dat zijn vaak tikfouten oid die iemand dan leuk vindt en dan hebben ze zoiets van: laten we dat gaan gebruikenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog zoiets verschrikkelijks inderdaad
Of hoin
Ik bedoel, waar the fuck halen ze het vandaan die shit?
In JNG vonden ze het raar dat ik er iets van zeiquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je maar in PUB gaan vragen. Of in ABO, daar zit ook flink wat van dat volk.
Je kunt blijkbaar niet met PayPal een abonnement afsluiten. Beetje ouderwets imhoquote:
OMG ik moest lachen om de poot van de hontquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:36 schreef MPG het volgende:
Hallon, trouwens, en een poot van de hont.
gr gr
MPG
Je neemt maar iDeal, dwarse linksrijderquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt blijkbaar niet met PayPal een abonnement afsluiten. Beetje ouderwets imho![]()
Waarom VISA, Mastercard en PayPal als je met een alternatief kunt komenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Je neemt maar iDeal, dwarse linksrijder.
Omdat iDeal nou eenmaal het meest gangbare is hier.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom VISA, Mastercard en PayPal als je met een alternatief kunt komen
iDeal kun je dan ook weer niet overal gebruikenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Je neemt maar iDeal, dwarse linksrijder.
Daar heb je toch ook je pinpas voor nodigquote:
ONZquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog zoiets verschrikkelijks inderdaad
Of hoin
Ik bedoel, waar the fuck halen ze het vandaan die shit?
Tsja, de bodem van de drekgoot ontken ik gewoonquote:
Lekker geïsoleerdquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat iDeal nou eenmaal het meest gangbare is hier.
Die komt niet eens voor op mijn indexquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, de bodem van de drekgoot ontken ik gewoon
quote:
JNG? Just Not Grown?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
In JNG vonden ze het raar dat ik er iets van zei![]()
Daarom. Gewoon overal iDeal, geen gezeik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
iDeal kun je dan ook weer niet overal gebruiken![]()
Ik vond zó'n leuke hoesjes voor mn telefoon, maar dan moest je paypal hebben![]()
![]()
Oude wijn in nieuwe zakken.quote:
En Chinashoppingquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Paypal is ook baas. Zeker als je wat op eBay te zoeken hebt
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Succes met je buitenlandse bestellingen mocht je die willen maken op eBayquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom. Gewoon overal iDeal, geen gezeik.
iDeal FTW.
echt, ze waren zo leuk! Een varkentje en poesjes... Nu heb ik niks!quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom. Gewoon overal iDeal, geen gezeik.
iDeal FTW.
Ich kaufe wohl bei Bertelsmann OnLine punt comquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Succes met je buitenlandse bestellingen mocht je die willen maken op eBay
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:42 schreef D. het volgende:
Ik ben nog ouder, dus ik vind zelfs 'baas' not done
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb dat dus nog nooit gedaan, dingen uit China of van ebay ofzo besteld.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Vast welquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb dat dus nog nooit gedaan, dingen uit China of van ebay ofzo besteld.
Ben ik nu hopeloos ouderwets?
Minimaal 1000 pakketjes van buiten Europa is wel een vereiste om hip te zijn jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb dat dus nog nooit gedaan, dingen uit China of van ebay ofzo besteld.
Ben ik nu hopeloos ouderwets?
Ik heb Paypal. Als je wil kan ik je wel helpen hoorquote:
volgens mij heeft Ado ook nog ergens een verstofte paypal account liggenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb Paypal. Als je wil kan ik je wel helpen hoor
Beetje doorposten he, daar kan nog wel een 0 achter...quote:
2 toch ook wel?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Beetje doorposten he, daar kan nog wel een 0 achter...
Ge kiekt moarquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij heeft Ado ook nog ergens een verstofte paypal account liggen![]()
Hij moet gewoon eens kijken of hij daar nog wat mee kan. Mocht dat te lang duren, ( kan zomaar)dan onthoud ik het zeker, want ik vind het wel heel lief van je
ABCLambo, of zoiets?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
+ nog een heleboel van mn oude account
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |