Nee ik wil nietquote:
helaas wel jaquote:
ik ook nietquote:
ja ik wil slapenquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dit voelt echt zo erg als maandag
omg wat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Geen voldoende omdat er geen postadres in zit, stelletje nazi's.
wtfquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Geen voldoende omdat er geen postadres in zit, stelletje nazi's.
oh sorry ik dacht dat ik je had terug gevolgdquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Alleen fok-it volgt me nog maar op tumbr
Ninja-edit
Yeah, I know. Nog niemand heeft een voldoende hier. Iemand had geen verschillende teksten voor verschillende doelgroepen. In het marketing boek stond juist dat dat een mythe is en niks uitmaakt.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:52 schreef supersof het volgende:
[..]
oh sorry ik dacht dat ik je had terug gevolgd![]()
feest jaquote:
oke ze zijn echt raar daarquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yeah, I know. Nog niemand heeft een voldoende hier. Iemand had geen verschillende teksten voor verschillende doelgroepen. In het marketing boek stond juist dat dat een mythe is en niks uitmaakt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:58 schreef promisionxexposed het volgende:
Pff val half in slaap en moet over 40 minuten al weg
Really? Met die videocamera? Of heb je ook een dslr?quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:01 schreef supersof het volgende:
hahahaha VA die narwhal
en die andere foto die je hebt gereblogd heb ik zelf gemaakt
Dankjequote:Op dinsdag 2 april 2013 10:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Really? Met die videocamera? Of heb je ook een dslr?
Hij was fucking mooi
Ik had 3 jaar geleden ook zoiets, maar die was gestolen in Londonquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Dankje![]()
Nee met een camera die ik drie jaar geleden kocht voor 65 euroecht een kut camera, maar hij maakt wel scherpe foto's
maar die videocamera kan ook fotograferen trouwens
Stuart ook altijdquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had 3 jaar geleden ook zoiets, maar die was gestolen in London
Ik verdenk Stuart
Nou werk se danquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:05 schreef supersof het volgende:
Oke nu moet ik wel uit bed, kan eerder naar mn werk komen
Ja ik moet nog alles doen dus ben nog niet weg hoorquote:
lekker danquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok, letterlijk iedereen is hier afgekraakt
naaiers zijn het jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eerst ''Je moet de mail simpel houden''
Nu worden ze daarom afgezeken
Hoeren.
wat een kut mensen. Beter dat je daar niet meer hoeft te zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok, letterlijk iedereen is hier afgekraakt
Ja, ik ben vrij dus ik ben wel happyquote:
Laatste presentatie gehad en alle mensen werden afgezeken op minipuntjes die voor het inleveren verbeterd kunnen worden. We moesten een campagne opzetten met als hoofdpunt zo'n spammail. En aangezien de lessen slecht zijn mistte iedereen wel wat wettelijk puntjes. Post-adres, linkje voor het unsubscriben, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ben vrij dus ik ben wel happy
How are you?
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Meer geld over hebben dan je dacht is altijd goed
Lekker begin van de weekquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laatste presentatie gehad en alle mensen werden afgezeken op minipuntjes die voor het inleveren verbeterd kunnen worden. We moesten een campagne opzetten met als hoofdpunt zo'n spammail. En aangezien de lessen slecht zijn mistte iedereen wel wat wettelijk puntjes. Post-adres, linkje voor het unsubscriben, dat soort dingen.
Dus iedereen wordt genaait. In andere klassen had ook maar 1 iemand het goed ofzo
Gaat om een paar tientjes maar hoor, maar dat zijn weer een paar tientjes die met mijn volgende salaris meer naar de spaarrekening kunnenquote:
En het eind, ben in principe ook weer klaarquote:
Precies. Het is beter een paar tientjes aan de goede kant van de balans dan andersomquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat om een paar tientjes maar hoor, maar dat zijn weer een paar tientjes die met mijn volgende salaris meer naar de spaarrekening kunnen
schatj0nquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
schatj0nJa jij gaat al met sofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoiquote:
Alles goed mensen?
Is dat al zo zeker dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja jij gaat al met sof
[..]
Hoi
Alles goed mensen?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:35 schreef JRRY het volgende:
o goshie vanmiddag de nieuwe videoclip van Nicki Minaj![]()
als wat is ze dit keer verkleed?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:35 schreef JRRY het volgende:
o goshie vanmiddag de nieuwe videoclip van Nicki Minaj![]()
als normaal sexy meisje op de High Schoolquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als wat is ze dit keer verkleed?
Als slet, o nee wachtquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als wat is ze dit keer verkleed?
Ik wist niet dat normale highschoolmeisjes eruit zagen als mislukte barbiepoppenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
als normaal sexy meisje op de High School
[ afbeelding ]
Ik vraag me altijd af wie dit bedenkt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:40 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
dit is ook van de nieuwe video![]()
nicki's platenbazen en regisseursquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wie dit bedenkt.
ik sop van mijn stoel afquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:40 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
mwah, kan beter ja. misschien moeten ze eens naar Katy Perry kijken, die levert kwaliteitsmuziek en video'squote:Op dinsdag 2 april 2013 12:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En daar luistert ze naar, want ze leveren niet echt goed werk.
Ik denk dat ik het bij muziek zonder beeld hou.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
mwah, kan beter ja. misschien moeten ze eens naar Katy Perry kijken, die levert kwaliteitsmuziek en video's
waaromquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het bij muziek zonder beeld hou.
Maar deze is trouwens wel heel goedquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omdat de meeste clips totaal achterlijk zijn.
Gadverquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:40 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, niet mijn typequote:
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ook die vind ik slecht.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nah, niet mijn typeJa, sof is jouw type ja. En Ellen Page.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nah, niet mijn typeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
LELIJK!?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom neem je nou een lelijke foto.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
LELIJK!?
En btw echte beauty's zijn ook mooi zonder make-up
Haar gezicht is een beetje opgezwollen hier.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
LELIJK!?
En dan vind je Nicki Minaj knap?quote:
dan is dat het toch, foto's zijn foto's.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Haar gezicht is een beetje opgezwollen hier.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan vind je Nicki Minaj knap?
niet snappen dat ik dat niet meenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan vind je Nicki Minaj knap?
/Carequote:Op dinsdag 2 april 2013 12:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje overhyped.
ja inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
LELIJK!?
bahquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
niet snappen dat ik dat niet meen![]()
Dit vind ik knap
[ afbeelding ]
wiequote:Op dinsdag 2 april 2013 13:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Neus is wat te puntig
Zij: [ afbeelding ]![]()
Als ik op mijn 45ste er zo uit zie, dan word ik een cougarquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe krijg je een minderwaardigheidscomplex deel 1
Ik wil best wel voor haar komenquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haar bovenbenen zijn even dun als haar kuiten, come on
Hoe krijg je je minderwaardigheidscomplex weer weg deel 1quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe krijg je een minderwaardigheidscomplex deel 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk om te wetenquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil best wel voor haar komen
als je er zo uitziet gaat je man nooit bij je wegquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ik op mijn 45ste er zo uit zie, dan word ik een cougar
Ombrengen dan jwzquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je er zo uitziet gaat je man nooit bij je weg
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoe krijg je je minderwaardigheidscomplex weer weg deel 1Jij snapt er duidelijk niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
JLo is al heel vaak verlaten. Nu heeft ze een toyboy van 20 ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wadanquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij snapt er duidelijk niks van
Denken dat ik ooit ga trouwenquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle mannen hetzelfde warenquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is toch niet nodig als je een leuke man hebt
ehm niet door een dikke Beyonce toggquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
door die plaatjes krijg je toch juist een minderwaardigheidscomplex
met sommige dingen zijn ze hetzelfde ja, maar ze kunnen ook heel lief zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle mannen hetzelfde waren
Ikke niet, gewoon denken dat het photoshop isquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
door die plaatjes krijg je toch juist een minderwaardigheidscomplex
als je dat dik vindtquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
ehm niet door een dikke Beyonce togg
geeft juist hoop dat je heel snel een mooi lichaam kan krijgen
Dus alle mannen zijn niet hetzelfdequote:Op dinsdag 2 april 2013 13:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met sommige dingen zijn ze hetzelfde ja, maar ze kunnen ook heel lief zijn
Meestal is het niet eens photoshop.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ikke niet, gewoon denken dat het photoshop is
Verpest het nou nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Meestal is het niet eens photoshop.
nee net als dat vrouwen dezelfde trekjes kunnen hebben maar elk individu is andersquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus alle mannen zijn niet hetzelfde![]()
Jawelquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus alle mannen zijn niet hetzelfde![]()
Ja, LiLoquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Verpest het nou niet
KLB / WTF. Lindsay Lohan zwanger?
Lol
Maar ik lees hier:quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee net als dat vrouwen dezelfde trekjes kunnen hebben maar elk individu is anders
quote:
ik zei ook mannen hebben dezelfde trekken en wat dat betreft zijn ze hetzelfde maar als individu kunnen ze anders zijn, je hebt arrogante bitches en hele lieve mannen en dat is met vrouwen net zoquote:
Nope, gewoon doen johquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Is het raar als ik een winkel bel om te vragen of ze een bepaald product hebben? Ben ik dan verplicht om te komen
Nee en neequote:Op dinsdag 2 april 2013 13:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Is het raar als ik een winkel bel om te vragen of ze een bepaald product hebben? Ben ik dan verplicht om te komen
neequote:Op dinsdag 2 april 2013 13:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Kut de winkel die ik probeerde te bellen is al 2 jaar failliet
Dat was de boodschap op het antwoordapparaatquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Kut de winkel die ik probeerde te bellen is al 2 jaar failliet
Nee er werd niet opgenomen dus googlede ik even verderquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was de boodschap op het antwoordapparaat
Sherlockquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee er werd niet opgenomen dus googlede ik even verder
Wel NA levering hoor. Stel je voor dat ze failliet gaanquote:
Ik roll natuurlijk via het zwarte circuit, geen BTW.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel NA levering hoor. Stel je voor dat ze failliet gaan![]()
Heel verstandigquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik roll natuurlijk via het zwarte circuit, geen BTW.
barbershopquote:
En dan heb je ook nog Joey'squote:Op dinsdag 2 april 2013 13:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zei ook mannen hebben dezelfde trekken en wat dat betreft zijn ze hetzelfde maar als individu kunnen ze anders zijn, je hebt arrogante bitches en hele lieve mannen en dat is met vrouwen net zo
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 2 april 2013 14:18 schreef LittleBrownie het volgende:
snapte helemaal niks van de SE natuurkunde![]()
hoe kan dit?
natuurkunde is gewoon stom.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:18 schreef LittleBrownie het volgende:
snapte helemaal niks van de SE natuurkunde![]()
hoe kan dit?
quote:
Ja als dat dus examenniveau toets was dan ben ik echt niet voorbereid hoor..quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:33 schreef LittleBrownie het volgende:
En ik wil Technische Natuurkunde doen RIP
Waarom haat iedereen op dat nummer eigenlijk?quote:
Ik weet niet, ik vind m tof.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom haat iedereen op dat nummer eigenlijk?
Ik ook, begint ook lekker weer te worden er voorquote:
Moet je dat nog vragen ja?quote:
Ditquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, begint ook lekker weer te worden er voor
Doet me verder wel een beetje denken aan Goldfishquote:
omdat dwddquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom haat iedereen op dat nummer eigenlijk?
:Squote:
Een soort van feesten voor studenten. Iedereen verkleed zich en vervolgens is er heel veel drank. De naam is mosselfeest omdat studenten vervolgens vaak naar de mosselvelden reizen om daar seks te hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb eindelijk interesse in zeeland en dan krijg ik zo'n antwoord
Kom danquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb eindelijk interesse in zeeland en dan krijg ik zo'n antwoord
LOL oke bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Een soort van feesten voor studenten. Iedereen verkleed zich en vervolgens is er heel veel drank. De naam is mosselfeest omdat studenten vervolgens vaak naar de mosselvelden reizen om daar seks te hebben.
Klinkt als het gemiddelde hockeyfeest hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Een soort van feesten voor studenten. Iedereen verkleed zich en vervolgens is er heel veel drank. De naam is mosselfeest omdat studenten vervolgens vaak naar de mosselvelden reizen om daar seks te hebben.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
is goed hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
gaan we dan naar een mosselfeest?
Ik kom nooit op hockeyfeestenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klinkt als het gemiddelde hockeyfeest hoor
Ik ook niet, wel op mosselfeesten dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kom nooit op hockeyfeesten
No problem.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling
Af en toequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel op mosselfeesten dan?
ja deze week gaat wel snel an sichquote:
Dat altijdquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja deze week gaat wel snel an sichen meer salaris dan verwacht voor 20 uurtjes werk is altijd fijn
ja had in de 200 verwachtquote:
je bent niet de enige maar aan de naam te zien kan je er vast mossels etenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Even voor de duidelijkheid he: ik weet natuurlijk niet wat een mosselfeest is en lul maar wat.
ik hang de vlag al uitquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:46 schreef JRRY het volgende:
Over een paar minuutjes Nicki's nieuwe clip, wauw wat kijk ik ernaar uit
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:45 schreef JRRY het volgende:
een mosselfeest is een hosselfeest, daar gaat Pizza tekeer als een hosselbeest
Ik denk van niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je bent niet de enige maar aan de naam te zien kan je er vast mossels eten
de vraag is alleen wat ze met 'mossels' bedoelenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je bent niet de enige maar aan de naam te zien kan je er vast mossels eten
Zijn van die schelpdieren manquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
de vraag is alleen wat ze met 'mossels' bedoelen
of die schelpdieren of kuttenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
In Harderwijk hebben ze palingfeestenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of die schelpdieren of kutten
Vrouwelijk geslachtorgaan lijkt natuurlijk wel heel veel op een schelp.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Zullen we daar dan mosselfeesten gaan organiserenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
hee pizza ik kan bijna een huis in zeeland kopen he
ja, we doen gewoon mosselfeesten zoals wij vinden dat ze moeten zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zullen we daar dan mosselfeesten gaan organiseren
Entreegeld: 2btcquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja, we doen gewoon mosselfeesten zoals wij vinden dat ze moeten zijn
En ik bood het niet aan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet het maar ik zeg nee dankje op seks
ik had het ook niet over seks met jou maar gewoon over seks in het algemeenquote:
Jij hebt niets te willen inzake seks met mij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had het ook niet over seks met jou maar gewoon over seks in het algemeen
Oh je bent me moeder?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dat ik met je juf moet praten over je rapport
Ik praat toch niet over seks met jou maar over seksquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij hebt niets te willen inzake seks met mij.
Ik praat dan ook niet over seks want dat zou betekenen dat ik iets zou geven om wat het meisje in kwestie daarvan vindt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik praat toch niet over seks met jou maar over seks
waarom zou je niks geven om wat het meisje van seks vindt?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik praat dan ook niet over seks want dat zou betekenen dat ik iets zou geven om wat het meisje in kwestie daarvan vindt.
We hebben het er juist niet over.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Is het weer zo ver? Hebben jullie het alweer over seks? Viespeuken
Je hebt gevers en je hebt nemers. Ik ben een nemer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zou je niks geven om wat het meisje van seks vindt?
dus als jij een relatie hebt en je wil seks dan moet dat meisje het maar doen of ze het nu wil of niet?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hebt gevers en je hebt nemers. Ik ben een nemer.
Aangezien ik de man ben en dus voor een inkomen zorg, moet zij inderdaad doen wat ik wil aka de prostitutie van het huwelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus als jij een relatie hebt en je wil seks dan moet dat meisje het maar doen of ze het nu wil of niet?
seksquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Is het weer zo ver? Hebben jullie het alweer over seks? Viespeuken
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Aangezien ik de man ben en dus voor een inkomen zorg, moet zij inderdaad doen wat ik wil aka de prostitutie van het huwelijk.
Als ik die behoefte heb dan moet ze het maar nemen. Of niet 'het' maar 'mij' in dit geval.quote:
Zulke mannenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus als jij een relatie hebt en je wil seks dan moet dat meisje het maar doen of ze het nu wil of niet?
Inderdaad, als een meisje een seks wil heb je dat maar te handelen en ga je maar aftrekkn ofzoquote:
Nee het heet prostitutie maar dan verkoopt de vrouw zich maar aan een man; huwelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, dat heet egoïstisch zijn en AJ gaat je klappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |