SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opstelling JuventusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas niet op Ned 3!
Sport1 - 20.45
Leuke detailsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door KingRoland op 02-04-2013 21:03:28 ]graag op anoniem![]()
Leuke 1 april grap dat het niet op ned 3 komt.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Sport1quote:
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Ik denk 1-0 Bayern. Beide ploegen zijn verdedigend erg sterk, dus ik verwacht niet dat er veel goals gaan vallen. Bayern zal echter wel een keer gaan scoren denk ik, aangezien ze een prima aanval en het thuisvoordeel hebben.![]()
Wat een gefaal weer bij de nos. Verreweg de mooiste kwartfinale.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Alleen hierom zou je al de NOS boycotten, jammer dat sport1 geld kost.. Nu wordt het een stream
jaaajoooow![]()
Wordt mooie wedstrijd! 2 ploegen die aanvallend spelen.
Gelijkwaardige elftallen waar Juve op verdedigend overduidelijk de overhand heeft en Bayern aanvallend.
Durf geen voorspelling te doen voor vanavond. Ben bang een winst echt nipt voor Bayern.![]()
NOSquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:12 schreef Tyron het volgende:
Dit is toch een veel mooiere wedstrijd dan FC tiktik vs FC Zlatan
Overigens wint Bayern dit en mag Robben wel geblesseerd raken door een fraaie tackle![]()
![]()
We gaan die Duitsers eens voetbal les geven.![]()
![]()
Is het op de Duitse tv of moet ik weer opzoek naar een stream dankzij fc messi nos.![]()
![]()
Volgens de statistieken speelt Bayern thuis nooit geweldig tegen een Italiaanse tegenstander ;
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Bayern_M%C3%BCnchen"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:12 schreef Tyron het volgende:
Dit is toch een veel mooiere wedstrijd dan FC tiktik vs FC Zlatan![]()
![]()
Alsof statistieken van langer dan 2 jaar geleden nog maar enigszins relevant zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:15 schreef TLC het volgende:
Volgens de statistieken speelt Bayern thuis nooit geweldig tegen een Italiaanse tegenstander ;
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Bayern_M%C3%BCnchen![]()
De enige statistiek waar je wat aan hebt is dat Messi veel scoort, want volgens de statistieken doet hij dat altijd.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Jack van Gelder zit zichzelf alvast af te trekken voor Barcelona - PSG. Dat dit niet uitgezonden wordt, onvoorstelbaar.![]()
Iemand een blessure toewensenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
NOS
Overigens wint Bayern dit en mag Robben wel geblesseerd raken door een fraaie tackle![]()
Ik zie Juventus Bayern wel op 0-0 houden.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Geen 1 april grap mattiequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:56 schreef GotenSSJ het volgende:
NOS kiest voor PSG-Barcelona?
What the fuck![]()
Kijk je toch op een stream, probleem opgelost.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:56 schreef GotenSSJ het volgende:
NOS kiest voor PSG-Barcelona?
What the fuck![]()
Moet ik sowieso, maar daarom is het nog wel achterlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk je toch op een stream, probleem opgelost.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Iedereen ziet het weer anders, ik geef de UEFA de schuld vanwege dit dilemma.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Moet ik sowieso, maar daarom is het nog wel achterlijk.
Die hadden natuurlijk nooit deze twee toppers op een dag moeten plannen.![]()
Niemand kan een Robben in vorm stoppen. En tegen HSV was hij weer in vorm.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja Chiellini zag het al zitten om hem te pakken![]()
Ga fietsen onze verdediging eet Robben op.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:18 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Niemand kan een Robben in vorm stoppen. En tegen HSV was hij weer in vorm.![]()
Wel met een rotschop , de specialiteit van Chiellini.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:18 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Niemand kan een Robben in vorm stoppen. En tegen HSV was hij weer in vorm.
En HSV heeft die wedstrijd verkochtRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik durf te wedden dat Robben duidelijk ontevreden op de bank zit. Zo zit die namelijk altijd op de bank.![]()
Ik denk dat de eerste rij wel een stroompje kan leveren. Nu nog een Nederlandse...ja of niet.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
thanx man.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:31 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
[..]
http://www.firstrow1.eu/
En dan even Bayern aanklikken.![]()
De eerste is stiekem Barcelona? Schandalig!quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:33 schreef Rabieluh het volgende:
Ik denk dat de eerste rij wel een stroompje kan leveren. Nu nog een Nederlandse...ja of niet.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |