Das ook best snelquote:Op maandag 1 april 2013 22:30 schreef habitue het volgende:
Btw, ik heb haar huissleutel sinds dit weekend![]()
Kan ik wat surprize visits plannen
Ik ben er voorlopig überhaupt helemaal klaar meequote:Op maandag 1 april 2013 22:41 schreef Yuki het volgende:
@SilentChaos: tsja, hoe weet je dat het aan beide kanten goed genoeg voelt? Ik zou het sowieso nooit voorstellen als ik niet denk dat het goed zit natuurlijkmaar het is altijd afwachten hoe de ander reageert.
Ik zal het iig niet snel meer doen
Ja, maar dit was makkelijker zo omdat ik anders soms bij haar deur moest wachten. Ze bood het aan, vond ik wel lief!quote:Op maandag 1 april 2013 22:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Das ook best snel
Heb je het nog gehad over de contacten op die datingsite die ze aanhield?
Misschien hebben ze wel een heel goed innerlijkquote:Op maandag 1 april 2013 22:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja, maar dit was makkelijker zo omdat ik anders soms bij haar deur moest wachten. Ze bood het aan, vond ik wel lief!
Niet echt, heb die kerels gezien en voel me zeker niet bedreigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
hoor ik daar weer een excuus om het 1 en ander weg te zuipenquote:Op maandag 1 april 2013 22:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben er voorlopig überhaupt helemaal klaar mee
Awwwwwwwwquote:Op maandag 1 april 2013 22:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben er voorlopig überhaupt helemaal klaar mee
Mijn ideequote:Op maandag 1 april 2013 22:51 schreef mr-green het volgende:
Als er tussen twee personen zoveel verliefdheid is dan wil je toch maar 1 ding en dat is bij elkaar zijn.
Dat excuus is er altijdquote:Op maandag 1 april 2013 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoor ik daar weer een excuus om het 1 en ander weg te zuipen
quote:Op maandag 1 april 2013 22:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een heel goed innerlijk1 was een Aziaat en de ander een Amsterdammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man is not old until regrets take the place of dreams.
Point takenquote:Op maandag 1 april 2013 22:53 schreef habitue het volgende:
[..]
1 was een Aziaat en de ander een Amsterdammer.
Toch wel een beetje, aangezien we vorige week wel een goed gesprek hadden gehad en ik ineens weer de Mr. Date zag die best leuk was en waardoor ik (met name) in het begin het niet zo maar wilde laten varen. Niet dat dat de twijfel bij mij weghaalde, maar was ook niet zo bezig met wat hij van de situatie zou vinden, aangezien hij in acties ook niet veel met me bezig was (erg late reacties op smsjes e.d.)quote:Op maandag 1 april 2013 23:42 schreef Linguine het volgende:
He wat kut!Ondanks dat je zelf ook al twijfels had. Kwam t uit de lucht vallen of dat niet?
quote:Op maandag 1 april 2013 23:46 schreef ook_gek het volgende:
ah dat is wel kut inderdaadNou ja niks aan te doen, op naar de volgende!
Dank voor de fijne reactiesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |