SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fan Art:
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88
Jan Paparazzi ofzo denk ik ja. Of die paardenbek van idols (of zo'n andere nutteloos talentenjachtshow). Heb die Jannes wel ontzettend vaak op televisie gezien helaas. Maar niet bij Robert Jensen volgens mij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:09 schreef Obiekulu het volgende:
Vraag: Gijp heeft het de hele tijd over Jensen mbt Jannes.
Is Gijp niet in de war met Herman of iemand anders??
Ik kan me niet herinneren dat ik Jannes ooit gezien heb in het programma van Jensen.
Gewoon goed.quote:
Nee niet Jan Paparazzi, dat was een sidekick en geen zangerquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jan Paparazzi ofzo denk ik ja. Of die paardenbek van idols (of zo'n andere nutteloos talentenjachtshow). Heb die Jannes wel ontzettend vaak op televisie gezien helaas. Maar niet bij Robert Jensen volgens mij.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee niet Jan Paparazzi, dat was een sidekick en geen zanger
Ik denk dat Gijp doelt op deze randdebiel
[ afbeelding ]
Ik snap de verwarring wel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee niet Jan Paparazzi, dat was een sidekick en geen zanger
[ afbeelding ]
Spoiler alsjeblieft, er zitten ook kleine kinderen op dit forum.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij zijn geen kleuters, wij maken zelf wel uit wat we goed of slecht vinden.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slechtste moet natuurlijk de blikken dominee zijn.
Johannes_vermeer is de Berlusconi van dit topic, dat weet je toch.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wij zijn geen kleuters, wij maken zelf wel uit wat we goed of slecht vinden.
Gezien het niveau van dit topic leken suggesties van mijn kant wel op zijn plaats.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wij zijn geen kleuters, wij maken zelf wel uit wat we goed of slecht vinden.
Jou vind ik een vermakelijk hork.quote:Op woensdag 3 april 2013 01:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Johannes_vermeer is de Berlusconi van dit topic, dat weet je toch.
Frank Kramer. Voor zover dit met VI te maken heeft dan..quote:Op woensdag 3 april 2013 21:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoe heet die dooie gozert van Eurosport eigenlijk? He? Die gaf in de jaren 90 al commentaar bij de Afrika Cup en kan er nog steeds geen kloten van. Dat is ook erg eigenlijk, dat je na 20 jaar nog steeds je vak niet beheerst. He? Dat kan toch niet? Op een gegeven moment moet daar toch iemand ingrijpen, van sodemieter jij is even lekker op man. Of vind jij van niet? Natuurlijk wel man.
Incest clubje man.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoe heet die dooie gozert van Eurosport eigenlijk? He? Die gaf in de jaren 90 al commentaar bij de Afrika Cup en kan er nog steeds geen kloten van. Dat is ook erg eigenlijk, dat je na 20 jaar nog steeds je vak niet beheerst. He? Dat kan toch niet? Op een gegeven moment moet daar toch iemand ingrijpen, van sodemieter jij is even lekker op man. Of vind jij van niet? Natuurlijk wel man.
Ja dan Frank Snoeks, wat een lulijzerquote:Op woensdag 3 april 2013 22:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Incest clubje man.
Idioten als Theo Reitsma en Leo Driessen zitten er ook nog.
Frank Kramer is juist hilarisch.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Jeroen Grueter. Hij zegt geen domme dingen, maar die verschrikkelijke overslaande stem!
In zoverre dat hij 'opgeleid' is door Ruud ter Weijden, bij AVRO's Sportpanorama.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Frank Kramer. Voor zover dit met VI te maken heeft dan..
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In zoverre dat hij 'opgeleid' is door Ruud ter Weijden, bij AVRO's Sportpanorama.
quote:
Gijpie jarig!twitter:PSV twitterde op donderdag 04-04-2013 om 08:36:55Drie verjaardagen vandaag op de PSV-kalender: René van der Gijp (52), Peter Hoekstra (40) en Sjef Blatter (67). #psv reageer retweet
Het enige wat ik aan hem kan waarderen is dat hij 15x per wedstrijd "dat is een beroerde bal" zegt. Hij gebruikt eigenlijk louter standaardzinnetjes die een x aantal keer per wedstrijd terugkomen. Dat mag hoor, begrijp me niet verkeerd, maar hij heeft geluk dat ik niet zijn baas ben. Dan had ik hem er allang uitgegooid.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Frank Kramer is juist hilarisch.
Heb gelukkig de 21e=5e comment gescoord dus ben wel tevreden.quote:Op donderdag 4 april 2013 07:41 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=148926#comments
AAD300 heeft overal een mening over!
Minachting van de kijkersquote:Op donderdag 4 april 2013 08:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het enige wat ik aan hem kan waarderen is dat hij 15x per wedstrijd "dat is een beroerde bal" zegt. Hij gebruikt eigenlijk louter standaardzinnetjes die een x aantal keer per wedstrijd terugkomen. Dat mag hoor, begrijp me niet verkeerd, maar hij heeft geluk dat ik niet zijn baas ben. Dan had ik hem er allang uitgegooid.
Dus dat iemand een aantal vast clichés heeft vind je ergerlijk? Gelukkig heb ik ook die van jou genoteerd staan! Die kan ik ook geen afstrepen. Mooie boel zeg je altijd, dat zijn teksten, dat is duidelijke taal. Het gaat helemaal nergens over, dat klopt! Topshow (dan bedoel je jezelf), Den Haag slash Scheveningen, nou ik ben er klaar voor.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het enige wat ik aan hem kan waarderen is dat hij 15x per wedstrijd "dat is een beroerde bal" zegt. Hij gebruikt eigenlijk louter standaardzinnetjes die een x aantal keer per wedstrijd terugkomen. Dat mag hoor, begrijp me niet verkeerd, maar hij heeft geluk dat ik niet zijn baas ben. Dan had ik hem er allang uitgegooid.
Vanavond vieren tijdens de voorbeschouwing van de Europa League. Jammergenoeg komt er ook nog een wedstrijd bij.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gijpie jarig!twitter:PSV twitterde op donderdag 04-04-2013 om 08:36:55Drie verjaardagen vandaag op de PSV-kalender: René van der Gijp (52), Peter Hoekstra (40) en Sjef Blatter (67). #psv reageer retweet
Dat kan de beste overkomenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:05 schreef Ties02 het volgende:
Sjef Blatter? Bedoelen ze niet die man die van dat trapje valt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |