Grapje tochquote:Op maandag 1 april 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee is liev, maar we hebben nog niet eens gemeet![]()
Is al goed soffiequote:Op maandag 1 april 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Grapje tochik noem zo vaak mensen hier zo
goede codequote:Op maandag 1 april 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jerry, doe bij de kopjes plaatjes [img=640] Komt er geen rood randje om heen
[ code verwijderd ]
ja huh het werkt niet. Nooit gebruiktquote:
ga wegquote:Op maandag 1 april 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
Zo nu kan ik weer verder kijken naar Chea On me
Hoe lang duurt dat programma zegquote:Op maandag 1 april 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
Zo nu kan ik weer verder kijken naar Chea On me
rot op jijquote:
Wat? Ik vind hem vervelend, hij doet tegen iedereen kut, dan mag ik dat ook wel eens doen.quote:
Hij doet tegen mij normaal hoorquote:Op maandag 1 april 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat? Ik vind hem vervelend, hij doet tegen iedereen kut, dan mag ik dat ook wel eens doen.
Ja, maar niet tegen jer of mij.quote:
Ik vond jou in het begin ook irritant maar nu niet meerquote:
Ja tegen jou ja. Er zijn ook leuke users die wel normaal kunnen doen tegen mensen die ze dan misschien nét wat minder ligt.quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trollscience moet je niet te serieus nemen
Maak je niet te druk johquote:Op maandag 1 april 2013 23:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja tegen jou ja. Er zijn ook leuke users die wel normaal kunnen doen tegen mensen die ze dan misschien nét wat minder ligt.
quote:Op maandag 1 april 2013 23:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja tegen jou ja. Er zijn ook leuke users die wel normaal kunnen doen tegen mensen die ze dan misschien nét wat minder ligt.
Ik doe altijd aardig tegen iedereen, dat weet jequote:
Vergeet het verledenquote:Op maandag 1 april 2013 23:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik doe altijd aardig tegen iedereen, dat weet je![]()
Maar als anderen zich kut gedragen tegen mij ga ik ook niet meer leuk tegen hem doen zou jij dat doen?
Preciesquote:Op maandag 1 april 2013 23:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Verleden? Welk verleden? Het is nu toch heden?
Jij bent dan tenminste nog een leuke aandachtshoerquote:Op maandag 1 april 2013 23:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel grappig dat je mij altijd een aandachtshoer noemt terwijl je er zelf ook een bent.
h e t i s m a a r e e n i n t e r n e t f o r u mquote:Op maandag 1 april 2013 23:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Verleden? Welk verleden? Het is nu toch heden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |