Volgens mij wel hoor, alleen de meeste stof daarvan komt nog een keer terug in de andere boeken.quote:Op zondag 29 april 2012 12:57 schreef revolution69 het volgende:
Maar we hoeven toch geen Welvaart te leren voor het CE? Dit staat wel in de samenvatting
Ik zal morgen kijken of ik mijn oude schriften nog heb, wellicht kan ik dan nog helpen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:59 schreef revolution69 het volgende:
Heeft iemand misschien iets over economische verbanden/pijlenschema's enzo ?
Haha, ben zelf leerling geweest. Ben totaal geen leraarquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:45 schreef Thezeurminator het volgende:
Heb je dit voor meer vakken? Of ben je economieleraar?
Heb er even snel door heen gescrolled, wat handig! Is hij ook beschikbaar in 1 document?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef ayberk66 het volgende:
http://www.economie.dse.n(...)vattingen%20vwo.html
dames en heren voor degenen die een goede samenvatting zoeken: hier staat alles per domein aangegeven zoals cito dat ook heeft gedaan op de syllabus economie
Haha, had je school m uitgedeeld aan de leerlingenquote:Op maandag 14 mei 2012 10:44 schreef Megara het volgende:
Mijn school had ons die ook al gegeven, ik ben er erg blij mee!
Nee, hoeft nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:43 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor, alleen de meeste stof daarvan komt nog een keer terug in de andere boeken.
Moeten we trouwens ook niet Europese Samenwerking leren (mensen die LWEO methode gebruiken)? Want onze leraar is niet erg duidelijk geweest met welke boeken we moesten leren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |