PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succesquote:Op maandag 1 april 2013 17:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
2 practica's ochtend en 1 laat op de middag en avond midterm
Ja man ekte baasquote:
Hoe gaat het bij jou ? Alle vakken gehaald ?quote:
Maakt niet uit want pacequote:Op maandag 1 april 2013 17:06 schreef leoon. het volgende:
[..]
Want hij heeft echt kut passing + crossing. En high attack low defence
Uhm, heb net mid terms gehad. Alles telde maar voor 25% mee en heb alles zo tussen de 5 - 6 gehaald denk ik... pas 1 resultaat terug en dat was een 5,4 voor macroquote:Op maandag 1 april 2013 17:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jou ? Alle vakken gehaald ?
Maar heb je alle vakken tot nu toe gehaald ? Ik zou beter het eerste jaar alles halen en 2e jaar eventueel rustig aan doen en 4 jaar over je bachelor doen met goede cijfers dan alles snel afmaken en met een slecht cijferlijst zittenquote:Op maandag 1 april 2013 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Uhm, heb net mid terms gehad. Alles telde maar voor 25% mee en heb alles zo tussen de 5 - 6 gehaald denk ik... pas 1 resultaat terug en dat was een 5,4 voor macro
Heb ik net mijn Xbox uitgezetquote:Op maandag 1 april 2013 17:08 schreef ThadCastle het volgende:
Ik wil nu wel 1 potje met mijn graf team. Kom maar op iemand
Haha nee, nogsteeds lagquote:Op maandag 1 april 2013 17:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG VDM, die bal wilde er echt niet in
Jep, is ook gelukt nuquote:Op maandag 1 april 2013 16:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Handmatig de code invoeren, dan werkt ie wel
Op RF man, dan speelt ie meer naar binnen toe en krijg je vaker kansen om te scoren met hem en dan is hij een baasquote:Op maandag 1 april 2013 17:06 schreef leoon. het volgende:
[..]
Heb je met hem gespeeld op RW of RM? Pace is nou niet echt mijn enige criterium
Neequote:Op maandag 1 april 2013 17:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maar heb je alle vakken tot nu toe gehaald ? Ik zou beter het eerste jaar alles halen en 2e jaar eventueel rustig aan doen en 4 jaar over je bachelor doen met goede cijfers dan alles snel afmaken en met een slecht cijferlijst zitten
Ik haal gewoon alles in 3 jaar #Yoloquote:Op maandag 1 april 2013 17:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maar heb je alle vakken tot nu toe gehaald ? Ik zou beter het eerste jaar alles halen en 2e jaar eventueel rustig aan doen en 4 jaar over je bachelor doen met goede cijfers dan alles snel afmaken en met een slecht cijferlijst zitten
Lekker eeuwig studeren man, niks mis mee.quote:Op maandag 1 april 2013 17:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik haal gewoon alles in 3 jaar #Yolo
# YOSO !quote:Op maandag 1 april 2013 17:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik haal gewoon alles in 3 jaar #Yolo
Eensquote:Op maandag 1 april 2013 17:07 schreef DannyDeko het volgende:
Vind het wel vet verzonnen dat filmpje. Op die spiderman na dan :s
Zo kan je fokkers spottenquote:Op maandag 1 april 2013 17:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iedereen dezelfde zonnebril deze zomer
Mijn keeperquote:Op maandag 1 april 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Feli VDM, verdiend gewonnen, maar 6-1 is wel wat geflatteerd![]()
Mijn teamMijn keeper
We zijn al bezig met een nieuwe rondequote:
Gast zeg gewoon gg.quote:
Fuck it jullie gaan te snelquote:Op maandag 1 april 2013 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We zijn al bezig met een nieuwe ronde
Van mij mag je best intreden met dit team daarin, maar als jij morgen ook weer heel druk bent haalt dat steeds de snelheid wel wat uit het toernooi.
quote:Op maandag 1 april 2013 17:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gast zeg gewoon gg.
Ik 15 schoten 11 op doel
Jij 11 en 8 op doel.
Momentje even vragen hoe ver mijn ouders met het eten voorbereiden zijn.
Die actie van Benzema was wel lekker
Nou ik niet echt neequote:Op maandag 1 april 2013 17:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Fuck it jullie gaan te snelLijkt alsof jullie niet studeren
![]()
Nee, ik zeg geen gg omdat ik zooooo slecht speelde. Ik had wel op een gelijkspel gerekend omdat mijn keeper zoveel tegenhield. Aan de andere kant had ik een vrije kopkans maar die ging over.quote:Op maandag 1 april 2013 17:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gast zeg gewoon gg.
Ik 15 schoten 11 op doel
Jij 11 en 8 op doel.
Momentje even vragen hoe ver mijn ouders met het eten voorbereiden zijn.
Die actie van Benzema was wel lekker
Fischerrrrquote:Op maandag 1 april 2013 17:28 schreef Thorb het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2356009.page
Geen Jantje
Of jij slecht speelt heeft toch niets te maken met de GG van Thad?quote:Op maandag 1 april 2013 17:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik zeg geen gg omdat ik zooooo slecht speelde. Ik had wel op een gelijkspel gerekend omdat mijn keeper zoveel tegenhield. Aan de andere kant had ik een vrije kopkans maar die ging over.
Jo invite me nog maar een keer ik kan nog wel 1 potjequote:Op maandag 1 april 2013 17:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik zeg geen gg omdat ik zooooo slecht speelde. Ik had wel op een gelijkspel gerekend omdat mijn keeper zoveel tegenhield. Aan de andere kant had ik een vrije kopkans maar die ging over.
Defaq ?quote:Op maandag 1 april 2013 17:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Nou ik niet echt neeDeze studie kost me niet heel veel tijd, en sowieso hebben we vakantie deze week
Ja ik weet ook niet waarom, we hebben vakantiequote:
Bij mij ook.quote:Op maandag 1 april 2013 17:31 schreef vandermar het volgende:
De order van de zonnebril is wel bevestigd.
Zou wel knap zijn..amper spelen en dan toch al een SIF. Hij had wel 2 goals en 1 assist though..quote:Op maandag 1 april 2013 17:31 schreef vandermar het volgende:
Robben gaat dus echt niet een SIF krijgen.
Zegt niksquote:Op maandag 1 april 2013 17:31 schreef vandermar het volgende:
Jawel, ik zeg geen GG als ik slecht speel en als ik onterecht verlies.quote:Op maandag 1 april 2013 17:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Of jij slecht speelt heeft toch niets te maken met de GG van Thad?
Het is ook geen fout hoor.quote:Op maandag 1 april 2013 17:31 schreef vandermar het volgende:
Jawel, er staat bij dat je voor minimaal 199 moet bestellen.quote:Op maandag 1 april 2013 17:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het is ook geen fout hoor.Gewoon een actie van Discovery.
Wel, het zegt dat de order bevestigd isquote:
SMZESVquote:Op maandag 1 april 2013 17:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jawel, ik zeg geen GG als ik slecht speel en als ik onterecht verlies.
Dat was bij al die bestellingen in het verleden ook. Ze kunnen alsnog lekker cancellen.quote:Op maandag 1 april 2013 17:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel, het zegt dat de order bevestigd is
Bij de webshop zelf, ja. Maar dit is een losstaande actie van Discovery.quote:Op maandag 1 april 2013 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel, er staat bij dat je voor minimaal 199 moet bestellen.
Ik zeg ook niet dat het product geleverd wordt.quote:Op maandag 1 april 2013 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was bij al die bestellingen in het verleden ook. Ze kunnen alsnog lekker cancellen.
quote:Op maandag 1 april 2013 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel, er staat bij dat je voor minimaal 199 moet bestellen.
quote:Een jongen van 18 jaar uit Twello is zondagnacht in een paasvuur in Teuge (Gelderland) geduwd. Daardoor liep hij ernstige brandwonden op, zo meldt de politie vandaag. Een 15-jarige jongen uit Voorst is aangehouden als verdachte.
Dat heb ik weleens bij uploaden, dan klopt er iets niet met het bestand wat ik aant uploaden benquote:Op maandag 1 april 2013 17:37 schreef Reemi het volgende:
uTorrent blijft hier steeds op staan, weet iemand hoe dat kan?
[ afbeelding ]
bij besteding van 199 in de webshopquote:
quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 17:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij de webshop zelf, ja. Maar dit is een losstaande actie van Discovery.
Dat is niet van de actie van Discovery, dat is van de website zelf. Discovery levert een code voor een gratis bril, dat staat hier los van.quote:
Twee losstaande actiesquote:Op maandag 1 april 2013 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan zie je dit
[ afbeelding ]
Jij pakt iets van de discovery site en van de PME sitequote:Op maandag 1 april 2013 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan zie je dit
[ afbeelding ]
Die onderste zin had hij er mooi even bij weg gelatenquote:Op maandag 1 april 2013 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan zie je dit
[ afbeelding ]
Dat is als je klikt op webshop*quote:Op maandag 1 april 2013 17:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij pakt iets van de discovery site en van de PME site
true. Maar iedere keer als zo'n actie dan uiteindelijk gecancelled wordt dan komen er 100 mensen janken dat het belachelijk is en dat vind ik ook zo'n onzinquote:Op maandag 1 april 2013 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ook echt een nutteloze discussie ditWe zien wel of we hem krijgen
Would be nicequote:Op maandag 1 april 2013 17:42 schreef vandermar het volgende:
Volgens mij zijn er nog flink wat moeders die hun zonen de reet af moeten vegen.
Ja, dat is van de webshop zelf. Discovery heeft een losstaande actie daarvan.quote:
Maar vdm, bij Discovery staat bij bestelling in de webshop. Waarom hoef je vervolgens dan niks te bestellen voor die graties bril?quote:Op maandag 1 april 2013 17:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, dat is van de webshop zelf. Discovery heeft een losstaande actie daarvan.
Ik heb TT 2x batta gegevenquote:Op maandag 1 april 2013 17:43 schreef BDIL het volgende:
Dit was mijn team BTW
[ afbeelding ]
Ik had jullie sws geraped
quote:Op maandag 1 april 2013 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan zie je dit
[ afbeelding ]
Mij niet met mijn team met Wijnaldumquote:Op maandag 1 april 2013 17:43 schreef BDIL het volgende:
Dit was mijn team BTW
[ afbeelding ]
Ik had jullie sws geraped
Ben Arfa is sleepgevaar, heel je verdediging is wegquote:
Omdat het een code is die geleverd wordt door discovery en door middel van die code is de bril gratis.quote:Op maandag 1 april 2013 17:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar vdm, bij Discovery staat bij bestelling in de webshop. Waarom hoef je vervolgens dan niks te bestellen voor die graties bril?
De hele tijd scoopturnquote:Op maandag 1 april 2013 17:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ben Arfa is sleepgevaar, heel je verdediging is weg
Oke, I see your point. Maar het zou me nog steeds niets verbazen als ze het cancellen. Laten we hopen dat jij gelijk hebt, toffe brilquote:Op maandag 1 april 2013 17:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Terwijl wij een code krijgen. Oftewel: losstaande actie.
Ronaldo chop > Sleep > fake rabona > hocus pocus en rainbow flick en bam volley in de kruisingquote:
Zo doe ik dat met clubs ja, klopt.quote:Op maandag 1 april 2013 17:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ronaldo chop > Sleep > fake rabona > hocus pocus en rainbow flick en bam volley in de kruising
Je moet deze gast uitproberen:quote:Op maandag 1 april 2013 17:48 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team is best wel baas, vooral Vianapuike passing
Nani is beterquote:Op maandag 1 april 2013 17:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moet deze gast uitproberen:
[ afbeelding ]
Best een baas in mijn eerste random team
Je komt hier kapot goed weg. Kut Maartenquote:Op maandag 1 april 2013 17:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit keer had ik de 90 minute scripting aan mijn kant staan. Nog een onmogelijke redding van mijn keeper aan het einde
U don't sayquote:
Waarom zeg je geen GG?quote:Op maandag 1 april 2013 17:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je komt hier kapot goed weg. Kut Maarten
Zu Spatquote:
OMG 1 APRIL HAHAHAHAAHAHAAquote:Op maandag 1 april 2013 17:51 schreef Reemi het volgende:
Gearsofnl is gestoptHelemaal gemist
LEKKER JEZUS
quote:
#SMHGGGTZquote:Op maandag 1 april 2013 17:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar in dezelfde categorie, je krijgt ook geen GG terug, dus ook #SMZESW
Ik had ook een bijna sweaty tegen jouquote:Op maandag 1 april 2013 17:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar in dezelfde categorie, je krijgt ook geen GG terug, dus ook #SMZESW
Lekker de boel opstoken vanaf de zijkantquote:Op maandag 1 april 2013 17:53 schreef BDIL het volgende:
Volgens mij zouden sommige op de vuist gaan als er ooit een Fok! meet zou komen![]()
Iedereen hoort dat te doen, vriendschappelijk jeweetzelluf. Gewoon normaal sociaal gedrag om na een wedstrijd iemand een handje te geven bij voetbal? Dat is hetzelfde.quote:Op maandag 1 april 2013 17:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die goal had aan beide kanten kunnen vallen, ik ging wel attacking aan het einde. En het zal wel aan mij liggen maar ik vind Wallyson helemaal niet zo goed. Hij is alleen snel en hij heeft skills maar hij draait niet makkelijk weg en zijn dribbling valt ook tegen.
[..]
#SMHGGGTZ
Het is ook maar een hypeventje met een relatief lage rating natuurlijkquote:Op maandag 1 april 2013 17:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die goal had aan beide kanten kunnen vallen, ik ging wel attacking aan het einde. En het zal wel aan mij liggen maar ik vind Wallyson helemaal niet zo goed. Hij is alleen snel en hij heeft skills maar hij draait niet makkelijk weg en zijn dribbling valt ook tegen.
[..]
#SMHGGGTZ
quote:Op maandag 1 april 2013 17:53 schreef BDIL het volgende:
Volgens mij zouden sommige op de vuist gaan als er ooit een Fok! meet zou komen![]()
Ik vond Marlos vorig jaar veel beter.quote:Op maandag 1 april 2013 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is ook maar een hypeventje met een relatief lage rating natuurlijk
Dat is het probleem, ik ben niet sociaal maar asociaalquote:Op maandag 1 april 2013 17:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iedereen hoort dat te doen, vriendschappelijk jeweetzelluf. Gewoon normaal sociaal gedrag om na een wedstrijd iemand een handje te geven bij voetbal? Dat is hetzelfde.
quote:Op maandag 1 april 2013 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond Marlos vorig jaar veel beter.
[..]
Dat is het probleem, ik ben niet sociaal maar asociaal
Neequote:Op maandag 1 april 2013 17:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Volgens mij neem jij dingen ook veel te serieus
Aangezien ik daarbij hoor, kan ik je verzekeren dat daar vanuit mij iig zeker geen vechtpartij uit zou komenquote:Op maandag 1 april 2013 17:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
NeeMaar gezien de manier hoe mensen op elkaar reageren of denken over bepaalde situaties zou er wel een opstootje kunnen ontstaan
Die is gewoon pleite, speelde toch geen FUT meer.quote:
Ik verwijs niet naar jou maar over het algemeen als hete discussies hier opwaaienquote:Op maandag 1 april 2013 17:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Aangezien ik daarbij hoor, kan ik je verzekeren dat daar vanuit mij iig zeker geen vechtpartij uit zou komenMeningsverschillen niet met woorden op kunnen lossen
Is goedquote:Op maandag 1 april 2013 17:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iwan, zullen we even een potje doen met die random teams van de vorige ronde dan?
Ik heb mijne toch nog
Waarom heb jij een bronze keeper? Was die verplichtquote:
alleen jammer dat hij 2x zo groot is maar daar heb ik jou voorquote:Op maandag 1 april 2013 18:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die bradda zou tandjes tuffen voordat hij binnen was mattie.
Daar hebben we elkaar voorquote:Op maandag 1 april 2013 18:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
alleen jammer dat hij 2x zo groot is maar daar heb ik jou voor
quote:Op maandag 1 april 2013 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand een leuk team voor om en nabij de 40K??
Veel pace is een vereiste.
Die 2e goal van mijquote:
Ja die was apart, maar mijn 2de ook dus dat was gelijkquote:Op maandag 1 april 2013 18:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die 2e goal van mijIdd leuke pot, ik erger me wel kapot hoe je elke keer die bal weet af te pakken
Wellicht iets voor mij om aan te leren
Doumbia is beter dan Wellitonquote:Op maandag 1 april 2013 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga denk ik een team maken met Wellinton en Eto'o
Ik zou Welliton nemen dan.quote:Op maandag 1 april 2013 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga denk ik een team maken met Wellinton en Eto'o
Die keeper deed het van mij aardig, behalve op dat laatste schotquote:Op maandag 1 april 2013 18:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die was apart, maar mijn 2de ook dus dat was gelijk
Ja ik moet er even aan werken dat als ik gelijk kom (en zeker in de 90ste minuut) dat ik je dan niet weer meteen laat scorenEn ik verdedig gewoon door er op te vliegen, meestal heeft dat effect, en soms kom je dan heel lullig ervoor te staan met alleen je keeper
Die wil ik ook nog eens idd. Die volley was idd ziekquote:Op maandag 1 april 2013 18:24 schreef BDIL het volgende:
Die Martin IF maakte wel een zieke goal, een aanrader voor de andere en hij kost maar 20k CM
Ik kijk bijna nooit naar filmpjes van die youtubers, maar die paar keer dat ik iets van hem zag was het altijd zo'n standaard kut paceteam iddquote:
Ik kijk alleen naar zijn pack perfection/persistence. De RM is ook wel origineel trouwensquote:Op maandag 1 april 2013 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit naar filmpjes van die youtubers, maar die paar keer dat ik iets van hem zag was het altijd zo'n standaard kut paceteam idd
Al is de verdediging nog vrij origineel.
Ik hossel mijn deals gewoon in woensel west hoor, soms jat ik ook een zakje coke of wat pillen van die dealertjes en dan roep ik : SMLENOquote:Op maandag 1 april 2013 18:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ooit. Ooit gaan we meeten ja.
Lekker samen op de telefoon naar deals zoeken.
Hoezo op de telefoon? Gewoon op de laptop YOLOquote:Op maandag 1 april 2013 18:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ooit. Ooit gaan we meeten ja.
Lekker samen op de telefoon naar deals zoeken.
Breuer RB.quote:Op maandag 1 april 2013 18:56 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?? Eventuele verbeteringen?
quote:Op maandag 1 april 2013 18:56 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?? Eventuele verbeteringen?
quote:Op maandag 1 april 2013 16:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon neerhalen die hap.
Ik heb er tegen TT nooit zon last van
Ik ben dan ook de beste fifa speler... van de xbox community in ieder geval.
SMLENO'en in de treinquote:Op maandag 1 april 2013 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
FOK!'en in de trein.
Even een nieuw team maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op maandag 1 april 2013 19:28 schreef Lindgren. het volgende:
Tering, die foto van de botbreuk van Kevin Ware.![]()
Echt nasty jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al vond ik het filmpje erger.
quote:Op maandag 1 april 2013 19:28 schreef Lindgren. het volgende:
Tering, die foto van de botbreuk van Kevin Ware.![]()
Bedankt voor de waarschuwing, ik heb niet zo'n sterke maagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De filmpje deed me denken aan deze :quote:Op maandag 1 april 2013 19:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Echt nasty ja
Al vond ik het filmpje erger.
De man met de overtreding toen: http://wefut.nl/player/790quote:Op maandag 1 april 2013 19:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
De filmpje deed me denken aan deze :
Middenin dat stuk toen hij zijn been brak en reacties van spelers op het veld![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 19:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
De filmpje deed me denken aan deze :
Middenin dat stuk toen hij zijn been brak en reacties van spelers op het veld![]()
check de datum eensquote:
?quote:
quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 19:48 schreef Reemi het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)animals#.UVnIV5MvmCl![]()
Ook zijn er veel te veel trolls hier. Die maken veel te vaak dezelfde kutgrappenquote:Op maandag 1 april 2013 19:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, maar te veel haters met een groot ego hier. Die overschatten zich zelf te veel.
Wie bedoel je dan ?quote:Op maandag 1 april 2013 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook zijn er veel te veel trolls hier. Die maken veel te vaak dezelfde kutgrappen
EA is het hele jaar een grap.quote:Op maandag 1 april 2013 20:03 schreef Maver24 het volgende:
Zo te zien krijgen we ook niks bij EA wat met 1 april te maken heeft net zoals afgelopen jaren. Jammer hoor. Valt me vies tegen van EA
Ze hebben voor de grap de servers extra kut gemaakt vandaag, geniaal toch.quote:Op maandag 1 april 2013 20:03 schreef Maver24 het volgende:
Zo te zien krijgen we ook niks bij EA wat met 1 april te maken heeft net zoals afgelopen jaren. Jammer hoor. Valt me vies tegen van EA
quote:Op maandag 1 april 2013 12:23 schreef Zhano het volgende:
De 1 april grap van EA duurt al sinds de release van FIFA13
quote:
Probeer anders 3421quote:Op maandag 1 april 2013 20:10 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga denk ik Ronaldo maar eens kopen, vraag me alleen af welke formatie hij het beste tot zn recht komt, het is dat eigenlijk wel een beetje klaar mee ben met dat 433 en 4321 gebeuren dus die moet ik echt even weglaten. Zat aan 352 te denken met een tripple link met Pepe, kun je alles erom zetten wat je maar wil
En dan Ronaldo op de LW of LM?, wat komt beter uit?, op LM kan ik dan bijvoorbeeld Nani neerzetten.quote:Op maandag 1 april 2013 20:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Probeer anders 3421dan scoor je echt niet normaal veel
Ronaldo lw natuurlijkquote:Op maandag 1 april 2013 20:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
En dan Ronaldo op de LW of LM?, wat komt beter uit?, op LM kan ik dan bijvoorbeeld Nani neerzetten.
Als CAM niet. Beetje traag in zijn bewegingen en geen geweldige pass ofzo.quote:
4.5 link, 5 nodig zo te zienquote:Op maandag 1 april 2013 20:22 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom krijgt Moutinho nou geen 9 chem al, 3 portugezen linkjes , wie anders op CM, Alonso van ik een beetje gaar
Oh echtquote:Op maandag 1 april 2013 20:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
4.5 link, 5 nodig zo te zien
Ik zou iets met Mangala doen, die krijgt een IF.
Jij bent net als een knappe vent, die elk wijf kan krijgen, maar die geen flauw idee heeft hoe hij moet neukenquote:Op maandag 1 april 2013 20:22 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom krijgt Moutinho nou geen 9 chem al, 3 portugezen linkjes , wie anders op CM, Alonso van ik een beetje gaar
quote:Op maandag 1 april 2013 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij bent net als een knappe vent, die elk wijf kan krijgen, maar die geen flauw idee heeft hoe hij moet neuken
Hij heeft een dode link met de CBquote:Op maandag 1 april 2013 20:22 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck you danquote:
Deze is wel nice, Kaboul heb ik niet eerder gebruikt , Hoe speelt hij dan ?quote:Op maandag 1 april 2013 20:26 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Heb zoveel mogelijk spelers uit jouw team gebruikt.
quote:
Kaboul is een tank.quote:Op maandag 1 april 2013 20:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Deze is wel nice, Kaboul heb ik niet eerder gebruikt , Hoe speelt hij dan ?
Berekening of snel antwoord ?quote:Op maandag 1 april 2013 20:30 schreef Maver24 het volgende:
Hoe groot is de kans dat Mangale een IF krijgt ?,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
50%quote:Op maandag 1 april 2013 20:30 schreef Maver24 het volgende:
Hoe groot is de kans dat Mangale een IF krijgt ?,
Goal. Staat ook bij de predictions.quote:Op maandag 1 april 2013 20:32 schreef Maver24 het volgende:
Die 50% snap, het is wel of niet, maar goed, wat heeft tie dan gedaan dat hij een kans maakt op een IF ?
Ik heb gehoord dat hij een oud vrouwtje heeft helpen oversteken.quote:Op maandag 1 april 2013 20:32 schreef Maver24 het volgende:
Die 50% snap, het is wel of niet, maar goed, wat heeft tie dan gedaan dat hij een kans maakt op een IF ?
Zijn slang tevoorschijn gehaald tijdens een penalty van een tegenstander waardoor de bal over gingquote:Op maandag 1 april 2013 20:32 schreef Maver24 het volgende:
Dat hoort er nou eenmaal ook bij, beetje sociaal gedragquote:Op maandag 1 april 2013 20:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij een oud vrouwtje heeft helpen oversteken.
Draait de hele dag al slecht. Erg jammer op dit soort dagen, dat er veel winst gemaakt kan wordenquote:
Tot nu toe nog geen last van gehad. Ze zijn nu natuurlijk de 1 april grap aan het inbouwen.quote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Draait de hele dag al slecht. Erg jammer op dit soort dagen, dat er veel winst gemaakt kan worden
Nee hoor....quote:
Ik denk dat ik na het weekend van State of trance weer ga werken. 2 Weken vrij vind ik wel weer genoeg eigenlijk. Kan ik nog eens een extra week vrij nemen als het meer dan 20 graden isquote:Op maandag 1 april 2013 20:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen last van gehad. Ze zijn nu natuurlijk de 1 april grap aan het inbouwen.
Gelukkig heb jij nog 2 weken om winst te maken toch?
Van Ginkel heeft zo'n heel typerend (maf) loopje.quote:Op maandag 1 april 2013 20:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Rene noemde van Ginkel snel, dan moet er iets niet kloppen aan zijn stats in FUT
Servers zijn kut.quote:Op maandag 1 april 2013 20:41 schreef rumiii het volgende:
Word ik getricked? Tweede keer dat nadat een potje is afgelopen en ik de beoordeling van de spelers zie internet wegvalt met als resultaat 3-0 verlies nvfactor shittttt
Ziet er leuk uit ja maar het gaat kut spelen en dat weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 1 april 2013 20:47 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een vet team, als dan Mangale IF krijgt , Full IF team, nice
erg leuk inderdaad. Wat wordt je volgende team dat je gaat posten?quote:Op maandag 1 april 2013 20:47 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Zowiezo 451 is een best wel een ruk opstelling, veels te verdedigend ingesteldquote:Op maandag 1 april 2013 20:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit ja maar het gaat kut spelen en dat weet je zelf ook wel.
Geen idee nog, wat er in me opkomtquote:Op maandag 1 april 2013 20:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
erg leuk inderdaad. Wat wordt je volgende team dat je gaat posten?
quote:Op maandag 1 april 2013 20:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
erg leuk inderdaad. Wat wordt je volgende team dat je gaat posten?
Heb vandaag 4 potjes gespeeld en dit 3x gehad, toen maar gestoptquote:Op maandag 1 april 2013 20:41 schreef rumiii het volgende:
Word ik getricked? Tweede keer dat nadat een potje is afgelopen en ik de beoordeling van de spelers zie internet wegvalt met als resultaat 3-0 verlies nvfactor shittttt
Viel mij ook al op inderdaad. Als ze nou vanaf Heerenveen kwamen ok, maar Eindhoven - Kerkrade is toch niet zo ver?quote:Op maandag 1 april 2013 20:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat interview met Lens: 'ze reizen helemaal naar Kerkrade'
Uurtjequote:Op maandag 1 april 2013 20:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Viel mij ook al op inderdaad. Als ze nou vanaf Heerenveen kwamen ok, maar Eindhoven - Kerkrade is toch niet zo ver?
Zelf bedacht?quote:Op maandag 1 april 2013 20:47 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus eigenlijk kopieer en plak je teams van andere sites hier?quote:Op maandag 1 april 2013 20:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had em ook daar vandaan
Wat maakt dat trouwens nou weer uit
Gooi de webapp offline dan.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 01-04-2013 om 20:57:23We're currently investigating the connectivity issues affecting #FUT and the Web App. Sorry for the inconvenience. Please stay tuned. reageer retweet
Kwam het toevallig tegenquote:Op maandag 1 april 2013 20:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had em ook daar vandaan
Wat maakt dat trouwens nou weer uit
Scheelt wel een hoop werk.quote:Op maandag 1 april 2013 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kopieer en plak je teams van andere sites hier?
dat is sowieso een grapquote:Op maandag 1 april 2013 20:58 schreef Gramulanion het volgende:
Gooi de webapp offline dan.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 01-04-2013 om 20:57:23We're currently investigating the connectivity issues affecting #FUT and the Web App. Sorry for the inconvenience. Please stay tuned. reageer retweet
Alleen deze keerquote:Op maandag 1 april 2013 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kopieer en plak je teams van andere sites hier?
Oh ja, vertelquote:Op maandag 1 april 2013 20:59 schreef BDIL het volgende:
Webapp offlineIk heb bids uitstaan van 200 coins op zieke spelers
perisic, rakitic, mandzukic en olic zekerquote:Op maandag 1 april 2013 20:59 schreef BDIL het volgende:
Genoegquote:
Ik zit er nog in hoor.quote:Op maandag 1 april 2013 20:59 schreef BDIL het volgende:
quote:Op maandag 1 april 2013 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij bent net als een knappe vent, die elk wijf kan krijgen, maar die geen flauw idee heeft hoe hij moet neuken
quote:
Die blijft mooi ja, moet ik altijd aan denken als die psv'ers hier weer liedjes/teksten postenquote:
haha, ja, toen we naar tweakers gingenquote:Op maandag 1 april 2013 21:12 schreef BDIL het volgende:
Ik herinner me de tijden dat hij zomaar de OP veranderde omdat we zogenaamd hier niet meer posteWat een snotapen liepen hier rond
( lopen nog steeds sommige
)
En in het begin had je ook mensen die altijd topics gingen stelenquote:Op maandag 1 april 2013 21:12 schreef BDIL het volgende:
Ik herinner me de tijden dat hij zomaar de OP veranderde omdat we zogenaamd hier niet meer posteWat een snotapen liepen hier rond
)
quote:Op maandag 1 april 2013 21:12 schreef BDIL het volgende:
)
Inderdaad, was wel heerlijk ja. Vooral hoe iedereen hapte op mijn trolls.quote:
Ja. Donder nou maar weer op.quote:Op maandag 1 april 2013 21:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, was wel heerlijk ja. Vooral hoe iedereen hapte op mijn trolls.Bij deze wil ik wel mijn verontschuldigingen aanbieden bij wie ik het bloed onder de nagels gehaald heb, wat heb ik me toen geamuseerd.
Bij de pricefix van Taiwo had iemand me wijsgemaakt dat het Alexis Sanchez was en toen zei ik dat ik er superveel had ingekocht en iedereen geloofde dat
Dat was de dag dat Chelsea in de CL won tegen Barcelona.
En zo zijn er nog wel grappige dingen gebeurd, zoals met marcie.
Hopelijk tillen jullie nu een jaar na mijn activiteiten er niet te zwaar meer aan haha
Maar was het nou je broertje of niet?quote:Op maandag 1 april 2013 21:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, was wel heerlijk ja. Vooral hoe iedereen hapte op mijn trolls.Bij deze wil ik wel mijn verontschuldigingen aanbieden bij wie ik het bloed onder de nagels gehaald heb, wat heb ik me toen geamuseerd.
Bij de pricefix van Taiwo had iemand me wijsgemaakt dat het Alexis Sanchez was en toen zei ik dat ik er superveel had ingekocht en iedereen geloofde dat
Dat was de dag dat Chelsea in de CL won tegen Barcelona.
En zo zijn er nog wel grappige dingen gebeurd, zoals met marcie.
Hopelijk tillen jullie nu een jaar na mijn activiteiten er niet te zwaar meer aan haha
Nee, ik ben noch provocateur noch stoerenboii. Dat zweer ik!quote:Op maandag 1 april 2013 21:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
En is je alter ego nou stoerenboii of niet
Misschien uit huis gegaan.quote:Op maandag 1 april 2013 21:19 schreef Zhano het volgende:
Waar is DutchSL eigenlijk idd, ik mis die knakker.
Met ozz naar duitsland?quote:Op maandag 1 april 2013 21:19 schreef Zhano het volgende:
Waar is DutchSL eigenlijk idd, ik mis die knakker.
Turkish Delightquote:
Moet dit van je therapeut of niet?quote:Op maandag 1 april 2013 21:22 schreef stoereboii het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn. Op een half jaar is er zoveel veranderd... FIFA13 is echt een kutspel wat ik misschien een maandje gespeeld heb... Heb nog altijd 200k op mn account staan waar ik eigenlijk niks mee doe.
En nog andere dingen privé, ik moet zeggen dat ik alles vorig jaar toch wel leuker vond, en dat was mede dankzij dit topic! Ik vond het wel leuk dat ik het PS3 toernooi 2 keer heb kunnen winnen van de 2 edities.
Die is verdwenen nadat er foto's zijn uitgelekt.quote:Op maandag 1 april 2013 21:24 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nope, komt GJE hier soms nog of is die er ook mee gekapt?
Serieus? Pics or it didnt happenquote:Op maandag 1 april 2013 21:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die is verdwenen nadat er foto's zijn uitgelekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |