SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
Liefde is leuk.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ah ok, ik was hem alweer een beetje vergeten.quote:Op maandag 1 april 2013 22:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hij heeft wel films gemaakt in 2012 maar daar ben ik niet mee bekend . De laatste was met Sarah Jessica Parker 2009.
En er komt schijnbaar een derde bridget jones waar die weer in mee doet , bridget jones baby volgens IMDBOok met zo'n geluid wat lijkt alsof er iemand in een microfoon ademt erbij, overal was aan gedacht.quote:Op maandag 1 april 2013 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, in je oor lijkt me ook niet zo fijn.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ik heb lang niet gepost zeg.. Damn
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 22:37 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens Game of Thrones kijken en kwijlen over Kit.
![]()
![]()
Ik bedoelde meer op Fok! In het algemeenquote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Daar werd je vast hitsig van?quote:Op maandag 1 april 2013 22:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah ok, ik was hem alweer een beetje vergeten.
[..]
Ook met zo'n geluid wat lijkt alsof er iemand in een microfoon ademt erbij, overal was aan gedacht.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
nou als een mooie vrouw iets in mijn oor fluistert gevolgd door een kus daar in de buurt hoor je mij echt niet klagenquote:Op maandag 1 april 2013 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, in je oor lijkt me ook niet zo fijn.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Niet erg, toch?quote:Op maandag 1 april 2013 22:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik ben ook een rustige man (verleden, bla bla, meer info vragen mag), en het is altijd even aftasten bij een eerste date.. Ik ga echt niet meteen aan iemand plukken of zoenen.. Dat heeft bij mij tijd nodig.. Soms dan voelt het goed en dan probeer ik het wel.. En of ik daarna los kom, tja, zover is het nog niet gekomen.
![]()
Zolang je er zelf geen problemen mee hebt dan...Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Daar doelde ik op, er zijn mensen die alleen maar komen posten als ze iets te klagen hebben of wanneer ze iets dwars zit.quote:Op maandag 1 april 2013 22:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer op Fok! In het algemeenWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Meisje waar ik voor het eerst mee gezoend had...quote:Op maandag 1 april 2013 22:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou als een mooie vrouw iets in mijn oor fluistert gevolgd door een kus daar in de buurt hoor je mij echt niet klagen
Die zoende eerst mij heel lekker in mijn nek, bedenk ik me nu door jouw woorden
Geweldig...Was ik een soort van vergeten eigenlijk.Rustig aan.![]()
Ik ben dus een tijdje terug begonnen bij mn nieuwe baan. Hier heb ik sinds dag 1 een onwijjjjjsssssss goede klik met een jongen, wat bij ons beide uitgelopen is tot hele sterke gevoelens.. Alleen, deze jongen woon samen met zijn vriendin.. zuchtquote:.. Ik weet dus niet wat ik ermee aan moet.. Neem ik afstand en probeer ik mn gevoelens te vergeten of ga ik zo'n kutwijf zijn die iemand anders zn relatie kapotmaakt om mn eigen hart niet te breken
Ohwww neuh hoor.. Ik had gewoon een drukke periode door examens..quote:Op maandag 1 april 2013 22:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar doelde ik op, er zijn mensen die alleen maar komen posten als ze iets te klagen hebben of wanneer ze iets dwars zit.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Zie je het uberhaupt als optie?quote:Op maandag 1 april 2013 22:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben dus een tijdje terug begonnen bij mn nieuwe baan. Hier heb ik sinds dag 1 een onwijjjjjsssssss goede klik met een jongen, wat bij ons beide uitgelopen is tot hele sterke gevoelens.. Alleen, deze jongen woon samen met zijn vriendin.. zucht.. Ik weet dus niet wat ik ermee aan moet.. Neem ik afstand en probeer ik mn gevoelens te vergeten of ga ik zo'n kutwijf zijn die iemand anders zn relatie kapotmaakt om mn eigen hart niet te breken
Rustig aan.![]()
Ok dan.quote:Op maandag 1 april 2013 22:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ohwww neuh hoor.. Ik had gewoon een drukke periode door examens..With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Welke van de twee opties bedoel je?quote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dat is ook niet erg, buiten het feit dat ik soms na de date wel zoiets heb van crap had ik het maar wel gedaan.. En dan beginnen de problemenquote:Op maandag 1 april 2013 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet erg, toch?![]()
Zolang je er zelf geen problemen mee hebt dan...![]()
.
Ik vind het heel lastig om een vrouw in te schatten / aan te voelen en daarop te handelen..![]()
Afstand nemen kan ook maar beperkt, omdat je collega's bent. Kut wel.quote:Op maandag 1 april 2013 22:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben dus een tijdje terug begonnen bij mn nieuwe baan. Hier heb ik sinds dag 1 een onwijjjjjsssssss goede klik met een jongen, wat bij ons beide uitgelopen is tot hele sterke gevoelens.. Alleen, deze jongen woon samen met zijn vriendin.. zucht.. Ik weet dus niet wat ik ermee aan moet.. Neem ik afstand en probeer ik mn gevoelens te vergeten of ga ik zo'n kutwijf zijn die iemand anders zn relatie kapotmaakt om mn eigen hart niet te breken
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
sowieso wachten, of je moet een kutwijf willen zijn natuurlijk. en goed nadenken want collega.quote:Op maandag 1 april 2013 22:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
![]()
De 2e, iemands vriendje afpakken? Zie je dat uberhaupt als optie?quote:Op maandag 1 april 2013 22:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Welke van de twee opties bedoel je?Rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |