Welke richting moet ik eigenlijk aan denken? En hoelang zou je doen om niveau 4 te doen?quote:
Dat schiet inderdaad niet op neequote:Op maandag 1 april 2013 21:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee telt niet aan als je 4 uur op n dag werkt..
Als je dat via je huidige werkgever kunt doen zou ik daar zeker voor gaan. Slechter kun je er immers niet van worden en de tijd is prima te overzienquote:Op maandag 1 april 2013 21:32 schreef Toekito het volgende:
Nu commercieel medewerker. En vervolg zou 1,5 jaar duren en is dan echt marketing.
Ach, je 'mag' nog bijna 40 jaar werken dus daar zou ik me ook maar niet druk om makenquote:
hondaquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 21:35 schreef Toekito het volgende:
Daarom Stu, dit is een antwoord op beide berichten
Crv
Gaat vast wel goed komenquote:Op maandag 1 april 2013 21:35 schreef Toekito het volgende:
Daarom Stu, dit is een antwoord op beide berichten
Crv
Hier vrij rustig. Vandaag NIETS gedaan dus een beetje gepost op het forumquote:Op maandag 1 april 2013 21:35 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
En hoe was pasen aan jullie zijde ?
luiquote:Op maandag 1 april 2013 21:35 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
En hoe was pasen aan jullie zijde ?
Gisteren was wel best. beetje lousy.quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 21:38 schreef Toekito het volgende:
Pinpas kwijt, koffie omgegooid. Bord nabij CS omver gelopen en satesaus op mn broek ipv op berenklauw. Verder was mn pasen goed
quote:Op maandag 1 april 2013 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier vrij rustig. Vandaag normaal gedaan dus veel gepost op het forum
Je mag daar gerust extreem aan toevoegenquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier vrij rustig. Vandaag NIETS gedaan dus een beetje gepost op het forum
quote:
Geen meubelboulevard ?quote:Op maandag 1 april 2013 21:38 schreef Toekito het volgende:
Pinpas kwijt, koffie omgegooid. Bord nabij CS omver gelopen en satesaus op mn broek ipv op berenklauw. Verder was mn pasen goed
ah want? je hebt een trein genomen ?quote:Op maandag 1 april 2013 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gisteren was wel best. beetje lousy.
Vandaag was top
Dat zou ik dan ook nog liever doen jaquote:Op maandag 1 april 2013 21:41 schreef Toekito het volgende:
K heb gewerkt van 7 tot 15:30 crv dus gelukkig niet zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |