SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Koetsjiekoetsjiekoequote:
Uiteraardquote:
Raar jongquote:
Gohquote:Op maandag 1 april 2013 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Raar jong![]()
Hoe was het gourmetten en het voetballen eigenlijk?
Schwalbequote:Op maandag 1 april 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goh
Was gezellig hoor
Voetbal ging ook goed, met 9-1 gewonnenOnterechte penalty tegen. Die vent ging gewoon liggen terwijl die niet eens aangeraakt werd
Gezelligquote:Op maandag 1 april 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn nieuwste stalker is morgen jarig, I haz an invite
Hij is 2 april jarig. Uitnodiging is geen grap, gelukkig is mijn geld er pas woensdagquote:Op maandag 1 april 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
Het is 1 april toch? Zeker een grap die uitnodiging
Enig voordeel er vanquote:Op maandag 1 april 2013 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is 2 april jarig. Uitnodiging is geen grap, gelukkig is mijn geld er pas woensdag
Ja toch.quote:
Groot gelijk, anders zegt ie dat je maar even langs moet komenquote:Op maandag 1 april 2013 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch.
Alleen jammer dat ik vrijdag een afspraak heb bij hem in de straat![]()
Afspraak stond al even en hij woont in de binnenstad. Wist ik niet kwam ik gisteren achter. Heb mooi niks verteld over mijn afspraak
Dat werkt nietquote:Op maandag 1 april 2013 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Gamen met mensen die geen geduld hebben
Achter de geraniums ook gewoonquote:Op maandag 1 april 2013 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Groot gelijk, anders zegt ie dat je maar even langs moet komen
En nu hopen dat hij niet toevallig achter de geraniums zit of buiten loopt
Wij doen heul niet gamen!quote:Op maandag 1 april 2013 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Gamen met mensen die geen geduld hebben
Pfff, ik zou er echt de pest in krijgenquote:Op maandag 1 april 2013 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
idd, al een uur bezig met 1 stukje
Wel op insane dat wel
Christus dat is wel heel oud jaquote:
Ik begin het nu ook wel zat te wordenquote:Op maandag 1 april 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pfff, ik zou er echt de pest in krijgen
Ja maar jij bent ook een broekiequote:
Bluhquote:Op maandag 1 april 2013 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik begin het nu ook wel zat te worden
We waren er bijna, komt er een kut ticker aan. POEF DOOD
Dat weet ikquote:
ja game of thrones en the walking dead kijkenquote:Op maandag 1 april 2013 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bluh
Even pauze nemen
[..]
Dat weet ik
Ik heb nog 3 kwart leven voor me
Have funquote:Op maandag 1 april 2013 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja game of thrones en the walking dead kijken
Popcorn, de kans dat dat ooit nog in mijn huis komt is kleinquote:Op maandag 1 april 2013 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Have fun
Ik ga mijn lenzen uit doen en een filmpje opzetten met een bak popcorn erbij
Arme Julesquote:Op maandag 1 april 2013 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Popcorn, de kans dat dat ooit nog in mijn huis komt is klein
Mijn handen vinden dat wel leuk en daar gaat het omquote:
Begrijpelijkquote:Op maandag 1 april 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn handen vinden dat wel leuk en daar gaat het om
Waar rellen?quote:Op maandag 1 april 2013 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
Beetje zitten rellen is veel leuker dan een film kijken
Motortopic.quote:
Oh de standaard SC rel. Niet boeiend dusquote:Op maandag 1 april 2013 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Motortopic.
Nog geen 10 slowchatposts en er komt weer een modje aan met 'KAPPEN MET DIE SLOWCHAT, LAATSTE KEER BLABLABLA'. En dat gaat zo ongeveer om de 2 dagen zo.
Nu zijn de vaste posters het zat dat het zo streng gemodereerd wordt, want de hele sfeer wordt daardoor verpest.
Gaat hier verder: PTA / PTA FAQ & Feedback
Nee, want je post niet in het topic. Verscheidene mensen volgen het topic nu niet meer vanwege het modjesgezeik.quote:Op maandag 1 april 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh de standaard SC rel. Niet boeiend dus
Ik bedoelde meer dat dit een rel is die elke SC wel meemaakt. En dan ook de topics die gewoon stiekem SC zijn en daarom geen boeiende relquote:Op maandag 1 april 2013 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want je post niet in het topic. Verscheidene mensen volgen het topic nu niet meer vanwege het modjesgezeik.
Het punt is dat de SC gewoon over motoren gaat, en dat mag niet. Of zoquote:Op maandag 1 april 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat dit een rel is die elke SC wel meemaakt. En dan ook de topics die gewoon stiekem SC zijn en daarom geen boeiende rel
Praat ik Spaans?quote:Op maandag 1 april 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het punt is dat de SC gewoon over motoren gaat, en dat mag niet. Of zo
Ja, en hier dus om de 2 dagenquote:Op maandag 1 april 2013 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Praat ik Spaans?
Ik snap heel goed waar het over gaat. Het motortopic is eigenlijk GEEN SC maar de mods zien dat er toch geSC'd wordt.
Een soortgelijke "rel" is er minstens 1x in de maand wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |