Wat denken die Italianen wel nietquote:Op maandag 1 april 2013 18:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Door die tomatensaus die veels te heet is verbrand mijn hele bek man
Heb ik ook altijdquote:Op maandag 1 april 2013 18:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Door die tomatensaus die veels te heet is verbrand mijn hele bek man
Ik niet. Ik wil dan het liefst die pizza door de kamer tyfenquote:
Ja, smerige kut mafiosiquote:Op maandag 1 april 2013 18:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Godverdomme zeg ik stuur de politie erop af
quote:Op maandag 1 april 2013 18:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wil dan het liefst die pizza door de kamer tyfen
Ja, dat jaquote:Op maandag 1 april 2013 18:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]![]()
'BEKIJK HET OOK MAAR MET JE @#*&$(!# PIZZA!'
Ik nietquote:Op maandag 1 april 2013 18:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wil dan het liefst die pizza door de kamer tyfen
Is het waardquote:Op maandag 1 april 2013 18:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat ja
Maar dan moet ik het tegenwoordig zelf opruimen
Nee want ik smijt het tegen de muur dan bijvoorbeeld. Ik maak best wel vaak iets stuk als ik boos benquote:
Ik las hontquote:Op maandag 1 april 2013 18:20 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
nee hoor
Dat is om mijn mond af te koelen
Ik ook niet. Daar zeg ik ook wat van dan. Of ellebogen op de tafel of heel veel eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2013 18:21 schreef jordyqwerty het volgende:
Iets wat ik echt niet kan uitstaan is andere mensen horen etenof als iemand met z'n mond open eet/praat
Ja maar je kan niet overal wat aan doen hé, als ik mijn vader hoor kauwen, en hij eet gewoon netjes, dan kan ik daar ook niet tegen en ga ik ergens anders zittenquote:Op maandag 1 april 2013 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daar zeg ik ook wat van dan. Of ellebogen op de tafel of heel veel eigenlijk![]()
![]()
Misschien denkt ie dat ie een otter isquote:Op maandag 1 april 2013 18:23 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Nee
Hij zit het liefst de hele dag in de sloot
Ik eet wel alleenquote:Op maandag 1 april 2013 18:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja maar je kan niet overal wat aan doen hé, als ik mijn vader hoor kauwen, en hij eet gewoon netjes, dan kan ik daar ook niet tegen en ga ik ergens anders zitten![]()
Gaat de hond dan niet stinkenquote:Op maandag 1 april 2013 18:23 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Nee
Hij zit het liefst de hele dag in de sloot
Zeehondquote:Op maandag 1 april 2013 18:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Misschien denkt ie dat ie een otter is
Nee hoorquote:
Opera?quote:Op maandag 1 april 2013 18:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Nu is m'n bek verbrand en ben ik de rest van de dag boos
BEDANKT HOOR WAGNER
Hoerige kut Wagner. We maken je kapotquote:Op maandag 1 april 2013 18:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Nu is m'n bek verbrand en ben ik de rest van de dag boos
BEDANKT HOOR WAGNER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |