O op die manier, was ik nooit op gekomenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:08 schreef Miousana het volgende:
[..]
Dat vond ik de makkelijkste vraag! Gewoon in je binas naast dat andere aminozuur.
Oh, ik had 2-amine-3-fenylpropaandiolquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:12 schreef Nachojongen het volgende:
[..]
O op die manier, was ik nooit op gekomen
Ik had de structurele naam van fenylaline met hydroxy erbij
Dus iets van 2-amine-3-fenyl-hydroxypropaanzuur
Achja, 1 puntje misgelopenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, ik had 2-amine-3-fenylpropaandiol
Had echt geen idee waar die H er nou aan zou komen.
Wat is je klacht dan? Ik vond hem ook moeilijker maar dat zal dan wel weer terug zien in de n-term.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:18 schreef rubensanti het volgende:
Lekker klagen bij LaksWat denken jullie van de N-norm? Vond hem moeilijker dan vorig jaar.
Godverdommequote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:00 schreef Nachojongen het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook!
Ik heb echt een kwartier naar die vraag gekeken, totdat het me ineens te binnen schoot.
Jij vindt een 7 kut?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:21 schreef _-_ het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Ik heb het echt kut gemaakt haha. Nja, heb hopelijk wel een 7.
Verschilt per persoon hequote:
Ik was er heilig van overtuigd dat het Serine (oid) was.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:07 schreef Nachojongen het volgende:
Bij vraag 10 moest het antwoord zijn 'tyrosine'
What the fuck is tyrosine
Dat die te lang wasquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:20 schreef Miousana het volgende:
[..]
Wat is je klacht dan? Ik vond hem ook moeilijker maar dat zal dan wel weer terug zien in de n-term.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:23 schreef Neraice het volgende:
[..]
Verschilt per persoon he. Als je normaal alleen achten haalt.
Tja, oke. Bij mij op school hebben best veel hem geloof ik slecht gemaakt, dan ben je wel tevreden als je een 5 haalt en zou je voor een 7 een moord doenquote:
Ik sta zelf een 6.4 en heb sowieso hoger dan een 6.6 dus ik ben tevreden. Heel misschien een 8,6 maar dan moet de norm erg meevallen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:25 schreef Nachojongen het volgende:
[..]
[..]
Tja, oke. Bij mij op school hebben best veel hem geloof ik slecht gemaakt, dan ben je wel tevreden als je een 5 haalt en zou je voor een 7 een moord doen
Niet zeuren jij. Zo lang was die niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:24 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Dat die te lang wasBen niet zo'n snelle lezer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |