niet zozeer n slecht bedrijfquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Tijdschriftabbos idd wel.
Webhoster nog nooit meegemaakt.
Slecht bedrijf dus
Ik wist het niet bij dit bedrijf.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet zozeer n slecht bedrijfgewoon eentje die goed gebruikt.maakt van zn rechten. hun hoeven voor jou niet bij te houden wanneer je je abbo moet opzeggen. ik zet meestal in mn telefoon agenda wanneer ik abbos moet opzeggen etc, anders vergeet ik het ook
Ook geen herinneringsmail of iets.quote:5.1. De overeenkomst wordt aangegaan voor een termijn van 12 maanden, tenzij anders overeengekomen, en wordt daarna telkens stilzwijgend met 12 maanden verlengd.
als je nou de was gaat doen en het bed opmaken en daarna nog stofzuigen heb je het niet meer koudquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, nog steeds heel veel koekjes over!
En ik heb het koud.
En ik moet de was doen, bed opmaken, stofzuigen...
En ik heb het koud. Of zei ik dat al?
Ik heb geen zin [ afbeelding ]
En in de tussentijd eten wij die koekjes wel op, toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je nou de was gaat doen en het bed opmaken en daarna nog stofzuigen heb je het niet meer koud
dat weet ik. Maar ik heb dus geen zinquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je nou de was gaat doen en het bed opmaken en daarna nog stofzuigen heb je het niet meer koud
kom maar langs hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
En in de tussentijd eten wij die koekjes wel op, toch?
Dus ik zou nog maar 1 maand hoeven te betalen.quote:Andere abonnementen, zoals; sportabonnement, abonnement op telecom- of sms-dienst, energiecontracten, onderhoudscontract op cv-ketel, abonnement op domeinnaam: Stilzwijgende verlenging is wel toegestaan. Maar alleen als het abonnement daarbij wordt omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd. En u iedere maand kunt opzeggen. Een abonnement voor onbepaalde tijd is een abonnement zonder einddatum. Het loopt door totdat u het zelf opzegt.
Chemische bendequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:05 schreef littledrummergirl het volgende:
lol ik gooi twee uur geleden wat van die vloeibare vanish over mn hand, heb ze niet gewassennu laat mn huid helemaal los daar.. agressief spul
Is alleen wel Ebay Duitsland zag ik net.quote:
Op dezelfde manier maar wel wat rustiger wssquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
tof.
EN hoe werkt dat met iets normalere muziek?
woah die zijn echt ontzettend coolquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Is alleen wel Ebay Duitsland zag ik net.![]()
USB luidspreker met licht en watereffecten![]()
Wel tof, zie filmpje
http://www.ebay.de/sch/cy(...)_rvr_id=464428878181
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |