Nee als je contact opneemt alleen denk ik, bij mij ook donderdag verwacht volgens PME webshop.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:21 schreef bombmannl het volgende:
Dus als je geen bericht heb. Alleen de mails met de code en de orderbevestiging komt ie waarsch. Donderdag binne?
Heb niks tegen over jou te bewijzen hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 14:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Post dan eens een foto samen met de factuur
Mwa, als jij kan laten zien dat jij die bril met de code hebt gekregen, kun je hier anderen mensen helpen om de bril ook te krijgen. Heeft niks met mij persoonlijk te maken.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb niks tegen over jou te bewijzen hoor![]()
Wat voor goedkope prullen hebben ze dan? Het goedkoopste zijn sokken van ¤7,95 voor zover ik kan zienquote:Op woensdag 3 april 2013 14:56 schreef xminator het volgende:
Jullie hadden net zoals ik goedkope prul erbij moeten kopen, dan had je hem gewoon ontvangen.
Dat konden wij ook allemaal, maar uiteindelijk krijg je dan dus een mail waarin staat dat je er iets bij moet bestellen.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:39 schreef QuasaR78 het volgende:
Vandaag een mail met code gekregen, bril gewoon kunnen bestellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |