valide redenen wel voor hebben. Ik denk (althans, probeer) alleen met je mee om gezeik in de toekomst te voorkomen. Maargoed, dat wordt blijkbaar niet gewaardeerd, dus ik houd mijn smoel wel weer dicht.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:15:20 #180
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_136416585
quote:
13s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:37 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Sorry SD, maar ik had je toch echt hoger ingeschat dan moddergooien op deze manier, in notabene een feedback topic. Je doet nu precies waar je anderen van beticht: zowel het woorden in de mond leggen als met modder gooien, hetgeen dus een meespelende factor is in het nog niet hebben heropend van irritaties.

Misschien heb je het niet helemaal in de gaten, maar ik probeer constructief met PTA mee te denken en je een spiegel voor te houden waarom je actie niet zo handig was. Jij blijft alleen maar doormalen over die posts. Who gives a fuck, dat zei ik al, dat is jouw business en daar zal je je valide redenen wel voor hebben. Ik denk (althans, probeer) alleen met je mee om gezeik in de toekomst te voorkomen. Maargoed, dat wordt blijkbaar niet gewaardeerd, dus ik houd mijn smoel wel weer dicht.
+1
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:16:57 #181
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_136416671
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

+1
Beetje flauwe reactie.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  † In Memoriam † donderdag 6 februari 2014 @ 21:37:11 #182
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136417912
Ik weet nog dat ik in als blauwe in een zelfgeopend topic in PTA modereerde. Dat was ook grote foei _O-
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_136417944
quote:
15s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:16 schreef Duvel het volgende:

[..]

Beetje flauwe reactie.
Ik vind het ook een flauwe reactie, maar een "Who gives a fuck" en een "dat is jouw business" op de uitleg waarom ie het topic op dat moment heeft geslot is nou ook niet echt een pluim waard.

En een gastslotje zou mijns inziens ook niet de juiste zet zijn geweest; Dan lijkt het alsof SD het niet aan kan en de medeoorzaak zou zijn geweest van het slotje.
  † In Memoriam † donderdag 6 februari 2014 @ 21:38:56 #184
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136418006
quote:
3s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik vind het ook een flauwe reactie, maar een "Who gives a fuck" en een "dat is jouw business" op de uitleg waarom ie het topic op dat moment heeft geslot is nou ook niet echt een pluim waard.

En een gastslotje zou mijns inziens ook niet de juiste zet zijn geweest; Dan lijkt het alsof SD het niet aan kan en de medeoorzaak zou zijn geweest van het slotje.
Dat is bullshit en dat weet je.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_136418071
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef 2cv het volgende:
Ik weet nog dat ik in als blauwe in een zelfgeopend topic in PTA modereerde. Dat was ook grote foei _O-
Je bent appels met peren aan het vergelijken. Dit is geen zelfgeopend topic. Dit is een reeks waar moderatie bijna dagelijks nodig is, omdat users zich niet kunnen gedragen :).

En al was het wel een zelfgeopend topic. Modereren in een eigen topic kan best, zolang je het maar op de juiste correcte manier doet.
pi_136418083
Een slotje zou in een ideale situatie van blup zijn hand geweest zijn.
pi_136418097
quote:
4s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:38 schreef 2cv het volgende:

[..]

Dat is bullshit en dat weet je.
Ehh, nee? Als ik dat bullshit zou vinden, had ik dat niet gepost.
  † In Memoriam † donderdag 6 februari 2014 @ 21:42:20 #188
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136418204
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:40 schreef Anne het volgende:

[..]

Ehh, nee? Als ik dat bullshit zou vinden, had ik dat niet gepost.
2x2 is 5. Als dat niet zo zou zijn had ik dat niet gepost.

Check ook de reactie van Alex, de (ex)moderator die in mijn ranking heel alleen staat, daar zo bovenaan met de rest mijlenver onder zich.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_136418248
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:42 schreef 2cv het volgende:

[..]

2x2 is 5. Als dat niet zo zou zijn had ik dat niet gepost.

Check ook de reactie van Alex, de (ex)moderator die in mijn ranking heel alleen staat, daar zo bovenaan met de rest mijlenver onder zich.
Ik zie het en ik ben het er niet mee eens.
pi_136418326
Maar verder vind ik dit echt geen discussie waard trouwens.

Niemand valt over het slotje zelf (want vrijwel iedereen die daar actief meepost weet dat ie gewoon terecht is), behalve de uitvoering daarvan. Shit happens, kan je niks meer aan veranderen, volgende keer beter.
  FOK!fotograaf donderdag 6 februari 2014 @ 21:46:33 #191
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_136418440
quote:
3s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef Anne het volgende:
Ik vind het ook een flauwe reactie, maar een "Who gives a fuck" en een "dat is jouw business" op de uitleg waarom ie het topic op dat moment heeft geslot is nou ook niet echt een pluim waard.

Ik zou niet reageren, maar kan het hier toch even niet laten: Ik had al meermaals gezegd dat het hoe en waarom van het modereren tegen kingtoppie mij niet boeide. Ik was er niet bij en heb het niet realtime kunnen volgen, SD zal er ongetwijfeld een goede reden voor hebben gehad, de uitleg die hij heeft gegeven over zijn business neem ik dan ook gewoon voor waar aan. En dat "Who gives a fuck" en het "Dat is jouw business" slaat op het feit dat er telkens op de modereeractie omtrent kingtoppie wordt teruggekomen, terwijl ik het inmiddels voor de 3e keer benoemde als: "Het zal wel kloppen, ik was er niet bij." En als je dan op een volwassen, beschaafde manier proberend een punt te maken, probeert mee te denken in de verbetering van de uitvoering en het concept, een kinderachtige reactie terugkrijgt, dan probeer ik het ook wel via die manier. Misschien komt het dan wel aan.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_136418764
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:42 schreef 2cv het volgende:

[..]

2x2 is 5. Als dat niet zo zou zijn had ik dat niet gepost.

Check ook de reactie van Alex, de (ex)moderator die in mijn ranking heel alleen staat, daar zo bovenaan met de rest mijlenver onder zich.
Onzin, Anne is in de meeste gevallen een betere mod dan ik ooit was, en TF blijft onovertroffen.
  † In Memoriam † donderdag 6 februari 2014 @ 21:52:51 #193
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136418827
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Onzin, Anne is in de meeste gevallen een betere mod dan ik ooit was, en TF blijft onovertroffen.
Het is dan ook mijn ranking ;)
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_136418982
Gelukkig maar dat het geen wedstrijd is.
  † In Memoriam † donderdag 6 februari 2014 @ 21:56:43 #195
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136419062
Okee, op dát punt ben ik het wel met je eens.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_136419103
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef 2cv het volgende:
Okee, op dát punt ben ik het wel met je eens.
Anders was jij waarschijnlijk laatste geweest hè >:) ?
  † In Memoriam † donderdag 6 februari 2014 @ 21:58:08 #197
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136419165
quote:
12s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef Anne het volgende:

[..]

Anders was jij waarschijnlijk laatste geweest hè >:) ?
Waarschijnlijk ? :')
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:02:03 #198
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_136419381
quote:
3s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik vind het ook een flauwe reactie, maar een "Who gives a fuck" en een "dat is jouw business" op de uitleg waarom ie het topic op dat moment heeft geslot is nou ook niet echt een pluim waard.
Over het eerste zijn we 't in elk geval eens, en dat was ook het enige waar ik op wilde reageren, want dat hele irritatietopic volg ik niet. :)
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:08:03 #199
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_136419874
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef Anne het volgende:
Maar verder vind ik dit echt geen discussie waard trouwens.

Niemand valt over het slotje zelf (want vrijwel iedereen die daar actief meepost weet dat ie gewoon terecht is), behalve de uitvoering daarvan. Shit happens, kan je niks meer aan veranderen, volgende keer beter.
Ik vind eigenlijk niet dat het slotje terecht is, want er was vrij weinig aan de hand.
Als er 1 user loopt te kutten moet die gewoon opzouten, daar hoeft geen topic voor op slot imo :)

Het komt nu pas écht over dat het topic dus op slot is omdat er meerdere users opmerkten dat SD's irritatie gebaseerd was op weinig tastbaars en hij zijn verlies niet kan nemen...
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_136420424
quote:
15s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:08 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk niet dat het slotje terecht is, want er was vrij weinig aan de hand.
Als er 1 user loopt te kutten moet die gewoon opzouten, daar hoeft geen topic voor op slot imo :)

Het komt nu pas écht over dat het topic dus op slot is omdat er meerdere users opmerkten dat SD's irritatie gebaseerd was op weinig tastbaars en hij zijn verlies niet kan nemen...
Volgens mij heeft SD hierboven nu al een aantal keer uitgelegd waarom het topic op slot is gegaan, toch? Hij heeft het mij tevens ook nog laten zien en het klopt gewoon dat kingtoppie post, na post, na post doet. En dan kunnen wij die gelukkig wel met één knop verwijderen, maar een ban zetten behoort niet tot onze opties. Dus dan wordt het inderdaad een kwestie van wie het het langste volhoudt. Daar kunnen we nu dus nog lang over gaan bakkeleien, maar het is zoals bovenstaand. En als jullie dat anders zien, dan is dat zo. Zoals ik al zei: Het slotje was misschien een bad timing, maar mijns inziens wel terecht, want:

Daarnaast is het ook een druppel die de emmer doet overlopen. Het gaat niet alleen om deze keer of om één user.
quote:
3s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:21 schreef Anne het volgende:
En het zijn niet steeds dezelfde users die dit doen, want dan was het heel makkelijk geweest: Weg ermee.
Maar het zijn tegenwoordig bijna alle users die dit doen en ik vind persoonlijk dat de reeks daardoor een stuk minder leuk is geworden om te volgen. En de 'rellen' en hevige discussies die daar steeds ontstaan, inclusief persoonlijke sneren, notes en bans, doen mij dat alleen maar bevestigen.

Het is volgens mij ook de enige reeks in PTA die een topicpointer heeft, wat mijns inziens ook al wel iets zegt.

Er zijn overigens gelukkig ook users die het (inmiddels) wel snappen hoor ^O^. Dus wat dat betreft heeft het irritatietopic echt nog wel een kans, maar er moet zeker wel iets veranderen.
Ik heb geen zin om de quotes op te zoeken, maar ik zie ook af en toe een post voorbij komen van een user dat de reeks verziekt is. Precies mijn gevoel en idee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')