SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Koetsjiekoetsjiekoequote:
Uiteraardquote:
Raar jongquote:
Gohquote:Op maandag 1 april 2013 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Raar jong![]()
Hoe was het gourmetten en het voetballen eigenlijk?
Schwalbequote:Op maandag 1 april 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goh
Was gezellig hoor
Voetbal ging ook goed, met 9-1 gewonnenOnterechte penalty tegen. Die vent ging gewoon liggen terwijl die niet eens aangeraakt werd
Gezelligquote:Op maandag 1 april 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn nieuwste stalker is morgen jarig, I haz an invite
Hij is 2 april jarig. Uitnodiging is geen grap, gelukkig is mijn geld er pas woensdagquote:Op maandag 1 april 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
Het is 1 april toch? Zeker een grap die uitnodiging
Enig voordeel er vanquote:Op maandag 1 april 2013 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is 2 april jarig. Uitnodiging is geen grap, gelukkig is mijn geld er pas woensdag
Ja toch.quote:
Groot gelijk, anders zegt ie dat je maar even langs moet komenquote:Op maandag 1 april 2013 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch.
Alleen jammer dat ik vrijdag een afspraak heb bij hem in de straat![]()
Afspraak stond al even en hij woont in de binnenstad. Wist ik niet kwam ik gisteren achter. Heb mooi niks verteld over mijn afspraak
Dat werkt nietquote:Op maandag 1 april 2013 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Gamen met mensen die geen geduld hebben
Achter de geraniums ook gewoonquote:Op maandag 1 april 2013 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Groot gelijk, anders zegt ie dat je maar even langs moet komen
En nu hopen dat hij niet toevallig achter de geraniums zit of buiten loopt
Wij doen heul niet gamen!quote:Op maandag 1 april 2013 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Gamen met mensen die geen geduld hebben
Pfff, ik zou er echt de pest in krijgenquote:Op maandag 1 april 2013 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
idd, al een uur bezig met 1 stukje
Wel op insane dat wel
Christus dat is wel heel oud jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |