SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opstelling JuventusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas niet op Ned 3!
Sport1 - 20.45
Leuke detailsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door KingRoland op 02-04-2013 21:03:28 ]graag op anoniem![]()
Leuke 1 april grap dat het niet op ned 3 komt.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Sport1quote:
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Ik denk 1-0 Bayern. Beide ploegen zijn verdedigend erg sterk, dus ik verwacht niet dat er veel goals gaan vallen. Bayern zal echter wel een keer gaan scoren denk ik, aangezien ze een prima aanval en het thuisvoordeel hebben.![]()
Wat een gefaal weer bij de nos. Verreweg de mooiste kwartfinale.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Alleen hierom zou je al de NOS boycotten, jammer dat sport1 geld kost.. Nu wordt het een stream
jaaajoooow![]()
Wordt mooie wedstrijd! 2 ploegen die aanvallend spelen.
Gelijkwaardige elftallen waar Juve op verdedigend overduidelijk de overhand heeft en Bayern aanvallend.
Durf geen voorspelling te doen voor vanavond. Ben bang een winst echt nipt voor Bayern.![]()
NOSquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:12 schreef Tyron het volgende:
Dit is toch een veel mooiere wedstrijd dan FC tiktik vs FC Zlatan
Overigens wint Bayern dit en mag Robben wel geblesseerd raken door een fraaie tackle![]()
![]()
We gaan die Duitsers eens voetbal les geven.![]()
![]()
Is het op de Duitse tv of moet ik weer opzoek naar een stream dankzij fc messi nos.![]()
![]()
Volgens de statistieken speelt Bayern thuis nooit geweldig tegen een Italiaanse tegenstander ;
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Bayern_M%C3%BCnchen"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:12 schreef Tyron het volgende:
Dit is toch een veel mooiere wedstrijd dan FC tiktik vs FC Zlatan![]()
![]()
Alsof statistieken van langer dan 2 jaar geleden nog maar enigszins relevant zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:15 schreef TLC het volgende:
Volgens de statistieken speelt Bayern thuis nooit geweldig tegen een Italiaanse tegenstander ;
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Bayern_M%C3%BCnchen![]()
De enige statistiek waar je wat aan hebt is dat Messi veel scoort, want volgens de statistieken doet hij dat altijd.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Jack van Gelder zit zichzelf alvast af te trekken voor Barcelona - PSG. Dat dit niet uitgezonden wordt, onvoorstelbaar.![]()
Iemand een blessure toewensenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
NOS
Overigens wint Bayern dit en mag Robben wel geblesseerd raken door een fraaie tackle![]()
Ik zie Juventus Bayern wel op 0-0 houden.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Geen 1 april grap mattiequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:56 schreef GotenSSJ het volgende:
NOS kiest voor PSG-Barcelona?
What the fuck![]()
Kijk je toch op een stream, probleem opgelost.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:56 schreef GotenSSJ het volgende:
NOS kiest voor PSG-Barcelona?
What the fuck![]()
Moet ik sowieso, maar daarom is het nog wel achterlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk je toch op een stream, probleem opgelost.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Iedereen ziet het weer anders, ik geef de UEFA de schuld vanwege dit dilemma.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Moet ik sowieso, maar daarom is het nog wel achterlijk.
Die hadden natuurlijk nooit deze twee toppers op een dag moeten plannen.![]()
Niemand kan een Robben in vorm stoppen. En tegen HSV was hij weer in vorm.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja Chiellini zag het al zitten om hem te pakken![]()
Ga fietsen onze verdediging eet Robben op.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:18 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Niemand kan een Robben in vorm stoppen. En tegen HSV was hij weer in vorm.![]()
Wel met een rotschop , de specialiteit van Chiellini.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:18 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Niemand kan een Robben in vorm stoppen. En tegen HSV was hij weer in vorm.
En HSV heeft die wedstrijd verkochtRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik durf te wedden dat Robben duidelijk ontevreden op de bank zit. Zo zit die namelijk altijd op de bank.![]()
Ik denk dat de eerste rij wel een stroompje kan leveren. Nu nog een Nederlandse...ja of niet.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
thanx man.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:31 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
[..]
http://www.firstrow1.eu/
En dan even Bayern aanklikken.![]()
De eerste is stiekem Barcelona? Schandalig!quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:33 schreef Rabieluh het volgende:
Ik denk dat de eerste rij wel een stroompje kan leveren. Nu nog een Nederlandse...ja of niet.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
quote:Wilde het net typen ja
Deed de omroeper na zonder te weten dat mic. open stond denk ik.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Wel grappig hoe iedereen altijd afgeeft op de keuze van de NOS om Barcelona uit te zenden, maar dat topic al wel vier keer zoveel posts heeft.![]()
10Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Hoeveel seconde was er gespeeld?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Juve gelijk voor rust al , na rust Robben erin of als evt Juventus gelijk maakt na rust dan pas.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu krijgen we waarschijnlijk geen Robben als ze voorstaangraag op anoniem![]()
Robben erin en alles komt goed voor Bayernquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Juve gelijk voor rust al , na rust Robben erin of als evt Juventus gelijk maakt na rust dan pas.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Robben erin en alles komt goed voor Bayern
graag op anoniem![]()
Dries Mertens had hem gemaaktquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja idd een gemiddelde speler had die meteen goed aangenomen en erin getikt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat voor goal was het? Schakel net in.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Afstandschot laag in de rechterhoek na 20 seconden ofzo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:18 schreef Keukendrol het volgende:
Wat voor goal was het? Schakel net in.![]()
Afstandsschot van richting veranderd, Buffon op verkeerde beenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:18 schreef Keukendrol het volgende:
Wat voor goal was het? Schakel net in.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:18 schreef Keukendrol het volgende:
Wat voor goal was het? Schakel net in.
Geniaal afstandsschot.![]()
Snelste CL goal ooit?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Afstandschot laag in de rechterhoek na 20 seconden ofzo.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
okquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dank.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geniaal afstandsschot.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Fok!quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Sport1 natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:28 schreef WSquater het volgende:
[..]
Sorry, op welke zender wordt Bayern - Juventus uitgezonden?![]()
daarvoor wel geel geven maar andere acties van juventus niet? grappig ik ruik omkopinggraag op anoniem![]()
net als bij HSV zekerquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef KingRoland het volgende:
daarvoor wel geel geven maar andere acties van juventus niet? grappig ik ruik omkopingRED ONS HENNIEGOD![]()
Italiaanse maffia heeft een telefoontje gepleegd in de rust.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Is hij half italiaans ofzo? waarom het voordeel naar Juventus![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet eens een herhaling. De regie is ook betrokken.
graag op anoniem![]()
ook welkom!quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
Robben doet alles alleen, zelfs samenwerken.
graag op anoniem![]()
na de fouten die de scheids heeft gemaakt mbt de gele kaarten vind ik dit wel verdiend voor Bayernookal was het buitenspel of niet. Kunnen we later ook praten over alle gele kaarten die hij niet heeft uitgedeeld.
graag op anoniem![]()
En volgens mij is de commentator ook zoals hij zelf wist te melden de kwijt kluts, damn wat is die commentator een aap....Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Wat staat hier?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:09 schreef CocaColaLight het volgende:
En volgens mij is de commentator ook zoals hij zelf wist te melden de kwijt kluts, damn wat is die commentator een aap....![]()
Wat hebben Bayern en Juve daaraan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
Jallet lijkt vandaag de zwakke plek in de PSG verdediging. Veel gevaar van Barca komt over links.![]()
Verkeerde topic.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:10 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wat hebben Bayern en Juve daaraan?![]()
Inderdaad de kwijt kluts.quote:Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Die Chielinni ofzoiets had al ongeveer 8 kaarten kunnen krijgen voor handen en armen en ellebogen in het gezicht.... Dat die er nog in staat is echt een kunst.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem![]()
Volgens Schelvis een lieve verdediger.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:20 schreef MrStock het volgende:
Die Chielinni ofzoiets had al ongeveer 8 kaarten kunnen krijgen voor handen en armen en ellebogen in het gezicht.... Dat die er nog in staat is echt een kunst.![]()
Geen idee wie Schelvis is, maar als ie dat deze wedstrijd zegt is het een klapjosti. En dan is het nog een belediging voor de klapjosti's...quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens Schelvis een lieve verdediger.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
De commentator.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:22 schreef MrStock het volgende:
[..]
Geen idee wie Schelvis is, maar als ie dat deze wedstrijd zegt is het een klapjosti. En dan is het nog een belediging voor de klapjosti's...![]()
Oh, nouja.... had ik gelijk dusquote:
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Het staat niet vers op mijn netvlies.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef Eenskijken het volgende:
hebben jullie chiellieni niet gezien tijdens het ek?![]()
daar was ie een echte baas. zowel aanvallend als verdedigend heel belangrijk. werd gezien als beste verdediger van de wereld zo'n beetje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het staat niet vers op mijn netvlies.There are only 151 Pokémon.![]()
Mag wel naar PSV komen dan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:25 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
daar was ie een echte baas. zowel aanvallend als verdedigend heel belangrijk. werd gezien als beste verdediger van de wereld zo'n beetje.![]()
EK, heb geen wedstrijd meer gekeke toen we kansloos deruit gemieterd werde.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Je toetsenbord is stuk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:25 schreef MrStock het volgende:
EK, heb geen wedstrijd meer gekeke toen we kansloos deruit gemieterd werde.![]()
Beschamende tussenstand (en wss eindstand) :$ Echt een zeer slecht resultaat voor Juve.
Ongelofelijk ook, moeten ze een keer en dan verknallen ze het direct.
Heb het niet kunnen kijken, hopelijk was het niet nog beschamender dan de uitslag doet tonen.![]()
Ze waren echt fucking slecht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef bianconeri het volgende:
Beschamende tussenstand (en wss eindstand) :$ Echt een zeer slecht resultaat voor Juve.
Ongelofelijk ook, moeten ze een keer en dan verknallen ze het direct.
Heb het niet kunnen kijken, hopelijk was het niet nog beschamender dan de uitslag doet tonen.![]()
Wees blij dat het maar 2-0 staat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:36 schreef bianconeri het volgende:
1e minuut al tegengoalDas best ernstig
![]()
En die 2e goal schijnt een blunder van Buffon te zijn geweest?
Zal ook niet..... Super goede keeper, nergens op te betrappen. En dan nu in de CL gaat ie een fout maken![]()
Ik heb de wedstrijd niet gezien dus daar kan ik niet over oordelen.quote:
Maar als je van te voren had gezegd 2-0 dan had ik het al zeer slecht van Juve gevonden.
Is gewoon een bagger uitslag en zou niet moeten tegen Bayern.![]()
Fucking hell, kijk je door een Juve-bril ofzo? Bayern speelt als een malle en heerst momenteel. 2-0 verliezen is echt geen schande. Zoals Bayern de laatste tijd speelt is het eerder een prestatie van jewelste...quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien dus daar kan ik niet over oordelen.
Maar als je van te voren had gezegd 2-0 dan had ik het al zeer slecht van Juve gevonden.
Is gewoon een bagger uitslag en zou niet moeten tegen Bayern.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
En Juventus 100x geel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En lees dat Ribery donkerrood had moeten hebben.
Heb genoeg gemist![]()
uh, ken je juve niet? nummer 1 in serie A, ongeslagen reeksen, alles. topteam had zeker van bayern moeten winnenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef MrStock het volgende:
[..]
Fucking hell, kijk je door een Juve-bril ofzo? Bayern speelt als een malle en heerst momenteel. 2-0 verliezen is echt geen schande. Zoals Bayern de laatste tijd speelt is het eerder een prestatie van jewelste...There are only 151 Pokémon.![]()
Jawel. Maar ik ken Bayern ook. Duitse competitie is net ff wat moeilijker dan de Italiaanse. Daarnaast tonen ze echt machtsvertoon.... Goeie kanshebber op CL dit jaar, itt Juve.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
uh, ken je juve niet? nummer 1 in serie A, ongeslagen reeksen, alles.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ik kijk niet door een Juve-bril en heb daarbij de wedstrijd dus niet gezien.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef MrStock het volgende:
Fucking hell, kijk je door een Juve-bril ofzo? Bayern speelt als een malle en heerst momenteel. 2-0 verliezen is echt geen schande. Zoals Bayern de laatste tijd speelt is het eerder een prestatie van jewelste...
Maar als je voor de wedstrijd kijkt en de elftallen vergelijkt is Bayern niet sterker.
Ja ze wonnen dit weekend heel dik maar dat zegt helemaal niets. Juve was ook gewoon goed bezig.
En dan hebben ze nu ineens een gigantische off-day als ik iedereen moet geloven.
2-0 van Juve tegen Bayern verlies kan je absoluut niet tevreden mee zijn, echt niet.
2-0 is een afgang, absoluut geen goede prestatie. Je doet net of Bayern een goddelijk elftal heeft![]()
Terwijl het helemaal geen heel bijzonder elftal is ofzo, alleen aanvallend wel erg sterk maar verder.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
uh, ken je juve niet? nummer 1 in serie A, ongeslagen reeksen, alles. topteam had zeker van bayern moeten winnen
Zo kan je het ook omdraaien![]()
maarre, het is slecht, maar het is nog niet gespeeld. juve kan met 2-0 of meer van grote tegenstanders winnen, hebben ze vaker laten zien. hopen op het beste bij de return.There are only 151 Pokémon.![]()
Duitse competitie vind ik niet echt beter ofzo, niet dat dat iets uitmaakt. Ze heersen allebei, mss had Juve dat in Duitsland ook gedaan weet je gewoon niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef MrStock het volgende:
Jawel. Maar ik ken Bayern ook. Duitse competitie is net ff wat moeilijker dan de Italiaanse. Daarnaast tonen ze echt machtsvertoon.... Goeie kanshebber op CL dit jaar, itt Juve.
Bayern is zeker een gevaarlijke outsider, Juve ook.
Wss oordeel jij puur Juve op vanavond, wat als ik dus moet geloven zeer slecht was.
Kijk jij maar eens vaker JuveOverdrijf maar lekker ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef Eenskijken het volgende:
uh, ken je juve niet? nummer 1 in serie A, ongeslagen reeksen, alles. topteam had zeker van bayern moeten winnen![]()
![]()
Jup, hebben goddelijk elftal, mede door speelstijl. Dankzij de heer van Gaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik kijk niet door een Juve-bril en heb daarbij de wedstrijd dus niet gezien.
Maar als je voor de wedstrijd kijkt en de elftallen vergelijkt is Bayern niet sterker.
Ja ze wonnen dit weekend heel dik maar dat zegt helemaal niets. Juve was ook gewoon goed bezig.
En dan hebben ze nu ineens een gigantische off-day als ik iedereen moet geloven.
2-0 van Juve tegen Bayern verlies kan je absoluut niet tevreden mee zijn, echt niet.
2-0 is een afgang, absoluut geen goede prestatie. Je doet net of Bayern een goddelijk elftal heeft![]()
Terwijl het helemaal geen heel bijzonder elftal is ofzo, alleen aanvallend wel erg sterk maar verder.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
ja sorry manquote:ik hoop net zo hard als jij dat juve doorgaat. ben dat bayern echt zat...
There are only 151 Pokémon.![]()
dit idd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:43 schreef MrStock het volgende:
[..]
Jup, hebben goddelijk elftal, mede door speelstijl. Dankzij de heer van Gaal natuurlijk.
Mensen die niet in de filosofie van v.gaal geloven
graag op anoniem![]()
Ik weiger pertinent Zuid-Europese competities te kijken met hun malafide praktijken daar, stervende prima-donna's en EU-subsidie....quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Duitse competitie vind ik niet echt beter ofzo, niet dat dat iets uitmaakt. Ze heersen allebei, mss had Juve dat in Duitsland ook gedaan weet je gewoon niet.
Bayern is zeker een gevaarlijke outsider, Juve ook.
Wss oordeel jij puur Juve op vanavond, wat als ik dus moet geloven zeer slecht was.
Kijk jij maar eens vaker Juve
[..]
Overdrijf maar lekker ofzoNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Tuurlijk, hoe kun je Bayern nou niet zat zijn? Duitse clubs wekken nooit echt sympathie op om 1 of andere reden, spelen niet voetbal om bij te kwijlen ofzo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef Eenskijken het volgende:
ja sorry manik hoop net zo hard als jij dat juve doorgaat. ben dat bayern echt zat...
Maar om dan te zeggen dat Juve hoort te winnen uit bij Bayern? Nee...
Juve is erg gelijkwaardig aan Bayern, mss zelfs wel beter. Maar kunnen net zo goed verliezen.
Al is 2-0 wel echt slecht. Vroege tegengoal word je fataal.Hou toch op man....quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:43 schreef MrStock het volgende:
Jup, hebben goddelijk elftal, mede door speelstijl. Dankzij de heer van Gaal natuurlijk.
De aanval van Bayern is wel erg sterk.
Maar middenveld en verdediging is nou niet bepaald sterk ofzo.![]()
Ja want Duitsland is brandschoon zeker, helemaal niets aan de hand blah blah.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef MrStock het volgende:
Ik weiger pertinent Zuid-Europese competities te kijken met hun malafide praktijken daar, stervende prima-donna's en EU-subsidie....
Lekker makkelijk gezegd zo!
Kijk toch maar eens naar Juve bijvoorbeeld. Spelen heel mooi aanvallend voetbal (ja de laatste jaren komt aanvallend voetbal in de Serie A steeds meer in). Hebben erg sterk elftal staan, wat met gemak gemeten kan worden aan een Bayern.
Niet oordelen als je het niet kent![]()
![]()
Duitsers zijn tenminste echte mannen die willen voetballen, in tegenstelling tot die stervende zwanen uit Zuid-Europa.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tuurlijk, hoe kun je Bayern nou niet zat zijn? Duitse clubs wekken nooit echt sympathie op om 1 of andere reden, spelen niet voetbal om bij te kwijlen ofzo.
Maar om dan te zeggen dat Juve hoort te winnen uit bij Bayern? Nee...
Juve is erg gelijkwaardig aan Bayern, mss zelfs wel beter. Maar kunnen net zo goed verliezen.
Al is 2-0 wel echt slecht. Vroege tegengoal word je fataal.
[..]
Hou toch op man....
De aanval van Bayern is wel erg sterk.
Maar middenveld en verdediging is nou niet bepaald sterk ofzo.
Die nemen echt 10 uur per week les in vallen, sterven, janken, huilen etc.... Of is het zelfs zo erg dat het al in de genen zit....Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Waar denk je dat het woord schwalbe vandaan komtquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:48 schreef MrStock het volgende:
[..]
Duitsers zijn tenminste echte mannen die willen voetballen, in tegenstelling tot die stervende zwanen uit Zuid-Europa.
Die nemen echt 10 uur per week les in vallen, sterven, janken, huilen etc.... Of is het zelfs zo erg dat het al in de genen zit....
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lambiek moet zijn kop weer houden ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:04 schreef Saekerhett het volgende:
Voeten waren geen buitenspel, stelletje blinden. Bovenlichaam wel.![]()
Het voordeel van Bayern is dat zij overal kunnen scoren.
- Lambertus van MarwijkVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Overschat zichzelfquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Robben lacht zijn falen weg. Hij was nog koud.![]()
Goh, we hebben ook een woord; Belchinees. Toch heeft het geen betrekking op Nederlanders....Wij kennen ook het woord fopduik... Schwalbe klinkt alleen leuker. Dus jouw argument slaat als een Pelle op een Olli.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar denk je dat het woord schwalbe vandaan komtNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
Forum Opties Forumhop: Hop naar: