Ja het klopt dat de annuïteit 12950,46 is, maar de annuïteit is de aflossing + interest.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:12 schreef Sucuk het volgende:
http://www.examenblad.nl/(...)ydynq/f=/bestand.pdf
Ik heb een vraag over informatiebron 9:
''De KO-bank (Kleine Ondernemingen-bank) doet De Gouden Lepel een voorstel met betrekking tot het verstrekken van een annuïteitenlening van ¤ 100.000,- op 1 januari 2011.''
Maar als je naar het afbeelding kijkt, zie je alle staven op het niveau zitten van 12.950,46 dus de annuiteit is dan toch 12.950,46 ? Hoe komen ze aan 100.000?
Is dat nietquote:Op woensdag 3 april 2013 15:39 schreef Benjjii het volgende:
Ik heb een vraag over de toets van hs 19 van Percent,
je moet het gemiddeld geïnvesteerd vermogen weten van:
investering van 10000 euro, met een economische levensduur van 5 jaar, en restwaarde van 1000 euro.
Top bedankt!quote:Op woensdag 3 april 2013 15:44 schreef Benjjii het volgende:
[..]
Ja het klopt dat de annuïteit 12950,46 is, maar de annuïteit is de aflossing + interest.
Er word 100000 Euro uitgeleend. over een looptijd van (10 jaar?) dan is het 100000/10 per jaar, is 10000 euro per jaar, plus de rente = 12950,46.
Zeker handig, alleen voedsel/drinken/medicijnen zijn 6% toch? Ja dat GR ga ik ook doen. Alleen alle theorievragen goed beantwoorden in 1 keer en dan ruim de tijd over voor het rekenen. Dus dan hopelijk een 7 of hoger voor compensatiepunten.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:07 schreef Metapod het volgende:
Ik vrees m toch wel voor dit vak als ik die examens zie. Dat is bijna chinees voor mij. Ik had vorig jaar een 7.8 en ga nu met 6.6 het CE in. Ik ben niet tevreden met mijn leraar omdat hij het niet goed uitlegt en doordat er 1 slimme jongen in de klas zit, ook al 10en gehaald voor SE's, krijgt hij altijd de beurt en dan gaat hij verder met de volgende opdracht. Ik zet in ieder geval alles in me GR qua theorie en schema's zoals hoe je de consumentenprijs berekent.
Mijn leraar vertelde dat je in de CE met een BTW van 19% moet werken, misschien wel handig te vermelden.
Je CE's punten worden bij elkaar opgeteld en gedeeld door het aantal CE's die je hebt gemaakt. Je moet dan minimaal een 5.5 gemiddeld halen voor de CE's. Voor wiskunde/Engels/Nederlands mag je 1 afgerond een 5 hebben, 4.5, 4.7 etc. De rest moet je voldoende hebben. Een 7 is 1 compensatie punt, 8 is 2 en 9 is 3.Volges mij zit het zo met die compensatie als je je eindcijfer hebt en toch nog een onvoldoende blijkt te hebben kan je met compensatie punten van een ander vak daar een voldoende van maken.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:40 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Zeker handig, alleen voedsel/drinken/medicijnen zijn 6% toch? Ja dat GR ga ik ook doen. Alleen alle theorievragen goed beantwoorden in 1 keer en dan ruim de tijd over voor het rekenen. Dus dan hopelijk een 7 of hoger voor compensatiepunten.
Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe het zit wanneer je zakt en slaagt en hoeveel onvoldoendes je mag halen en met welke cijfers minimaal en hoe die compensatiepunten werkt?
Wordt alles na het CE afgerond, dus de eindcijfers of worden de CE's afgerond?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:53 schreef Metapod het volgende:
[..]
Je CE's punten worden bij elkaar opgeteld en gedeeld door het aantal CE's die je hebt gemaakt. Je moet dan minimaal een 5.5 gemiddeld halen voor de CE's. Voor wiskunde/Engels/Nederlands mag je 1 afgerond een 5 hebben, 4.5, 4.7 etc. De rest moet je voldoende hebben. Een 7 is 1 compensatie punt, 8 is 2 en 9 is 3.Volges mij zit het zo met die compensatie als je je eindcijfer hebt en toch nog een onvoldoende blijkt te hebben kan je met compensatie punten van een ander vak daar een voldoende van maken.
afgerond op tiende. bijv. SE's en jaarcijfer heb je 6.2, voor het CE heb je 4.8quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Wordt alles na het CE afgerond, dus de eindcijfers of worden de CE's afgerond?
Voorziening voor ineffectieve kostprijshedges?quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:29 schreef HenkDeZeiler het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er dit jaar een vraag zal komen op het examen, gerelateerd aan de voorziening voor ineffectieve kostprijshedges. Goed voorbereiden dus!
Hier staat een manier uitgelegd, gewoon via je computer:quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:31 schreef Jiang153 het volgende:
Hoe zet je dingen in je GR nooit gedaan
1x geprobeerd, maar resultaat was echt helemaal vercracked volgorde helemaal kutquote:Op zondag 7 april 2013 01:04 schreef conobram het volgende:
[..]
Hier staat een manier uitgelegd, gewoon via je computer:
http://www.linkkabel.nl/tutorials/notefoliocreator.htm
Hoor ook wel eens van mensen dat ze daadwerkelijk letter voor letter in de rekenmachine getypt hebben. Dan ben ik blij dat ik ooit op deze website terecht ben gekomen.
Dat is HBO stof lijkt me, dat heb ik pas in de 3e van accountancy gehad :p moet je nog verl balansen en resultatenrekeningen opstellen met mno of is het vak inmiddels heel erg veranderd?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:05 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Voorziening voor ineffectieve kostprijshedges?
Wat bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |