Wat denken die Italianen wel nietquote:Op maandag 1 april 2013 18:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Door die tomatensaus die veels te heet is verbrand mijn hele bek man
Heb ik ook altijdquote:Op maandag 1 april 2013 18:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Door die tomatensaus die veels te heet is verbrand mijn hele bek man
Ik niet. Ik wil dan het liefst die pizza door de kamer tyfenquote:
Ja, smerige kut mafiosiquote:Op maandag 1 april 2013 18:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Godverdomme zeg ik stuur de politie erop af
quote:Op maandag 1 april 2013 18:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wil dan het liefst die pizza door de kamer tyfen
Ja, dat jaquote:Op maandag 1 april 2013 18:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]![]()
'BEKIJK HET OOK MAAR MET JE @#*&$(!# PIZZA!'
Ik nietquote:Op maandag 1 april 2013 18:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wil dan het liefst die pizza door de kamer tyfen
Is het waardquote:Op maandag 1 april 2013 18:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat ja
Maar dan moet ik het tegenwoordig zelf opruimen
Nee want ik smijt het tegen de muur dan bijvoorbeeld. Ik maak best wel vaak iets stuk als ik boos benquote:
Ik las hontquote:Op maandag 1 april 2013 18:20 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
nee hoor
Dat is om mijn mond af te koelen
Ik ook niet. Daar zeg ik ook wat van dan. Of ellebogen op de tafel of heel veel eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2013 18:21 schreef jordyqwerty het volgende:
Iets wat ik echt niet kan uitstaan is andere mensen horen etenof als iemand met z'n mond open eet/praat
Ja maar je kan niet overal wat aan doen hé, als ik mijn vader hoor kauwen, en hij eet gewoon netjes, dan kan ik daar ook niet tegen en ga ik ergens anders zittenquote:Op maandag 1 april 2013 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daar zeg ik ook wat van dan. Of ellebogen op de tafel of heel veel eigenlijk![]()
![]()
Misschien denkt ie dat ie een otter isquote:Op maandag 1 april 2013 18:23 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Nee
Hij zit het liefst de hele dag in de sloot
Ik eet wel alleenquote:Op maandag 1 april 2013 18:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja maar je kan niet overal wat aan doen hé, als ik mijn vader hoor kauwen, en hij eet gewoon netjes, dan kan ik daar ook niet tegen en ga ik ergens anders zitten![]()
Gaat de hond dan niet stinkenquote:Op maandag 1 april 2013 18:23 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Nee
Hij zit het liefst de hele dag in de sloot
Zeehondquote:Op maandag 1 april 2013 18:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Misschien denkt ie dat ie een otter is
Nee hoorquote:
Opera?quote:Op maandag 1 april 2013 18:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Nu is m'n bek verbrand en ben ik de rest van de dag boos
BEDANKT HOOR WAGNER
Hoerige kut Wagner. We maken je kapotquote:Op maandag 1 april 2013 18:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Nu is m'n bek verbrand en ben ik de rest van de dag boos
BEDANKT HOOR WAGNER
Dat is goedquote:Op maandag 1 april 2013 18:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
BEL ME MAAR FF ALS JE IN NEDERLAND BENTDE FLIKKERS
Mooi, dan kan ik gelijk een paar duizend dozen cereal opeisenquote:Op maandag 1 april 2013 18:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
WE KUNNEN OOK NAAR NESTLÉ HET MOEDERBEDRIJF
JATTEN WE OOK EEN PAAR PALLETS KITKAT MEEquote:Op maandag 1 april 2013 18:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik gelijk een paar duizend dozen cereal opeisen
Mag ik er dan ook eentjequote:Op maandag 1 april 2013 18:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
JATTEN WE OOK EEN PAAR PALLETS KITKAT MEE
Sounds like a planquote:Op maandag 1 april 2013 18:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
JATTEN WE OOK EEN PAAR PALLETS KITKAT MEE
Ik heb verdomme van niemand eitjes of een bunny gekregenquote:Op maandag 1 april 2013 18:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
IK HAAT PASEN
behalve de chocolade
binnenkort zijn ze in de aanbiedingquote:Op maandag 1 april 2013 18:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb verdomme van niemand eitjes of een bunny gekregen
Waaromquote:
Omdat die mensen lui zijn. Walgelijk gewoon. Zum fucking kotsenquote:
Wtfquote:Op maandag 1 april 2013 18:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat die mensen lui zijn. Walgelijk gewoon. Zum fucking kotsen
In de regenpakken winkel die nu dicht isquote:Op maandag 1 april 2013 18:40 schreef supersof het volgende:
[..]
WtfIk had best willen werken vandaag hoor.
DIT JA IK HAD VANDAAG VAN MIJN NIEUWE PLATENSPELER KUNNEN GENIETEN ALS ER GELEVERD WERDquote:
IK HAD ME HELEMAAL KLAARGEMAAKT OM NAAR DE SUPERMARKT TE GAAN VOOR AVONDETENquote:Op maandag 1 april 2013 18:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
DIT JA IK HAD VANDAAG VAN MIJN NIEUWE PLATENSPELER KUNNEN GENIETEN ALS ER GELEVERD WERD
Nee bij de AH ofcquote:Op maandag 1 april 2013 18:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
In de regenpakken winkel die nu dicht is
DUS NU KOM JE OM VAN DE HONGER DOOR PASENquote:Op maandag 1 april 2013 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
IK HAD ME HELEMAAL KLAARGEMAAKT OM NAAR DE SUPERMARKT TE GAAN VOOR AVONDETEN
LOOP IK DE TRAP AF BEDENK IK ME DAT ER GEEN WINKELS OPEN ZIJN
GODVERDOMME
Belachelijk dat een supermarkt niet open is trouwensquote:Op maandag 1 april 2013 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
IK HAD ME HELEMAAL KLAARGEMAAKT OM NAAR DE SUPERMARKT TE GAAN VOOR AVONDETEN
LOOP IK DE TRAP AF BEDENK IK ME DAT ER GEEN WINKELS OPEN ZIJN
GODVERDOMME
JA EN MOET IK EXTRA UITGEVEN OM ETEN TE BESTELLEquote:Op maandag 1 april 2013 18:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
DUS NU KOM JE OM VAN DE HONGER DOOR PASEN
Ik had beter verwacht van de albert heijnquote:Op maandag 1 april 2013 18:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Belachelijk dat een supermarkt niet open is trouwens
NEEM PIZZAquote:Op maandag 1 april 2013 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
JA EN MOET IK EXTRA UITGEVEN OM ETEN TE BESTELLE
Net als supermarkten die op zondag niet open zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 18:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Belachelijk dat een supermarkt niet open is trouwens
Een schijfjequote:Op maandag 1 april 2013 18:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Het lukt me niet om .avi en .srt bestanden op een schijfje te zetten![]()
Waarom zou jequote:Op maandag 1 april 2013 18:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Het lukt me niet om .avi en .srt bestanden op een schijfje te zetten![]()
JA DOE IK OOK ALLEEN GEEN ENKELE BEZORGDING IN MIJN BUURT HEEFT CAMPAGNOLA BEHALVE MIJN OUDE WERK MAAR DAAR GA IK NIET BESTELLEN WANT KLOOTZAKKENquote:
Hier is er ALTIJD wel een openquote:Op maandag 1 april 2013 18:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Net als supermarkten die op zondag niet open zijn.
SCHREEUW NIET ZOquote:Op maandag 1 april 2013 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
JA DOE IK OOK ALLEEN GEEN ENKELE BEZORGDING IN MIJN BUURT HEEFT CAMPAGNOLA BEHALVE MIJN OUDE WERK MAAR DAAR GA IK NIET BESTELLEN WANT KLOOTZAKKEN
HDMI kabel? Desnoods VGA en zo'n audiokabeltje?quote:Op maandag 1 april 2013 18:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil van mijn tv kijken -> groter beeldscherm
KAN JE NIET GEWOON EEN PIZZA NEMEN DIE ER OP LIJKT EN DAN VRAGEN OF JE IPV DAT ENE IETS ANDERS KAN HEBBEN TOT JE CAMPAGNOLA HEBTquote:Op maandag 1 april 2013 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
JA DOE IK OOK ALLEEN GEEN ENKELE BEZORGDING IN MIJN BUURT HEEFT CAMPAGNOLA BEHALVE MIJN OUDE WERK MAAR DAAR GA IK NIET BESTELLEN WANT KLOOTZAKKEN
Ik heb dus geen HDMI kabel en ik zou dit moeten kunnenquote:Op maandag 1 april 2013 18:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
HDMI kabel? Desnoods VGA en zo'n audiokabeltje?
wtf die had ik netquote:Op maandag 1 april 2013 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil gewoon een pizza met tomaat kaas ham champigons en ui is dat zo moeilijk
Meer planten nemenquote:Op maandag 1 april 2013 18:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja mijn eigen plant is hier wel maar dat duurt nog even
Download dan Convert X to DVD veel handiger voor jou gr grquote:Op maandag 1 april 2013 18:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb dus geen HDMI kabel en ik zou dit moeten kunnen![]()
Ik heb nog nooit een bloedneus gehadquote:
KUT JORDIJquote:Op maandag 1 april 2013 18:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
MAAR KUT TOMATENSAUS VEELS TE FUCKING HEET HEB MN BEK VERBRAND KUT WAGNER KUT NESTLÉ
Nee? Ik heb het every other week welquote:Op maandag 1 april 2013 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bloedneus gehad![]()
Die heb ik al.quote:Op maandag 1 april 2013 18:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Download dan Convert X to DVD veel handiger voor jou gr gr
Jij denkt, nosebleed, red nose dayquote:
Nee ik dacht, omg ja dat liedje is ook leuk. Dus luisteren.quote:
je had bijnaquote:Op maandag 1 april 2013 18:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik had bijna een date geregeld met een meisje waarbij we pizza gingen eten
Hoe kan datquote:Op maandag 1 april 2013 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bloedneus gehad![]()
Je stelt me teleurquote:Op maandag 1 april 2013 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik dacht, omg ja dat liedje is ook leuk. Dus luisteren.
jepquote:
Jij bent niet interessant en toch luisteren we ook naar jouquote:Op maandag 1 april 2013 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je had bijna
niet interessant dus
Zonder de champignons lijkt het me heerlijkquote:
JIj bestond al niet voor mij dus geen probleem.quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 18:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij bent niet interessant en toch luisteren we ook naar jou
waarom ben je zo boos vandaag?quote:Op maandag 1 april 2013 18:52 schreef supersof het volgende:
[..]
JIj bestond al niet voor mij dus geen probleem.
quote:Op maandag 1 april 2013 18:52 schreef supersof het volgende:
[..]
JIj bestond al niet voor mij dus geen probleem.
Ik weiger te klikken op dat soort shitquote:
Omdat #cutforbieber is gecanceld.quote:Op maandag 1 april 2013 18:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
waarom ben je zo boos vandaag?
Ze moest haar kamertje opruimenquote:Op maandag 1 april 2013 18:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wel waarquote:Op maandag 1 april 2013 18:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sorry sgatjen.
Maar 1D kan echt niet zingen.
Trots zijn op 'bijna'quote:Op maandag 1 april 2013 18:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik had bijna een date geregeld met een meisje waarbij we pizza gingen eten
jij kan ook niet zingen en stuurt me rare audiofragmenten met hitlerquote:Op maandag 1 april 2013 18:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sorry sgatjen.
Omdat mijn ouders me zo erg irriterenquote:Op maandag 1 april 2013 18:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd interessantquote:Op maandag 1 april 2013 18:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij bent niet interessant en toch luisteren we ook naar jou
Bel ze op en vraag waar het gvd blijftquote:
gewoon zuipen tot je kotst dan heb je geen honger meerquote:
Jawelquote:Op maandag 1 april 2013 18:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sorry sgatjen.
ga bij je vriendin slapen danquote:Op maandag 1 april 2013 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat mijn ouders me zo erg irriterenIk word helemaal gek van ze.
Rustig maar wijffiequote:Op maandag 1 april 2013 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat mijn ouders me zo erg irriterenIk word helemaal gek van ze.
Dat doe jij juist.quote:Op maandag 1 april 2013 18:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij kan ook niet zingen en stuurt me rare audiofragmenten met hitler
quote:
Mocht je willenquote:Op maandag 1 april 2013 18:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sorry ik wist niet dat je homo was![]()
Nee, ik weet niet bij wie ik zou moeten slapenquote:
Bij mij ben je welkomquote:Op maandag 1 april 2013 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet bij wie ik zou moeten slapen
Ik was. Maar ik vind de muziek nog wel leukquote:
jij stuurde mij die ene met oppa graufenquote:Op maandag 1 april 2013 18:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat doe jij juist.
En ik ga je geen sigaretten kopen.
[..]
[ afbeelding ]
Ok goedzo, want directionersquote:Op maandag 1 april 2013 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was. Maar ik vind de muziek nog wel leuk
ik ken oppa graufen niet eensquote:Op maandag 1 april 2013 18:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij stuurde mij die ene met oppa graufen
idioot
Dat zou ik niet pickenquote:Op maandag 1 april 2013 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
GODVER
pizza net besteld, gaat papa ineens eten maken
FUCK THIS SHIT
laat zijn eten aanbranden als hij niet kijkt en als de pizza aankomt zeg je "ik had er al op gerekend dat je het zou verprutsen"quote:Op maandag 1 april 2013 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
GODVER
pizza net besteld, gaat papa ineens eten maken
FUCK THIS SHIT
Als de bezorger komt moet je niet open doenquote:
Bel ze op en zeg dat je de moeder bent van en dat je dochter liep te kloten met je laptopquote:
Zeg dat het privézaken zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke ik bel gewoon en zeg dat het een foutje was, meer hoeven ze ook niet te weten
Preciesquote:Op maandag 1 april 2013 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke ik bel gewoon en zeg dat het een foutje was, meer hoeven ze ook niet te weten
Zeg dat je kind zojuist is gevallen en je naar het ziekenhuis moet.quote:Op maandag 1 april 2013 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
als ze er naar vragen zeg ik dat we uit eten gaanquote:Op maandag 1 april 2013 19:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zeg dat je kind zojuist is gevallen en je naar het ziekenhuis moet.
Dat je huis in brand staat en je kind nog binnen isquote:Op maandag 1 april 2013 19:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zeg dat je kind zojuist is gevallen en je naar het ziekenhuis moet.
Dat als ze langskomen je ze verkrachtquote:Op maandag 1 april 2013 19:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als ze er naar vragen zeg ik dat we uit eten gaan
Sorry, ik lust geen pizza is misschien beterquote:Op maandag 1 april 2013 19:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
'Ja hey, ehm, ik moet mijn pizza annuleren want mijn huis staat in brand'
'Ik had gehoord dat jullie spugen op de pizza dus laat maar'quote:Op maandag 1 april 2013 19:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
'Ja hey, ehm, ik moet mijn pizza annuleren want mijn huis staat in brand'
quote:Op maandag 1 april 2013 19:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zeg dat het een 1-april grap van je zusje was
Jij stuurde het aan mij a mogoolquote:Op maandag 1 april 2013 18:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb je muziekdinges trouwens niet eens gedownload op mijn telefoon.
Onzinquote:Op maandag 1 april 2013 19:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
omijngod ze zeggen dat de pizza onderweg is en ik maar moet betalen anders gaan ze de politie inschakelen
Oké, als de pizzabezorger zo komt zeg je dat je geen pizza hebt besteld. Het is vandaag 1-april, zeg dat het waarschijnlijk een grap is van de jongen waar je vorige week je relatie mee hebt verbroken.quote:Op maandag 1 april 2013 19:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
omijngod ze zeggen dat de pizza onderweg is en ik maar moet betalen anders gaan ze de politie inschakelen
gewoon zeggen 1 april en de deur dichtgooienquote:Op maandag 1 april 2013 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
omijngod wat nu
mijn vader is al boos op me
quote:Op maandag 1 april 2013 19:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
gewoon zeggen 1 april en de deur dichtgooien
VAquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 19:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
gewoon zeggen 1 april en de deur dichtgooien
Ik zou er van genieten en niet de helft weggevenquote:Op maandag 1 april 2013 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nee nja die vrouw aan de telefoon zei dat ik een grote mond had omdat ik zei dat het niet mijn probleem is.
Dus toen werd ze pissig en ging ze dreigen.
Anyway, ik heb de pizza en it better be good
Je hebt 'm wel snelquote:Op maandag 1 april 2013 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nee nja die vrouw aan de telefoon zei dat ik een grote mond had omdat ik zei dat het niet mijn probleem is.
Dus toen werd ze pissig en ging ze dreigen.
Anyway, ik heb de pizza en it better be good
quote:Op maandag 1 april 2013 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou er van genieten en niet de helft weggeven
Lekker gewerkt?quote:
OMG dat is walgelijkquote:Op maandag 1 april 2013 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maarja, ik heb erwtensoep, ook lekker
Dat laat ik wel aan een ander overquote:
Ieh ziet er niet zo lekker uit tbhquote:
Was wel veel te doen, allemaal paasreclames weghalen en tellenquote:
quote:
Zoek een vriendin danquote:
Saaiquote:Op maandag 1 april 2013 19:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was wel veel te doen, allemaal paasreclames weghalen en tellen
4,5 uur gewerkt, maar wel 9 uur betaald. Ik kan er mee levenquote:
Dat doe je goed ouwequote:Op maandag 1 april 2013 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
4,5 uur gewerkt, maar wel 9 uur betaald. Ik kan er mee leven
Oh dat is wel leukquote:Op maandag 1 april 2013 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
4,5 uur gewerkt, maar wel 9 uur betaald. Ik kan er mee leven
VA is ook een duister persoonquote:
dafuqquote:De politie in Maastricht heeft de afgelopen dagen gezocht naar het gevaarlijke zenuwgas sarin. Dat zou verstopt zijn in de grond in de wijk Amby. Er is niets gevonden.
Er zijn twee mannen en twee vrouwen aangehouden in Heerlen en Maastricht. Een van de verdachten was aan het graven op de plek die later door de politie is afgegraven.
Er is tot een meter diep gezocht.
Sarin werd onder andere gebruikt bij een aanslag op de metro van Tokio in 1995.
Is ook een erg kwaadaardige struisvogelquote:
Ik ben liefquote:
Scary shit welquote:Op maandag 1 april 2013 19:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/490(...)s-in-maastricht.html
Engquote:Op maandag 1 april 2013 19:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is ook een erg kwaadaardige struisvogel
[..]
Ik ben lief
Ik verwacht binnenkort wel nieuwe van ze eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2013 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Videokaart van mijn PC vliegt er uitGisteren ook al
Ik kan niet wachten op die macbook
Ik heb die foto zelf gemaakt ergens in Belgie, vlak bij de grens. Ze waren wel vrij aggressiefquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 19:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op maandag 1 april 2013 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
omijngod wat nu
mijn vader is al boos op me
quote:
Wel tof dat het een eigen foto isquote:Op maandag 1 april 2013 19:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb die foto zelf gemaakt ergens in Belgie, vlak bij de grens. Ze waren wel vrij aggressief
Ik heb het geld nog niet, als ik mijn buffertje wat insla wel wat eerder, maar dan worden de 2012 modellen wel ineens goedkoper bij resellersquote:Op maandag 1 april 2013 19:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort wel nieuwe van ze eigenlijk
Ik denk dat er in mei of juni nieuwe modellen komen dus 2012 gaat dan wel wat goedkoper weg jaquote:Op maandag 1 april 2013 19:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het geld nog niet, als ik mijn buffertje wat insla wel wat eerder, maar dan worden de 2012 modellen wel ineens goedkoper bij resellers
WHY YOU NO DERIVER FASTER?! ME NO PAY!!quote:Op maandag 1 april 2013 19:33 schreef Stuart het volgende:
De Chinees is traag met het bezorgen van mijn eten
Ja en dan maak ik een paar karate bewegingenquote:Op maandag 1 april 2013 19:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
WHY YOU NO DERIVER FASTER?! ME NO PAY!!
Dan heb ik mijn vakantie geld ook alquote:Op maandag 1 april 2013 19:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat er in mei of juni nieuwe modellen komen dus 2012 gaat dan wel wat goedkoper weg ja
Nicequote:Op maandag 1 april 2013 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn vakantie geld ook alZal wel iets van 300 euro zijn
Solly, ik kom el aan met jouw lunchquote:Op maandag 1 april 2013 19:33 schreef Stuart het volgende:
De Chinees is traag met het bezorgen van mijn eten
Dinnerquote:Op maandag 1 april 2013 19:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Solly, ik kom el aan met jouw lunch
Dat kan ik zelf ook welquote:Op maandag 1 april 2013 19:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ook, teveel gegetenzal ik even langskomen en je aan het braken maken?
Dat kan zo 300-400 schelenquote:Op maandag 1 april 2013 19:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nice
Ik denk dat er wel tot 20% van de prijs afgaat tegen die tijd trouwens
Dat is wel klote zegquote:Op maandag 1 april 2013 19:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, al de hele dag maar het wordt steeds vervelender
Precies, dat is wel een berg geld inderdaadquote:Op maandag 1 april 2013 19:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat kan zo 300-400 schelen
quote:Op maandag 1 april 2013 19:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK WAGNER
niemand vroeg jou ietsquote:Op maandag 1 april 2013 19:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ook, teveel gegetenzal ik even langskomen en je aan het braken maken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Zal ik jou even stevig in je bek schijten?quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 19:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zal ik jou even stevig in je bek schijten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |