Ik deed op Havo ook niets. Ik moest een 7 gemiddeld voor al mijn vakken staan om door te stromen naar vwo. Ik ging mijn examens met gemiddeld een 6,1 in en kwam eruit met gemiddeld een 6,9. Uiteindelijk mocht ik toch vwo doen. Omdat ik voor mijn examens gemiddeld een 7,8 had.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op de havo was ik wel een bad boy die niks voor school deed
5 voor Geschiedenis, joost moge weten hoe ik dat geflikt heb(boekjes niet open gehad)
Ik heb twee maanden hbo gedaan, keihard op m'n bek gegaan en toen ingestroomd op vwoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:05 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik deed op Havo ook niets. Ik moest een 7 gemiddeld voor al mijn vakken staan om door te stromen naar vwo. Ik ging mijn examens met gemiddeld een 6,1 in en kwam eruit met gemiddeld een 6,9. Uiteindelijk mocht ik toch vwo doen. Omdat ik voor mijn examens gemiddeld een 7,8 had.
Tja ik ben ook wel bang voor de universiteit. Ik doe nog steeds helemaal niets. Maar met mijn bovengemiddelde intelligentie is vwo eigenlijk alsnog een eitje. Dit is trouwens niet arrogant bedoeld.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb twee maanden hbo gedaan, keihard op m'n bek gegaan en toen ingestroomd op vwo![]()
Mijn gemiddelde was een 6,8 meen ik, maar ze zagen mijn 'capaciteiten' wel
Ik doe ook nog lang niet genoeg. Dagjes van tevoren leren en al mijn schoolexamencijfers tussen de 6 en 7. Ben wel nu al bang dat ik voor twee centrale examens al een vijf of zelfs lager heb gescoordquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:08 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Tja ik ben ook wel bang voor de universiteit. Ik doe nog steeds helemaal niets. Maar met mijn bovengemiddelde intelligentie is vwo eigenlijk alsnog een eitje. Dit is trouwens niet arrogant bedoeld.
Is dat niet hetzelfde als de EV?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:31 schreef jordyqwerty het volgende:
Een van jullie geaggregeerde vraag gehad?
Zie het nu voor het eerst
Same. Iedereen is helemaal verbaast hoe bruin ik ben, komt gewoon omdat ik de hele meivakantie in de tuin heb liggen zonnen niks te doen. Komt iedereen daar met wallen op schoolquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:08 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Tja ik ben ook wel bang voor de universiteit. Ik doe nog steeds helemaal niets. Maar met mijn bovengemiddelde intelligentie is vwo eigenlijk alsnog een eitje. Dit is trouwens niet arrogant bedoeld.
Ik vind leren voor economie sws niet echt veel rendement hebben, zeker niet tov geschiedenis... Geschiedenis doen dus. Of je moet economie gewoon leuk vinden en geschiedenis vreselijk vinden zoals ikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:47 schreef Push. het volgende:
Iedereen al zenuwachtig? Ben aan het twijfelen of ik überhaupt ga leren. Een 6 haal ik met m'n ogen dicht, en moet een 9,0 halen voor een 9 afgerond. Meer rendement om dan geschiedenis maar vast te gaan leren denk ik.
Had meer de insteek voor het gemiddelde op de eindlijst. Sta voor geschiedenis een 7,4 dacht ik, dus daar moet ik boven m'n SE gemiddelde halen. Sta voor economie een 8,0, maar denk wel dat ik een 9,0 kan halen met veel oefenen/leren. Maar kans dat je er dan net onder blijft steken is een stuk groter dan bij geschiedenis.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:49 schreef siedss het volgende:
[..]
Ik vind leren voor economie sws niet echt veel rendement hebben, zeker niet tov geschiedenis... Geschiedenis doen dus. Of je moet economie gewoon leuk vinden en geschiedenis vreselijk vinden zoals ik
Gewoon 2 tentamentjes maken om te wennen aan de vragen, dan zal het wel moeten lukkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:47 schreef Push. het volgende:
Iedereen al zenuwachtig? Ben aan het twijfelen of ik überhaupt ga leren. Een 6 haal ik met m'n ogen dicht, en moet een 9,0 halen voor een 9 afgerond. Meer rendement om dan geschiedenis maar vast te gaan leren denk ik.
Dan ga je - net als ik - keihard op je bekquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:08 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ja opzich. Heb er al eentje gemaakt. Was niet moeilijk. Wel opletten af en toe. Had m'n laatste schoolexamen verneukt. Had anders 'maar' een 8,5 hoeven halenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:54 schreef Sokz het volgende:
[..]
Gewoon 2 tentamentjes maken om te wennen aan de vragen, dan zal het wel moeten lukken
Voor een 9.0 mag je maar iets van 7 punten missen over het hele examen, knap als je dat lukt!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:51 schreef Push. het volgende:
[..]
Had meer de insteek voor het gemiddelde op de eindlijst. Sta voor geschiedenis een 7,4 dacht ik, dus daar moet ik boven m'n SE gemiddelde halen. Sta voor economie een 8,0, maar denk wel dat ik een 9,0 kan halen met veel oefenen/leren. Maar kans dat je er dan net onder blijft steken is een stuk groter dan bij geschiedenis.
Ja, klopt. Ben bang dat ik alsnog nat ga op wat stomme weet vraagjesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:56 schreef nuckythompson het volgende:
[..]
Voor een 9.0 mag je maar iets van 7 punten missen over het hele examen, knap als je dat lukt!
Ik heb pfeiffer gehad dit jaar waardoor ik micro(wat dus niet eens examen is) helemaal vertyft hebt (2.8) ofzo. Daardoor sta ik nu een 6.3 wat totaal niet representatief is aan mijn kwaliteiten. Een 8.7 gaat hem waarschijnlijk net niet worden, dus dan sta je maar een 7quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:56 schreef Push. het volgende:
[..]
Ja opzich. Heb er al eentje gemaakt. Was niet moeilijk. Wel opletten af en toe. Had m'n laatste schoolexamen verneukt. Had anders 'maar' een 8,5 hoeven halen.
ja is het zelfde maar dan de vernederlandste engelse term (aggregate demand)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Was ik ook al aan het denken maar ik word er niet wijs uit
Ik zie het nu ook voor t eerst hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:31 schreef jordyqwerty het volgende:
Een van jullie geaggregeerde vraag gehad?
Zie het nu voor het eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |