Ik had vandaag toch niets te doen dus ik dacht, eens kijken hoever ik kan komen. Ik zal rond de 14 of 15 uitkomenquote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, jij post altijd al veel, ik alleen 1 dag
Weet waar je aan begint hoorquote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hihihiwacht maar tot ik echt een dag geen bal te doen heb
dan ga ik die competitie aan
hehehequote:Op maandag 1 april 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is geen vereiste al zijn er wel momenten dat het makkelijk zou zijn
Denk je? Ik wil het echt HEEEEEEEEEL graagquote:
Aan topics openen???quote:Op maandag 1 april 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had vandaag toch niets te doen dus ik dacht, eens kijken hoever ik kan komen. Ik zal rond de 14 of 15 uitkomen
Dat is waar. Ach, het is wel eens leuk voor een keerquote:
Is ook best veel hoorquote:Op maandag 1 april 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had vandaag toch niets te doen dus ik dacht, eens kijken hoever ik kan komen. Ik zal rond de 14 of 15 uitkomen
Je kunt moeilijk een topic in je eentje gaan vullen. Dan krijg je gedonder en dat is niet de bedoelingquote:Op maandag 1 april 2013 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heheheals je echt niks meer weet om te posten
Alleen mij voorbij, of heb je nog een echt doel?quote:Op maandag 1 april 2013 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk je? Ik wil het echt HEEEEEEEEEL graag![]()
![]()
![]()
Dat is mij duidelijkquote:Op maandag 1 april 2013 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk je? Ik wil het echt HEEEEEEEEEL graag![]()
![]()
![]()
Ja, ik zat net te kijken. 15 is nog altijd goed voor een 8e plek aller tijdenquote:
8quote:Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik zat net te kijken. 15 is nog altijd goed voor een 8e plek aller tijden
YT wedstrijd doen? kunnen we het YT topic reeks openen of kan dat niet?quote:Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk een topic in je eentje gaan vullen. Dan krijg je gedonder en dat is niet de bedoeling
Mijn doel was niet om jou voorbij te gaan hoor. Ik wilde precies hetzelfde omdat ik het een mooi getal vindquote:Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen mij voorbij, of heb je nog een echt doel?
Dat hoop ik. Fijn als iemand me eens begrijptquote:
Ja ook een monsterlijk mooi getalquote:
Ow, echt evenaren dusquote:Op maandag 1 april 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn doel was niet om jou voorbij te gaan hoor. Ik wilde precies hetzelfde omdat ik het een mooi getal vind
Wat is YT eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2013 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
YT wedstrijd doen? kunnen we het YT topic reeks openen of kan dat niet?
Ja, niet inhalen maar gewoon exact hetzelfde. Dat is wat ik wil(de)quote:
Nee joh, ik heb vandaag slechts een paar topics geopendquote:
Die zal ik wel eens toespreken als ik bij je kom etenquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hoop ik. Fijn als iemand me eens begrijpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |