Bij mij waarschijnlijk ook wel. Ik vind economie altijd erg makkelijk, gewoon een beetje verbanden zoeken en logisch nadenken, en dan kom je een heel eind.quote:
Ja kloptquote:Op maandag 1 april 2013 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij mij waarschijnlijk ook wel. Ik vind economie altijd erg makkelijk, gewoon een beetje verbanden zoeken en logisch nadenken, en dan kom je een heel eind.Ga er ook niet voor leren denk ik.
Hetzelfde verhaal hier, ook havo gedaan, daar niks uitgevoerd, en op het vwo ook niet.quote:Op maandag 1 april 2013 19:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja klopt. Heb op de havo ook al examens gehad, deed op de havo eigenlijk vrijwel niks (nu ook niet echt
) en ging met een 6,2 o.i.d. de examens in. Beetje voor geleerd en had een 8,3 op centraal examen
. Vond centrale examens trouwens veel beter te maken dan schoolexamens.
Sta nu trouwens een 7 ofzo (allemaal zessen en zevens)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook wel benieuwd, sta nu boven de 7 en heb eigenlijk de laatste 2 jaar dat ik schoolexamens heb er niet voor geleerd. De toets valt bij ons elke keer tegelijk met Latijn en dat is altijd zoveel dat ik geen zin meer heb om te leren. Maar eco blijft natuurlijk best gemakkelijk als je de redeneringen snapt en wat wiskundig inzicht hebt.Nope
Wat kut! Wat had je uiteindelijk?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:28 schreef Paxcon het volgende:
Ik had vorig jaar op het examen twee pagina's tegelijk omgeslagen zonder dat ik het doordatToen ik klaar was had ik nog 5 minuten en dacht ik: hee, waar is die betoogopdracht eigenlijk
. Die heb ik toen in 5 minuten moeten afraffelen
Nou de schade viel wel mee want ik had een 7.8 ofzo.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:12 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
[..]
Wat kut! Wat had je uiteindelijk?
Primaaaaquote:Op woensdag 3 april 2013 13:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou de schade viel wel mee want ik had een 7.8 ofzo.
Nice!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Heb alle uitwerkingen van de LWEO methode thuis liggen, dus als je een vraag niet snapt kun je het me altijd vragen
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:48 schreef borisz het volgende:
Economie. Eerste wat ik moest vergeten doen ik economie ging studeren was de stof van het vak Economie op de middelbare school
EXA / [ECONOMIE] Samenvatting VWOquote:Op maandag 29 april 2013 13:20 schreef Rezania het volgende:
Iemand die een samenvatting heeft? Of moet ik gewoon alle boeken door gaan lezen?
Oh wow, op dat topic heb ik zelf nog gereageerd vorig jaar.quote:
Vandaar de PIquote:Op maandag 29 april 2013 13:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh wow, op dat topic heb ik zelf nog gereageerd vorig jaar.Bedankt.
aber natürlichquote:Op maandag 29 april 2013 14:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kan je die tweede er ook in zetten?
(http://acredactie.files.w(...)-2012-versie-2-0.pdf)
Gemaakt door ex-leerlingen van mijn schoolquote:Op maandag 29 april 2013 14:49 schreef Rezania het volgende:
Die tweede ziet er wel goed uit.* Rezania print uit.
Je moet vooral oude examens oefenen. Loop je vast op dingen die je niet weet, moet je die dingen gaan opzoeken in de boeken. Samenvatten of boeken doorlezen helpt echt niet.quote:Iemand die een samenvatting heeft? Of moet ik gewoon alle boeken door gaan lezen?
Ik kan echt niet leren uit die vreselijke lesbrieven. Ik oefen uit mn examenbundel + samengevat (wat een handig boekje is dat)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Als we zoiets krijgen hang ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik al gedaan. Mijn school organiseert in het examenjaar proefexamenweken in plaats van proefwerkweken. Ik heb al vier oude examens gemaakt. Over het algemeen gaat het wel, maar ik ben vooral details vergeten, dus daarom moet ik even die samenvatting lezen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:13 schreef R-K het volgende:
[..]
Je moet vooral oude examens oefenen. Loop je vast op dingen die je niet weet, moet je die dingen gaan opzoeken in de boeken. Samenvatten of boeken doorlezen helpt echt niet.
Ik heb samengevat gisteren besteldquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:11 schreef Kloktijd het volgende:
[..]
Ik kan echt niet leren uit die vreselijke lesbrieven. Ik oefen uit mn examenbundel + samengevat (wat een handig boekje is dat)
Heb je al een examen geoefend?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb samengevat gisteren besteldMaak nu gewoon enkel de opdrachten uit de lesbrieven, theorie stop ik wel in mijn GR
Nee, ik hang bij wisselkoersen en de lopende rekening e.d. dus dat moet ik eerst nog eens nakijkenquote:
Wat had jij ervoor gehaald eigenlijk? Heb de 2011-topics doorgelezenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:52 schreef Sokz het volgende:
EXAMENS OEFENEN KINDERTJES.
Serieus, doe geen moeite meer om de lesbrieven door te lezen.
9.2 uiteindelijk, net genoeg om met een 9 af te sluiten. Ons jaar was wel makkelijker dan andere jaren geloof ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat had jij ervoor gehaald eigenlijk? Heb de 2011-topics doorgelezen
Ik ga ook zeker niet alles bekijken, enkel waar ik vast mee loop. Weet niet waarom, maar maak me wel zorgen om economiequote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:26 schreef Sokz het volgende:
[..]
9.2 uiteindelijk, net genoeg om met een 9 af te sluiten. Ons jaar was wel makkelijker dan andere jaren geloof ik.
En ja prima als je er niks van snapt altijd lesbrief etc erbij pakken maar om nu al die 5/6/7 boekjes nog door te lezen is zonde. Vooral oude tentamens, vragen lijken elk jaar zoveel op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |