Verstop je dan niet in je kamertjequote:
kom dan a mattie stoere bek in internet a nerdquote:Op maandag 1 april 2013 15:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niemand heeft jou iets gevraagd over wat je thuis mocht onderhuids schijtventje
beter ook.quote:Op maandag 1 april 2013 15:03 schreef supersof het volgende:
Nee sorry OF ik kom niet naar jouw plaats
ik schijt mijn endeldarm leeg in je muilquote:Op maandag 1 april 2013 15:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
kom dan a mattie stoere bek in internet a nerd
Hou daar onmiddellijk mee op. Je vreet jezelf misselijkquote:Op maandag 1 april 2013 15:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben misselijk, maar eet vet veel.
Nee ik ben niet zwanger
Ik weiger te luisterenquote:
Maar ik kan me niet concentreren op huiswerk en heb niks te doen, dus dan ga ik etenquote:Op maandag 1 april 2013 15:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou daar onmiddellijk mee op. Je vreet jezelf misselijk
waag het 1x vieze 12 jarigequote:Op maandag 1 april 2013 15:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik schijt mijn endeldarm leeg in je muil
Je hebt mij hier nu toch gekkiequote:Op maandag 1 april 2013 15:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik kan me niet concentreren op huiswerk en heb niks te doen, dus dan ga ik eten
Ahh waarom kom je nou niet naar de meet?quote:Op maandag 1 april 2013 15:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik schijt mijn endeldarm leeg in je muil
Who cares? Het is een geweldig nummerquote:
quote:
Je familie komt om 4 uur wat doen? De boel opvreten en leeg zuipen?quote:
Borstenquote:
waarschijnlijkquote:Op maandag 1 april 2013 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je familie komt om 4 uur wat doen? De boel opvreten en leeg zuipen?
Dat heb ik nog nooit gehad bij een spelletjequote:Op maandag 1 april 2013 15:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Echt raar the walking dead dat spel is het enige spel waar ik echt emotie voelde :
The walking dead wel is gespeeld?quote:Op maandag 1 april 2013 15:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad bij een spelletje
Nee, nog nooit gespeeldquote:Op maandag 1 april 2013 15:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
The walking dead wel is gespeeld?
oh naja dat spel maakt je wel een beetje, niet aan het huilen maar wel een kut gevoel ook al is het maar een spelquote:
Bizar welquote:Op maandag 1 april 2013 15:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oh naja dat spel maakt je wel een beetje, niet aan het huilen maar wel een kut gevoel ook al is het maar een spel
anders moet je maar is wat vidioes kijken, het is geen happy ending. Maar je hebt een tv show en een game, maar er komt een deel 2, terwijl in deel 1 de main character dood gaat. en ze zetten je nog eens voor een groot raadsel...quote:
uhquote:
quote:
Het klinkt wel bijzonderquote:Op maandag 1 april 2013 15:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
anders moet je maar is wat vidioes kijken, het is geen happy ending. Maar je hebt een tv show en een game, maar er komt een deel 2, terwijl in deel 1 de main character dood gaat. en ze zetten je nog eens voor een groot raadsel...
Welke film?quote:
Safe Haven, romantisch enzoquote:
Alsof ze hier geen bioscoop hebbenquote:
Alsof je het niet zou willenquote:Op maandag 1 april 2013 15:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denken dat LB en ik helemaal naar London gaan voor jou__!
jij bent toch chinees wat doe je in nederlandquote:Op maandag 1 april 2013 15:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denken dat LB en ik helemaal naar London gaan voor jou__!
Om jou in elkaar te slaan als ik je ooit tegen komquote:Op maandag 1 april 2013 15:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij bent toch chinees wat doe je in nederland
Wat leuk johquote:Op maandag 1 april 2013 15:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stiekem wel![]()
London was echt vet leuk, was er nog geweest in oktober
Maar je komt mij nooit tegenquote:Op maandag 1 april 2013 15:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Om jou in elkaar te slaan als ik je ooit tegen kom
Dit is best wel ongepast eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2013 15:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij bent toch fins wat doe je in nederlandquote:Op maandag 1 april 2013 15:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat voor taart heb je gehadquote:Op maandag 1 april 2013 15:53 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent toch fins wat doe je in nederland
ik ben gekomen voor de wietquote:Op maandag 1 april 2013 15:53 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent toch fins wat doe je in nederland
en ik?quote:
wat gelukkig nietquote:Op maandag 1 april 2013 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee.
[..]
Ja![]()
nu echt leren voor toetsweek, doei
zelfgemaakte door een nichtjequote:
het zijn eierenquote:Op maandag 1 april 2013 15:57 schreef jordyqwerty het volgende:
Gatverdamme, wat is er zo lekker aan al die gekookte eieren? Moet er niet aan denken
Klinkt niet verkeerd al ben ik niet zo van de chocolaquote:Op maandag 1 april 2013 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
zelfgemaakte door een nichtjemet caramel en chocolade
Ik vind gekookte eieren niet lekker. Wel gebakken of scrambledquote:Op maandag 1 april 2013 15:57 schreef jordyqwerty het volgende:
Gatverdamme, wat is er zo lekker aan al die gekookte eieren? Moet er niet aan denken
Samequote:Op maandag 1 april 2013 16:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind gekookte eieren niet lekker. Wel gebakken of scrambled
En ik vind het ook lekker met baked beans erbij danquote:
Doe maar meteen een full english breakfast danquote:Op maandag 1 april 2013 16:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
En ik vind het ook lekker met baked beans erbij dan
Dat had ik gisterenquote:Op maandag 1 april 2013 16:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Doe maar meteen een full english breakfast dan
Mijn aantal posts leesbaar als palindroom dus van links naar rechts en andersomquote:
Ik vond het gisteren wel grappig om dat te doenquote:Op maandag 1 april 2013 16:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Die cijfer obsessie van jou loopt de spuigaten uit!
Goedquote:
Wat voor taart was het thoughquote:Op maandag 1 april 2013 16:15 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Goed
Heb wel bezoek dus moet zo weer weg
Ik heb net veel te veel taart gegeten
Not my cup of teaquote:Op maandag 1 april 2013 16:16 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Worteltjestaart en cake met lemon curd
Dat had ik ook jaquote:
Ik zou het heel misschien wel proberenquote:Op maandag 1 april 2013 16:19 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja![]()
Ik lust ook geen worteltaart, maar deze was nom
Doenquote:Op maandag 1 april 2013 16:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het heel misschien wel proberen
Ik vind aardbeien wel lekker maar niet op taartquote:
Jij bent raarquote:Op maandag 1 april 2013 16:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind aardbeien wel lekker maar niet op taart
quote:
quote:
Wel leuk hoor, zitten allemaal mensen benedenquote:
Mensen.quote:Op maandag 1 april 2013 16:27 schreef A-Scudder het volgende:
[..]![]()
[..]
Wel leuk hoor, zitten allemaal mensen beneden
Hoin.quote:
Ik moet zo dus weer naar benedenquote:Op maandag 1 april 2013 16:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mensen.
Ik blijf lekker op mijn zolderkamertje zitten.
[..]
Hoin.
Precies. Ik doe liever een beetje gekquote:
Ik ben al zo bleek als een lijkquote:
Ik ben dat bijna altijd wel behalve in de zomerquote:Op maandag 1 april 2013 16:32 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ik ben al zo bleek als een lijk![]()
Komt door het kutweer
Engelse ziekte.quote:Op maandag 1 april 2013 16:32 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Komt door het kutweer
Gewoon zonnebank tog?quote:Op maandag 1 april 2013 16:32 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Komt door het kutweer
Is ook zo lekker gezondquote:Op maandag 1 april 2013 16:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewoon zonnebank tog?![]()
Al mag ik dat niet van mijn ouders.
Ik ook hoor, zels in de zomerquote:Op maandag 1 april 2013 16:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben dat bijna altijd wel behalve in de zomer
quote:
Nahquote:Op maandag 1 april 2013 16:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewoon zonnebank tog?![]()
Al mag ik dat niet van mijn ouders.
Bruin word ik ook niet nee. Beetje typisch Engels kleurtjequote:Op maandag 1 april 2013 16:35 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ik ook hoor, zels in de zomer
[..]
[..]
Nah
Beter zeker met sproetjesquote:Op maandag 1 april 2013 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bruin word ik ook niet nee. Beetje typisch Engels kleurtje![]()
Echte zon misschien een beetje maar die UV lampenshit ookquote:Op maandag 1 april 2013 16:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
is goed voor je huid als je het niet te vaak doet.
Nee sproetjes had ik alleen toen ik klein wasquote:
Neequote:Op maandag 1 april 2013 16:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon foto's van Stuart
Zinvol. Alsof je dat niet op Twitter kon zien wat er alles behalve op lijktquote:Op maandag 1 april 2013 16:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mensen die Stuart in Hugo op gaan zoeken om te zien hoe hij eruit ziet![]()
(ik dus)
Ik heb ze nog steedsquote:Op maandag 1 april 2013 16:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee sproetjes had ik alleen toen ik klein was
Ik ook bijnaquote:Op maandag 1 april 2013 16:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mensen die Stuart in Hugo op gaan zoeken om te zien hoe hij eruit ziet![]()
(ik dus)
Ja, maar echte zon is natuurlijk wel beter.quote:Op maandag 1 april 2013 16:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echte zon misschien een beetje maar die UV lampenshit ook
lieve lachquote:
Zo moeilijk is dat niet te vinden inderdaadquote:Op maandag 1 april 2013 16:40 schreef supersof het volgende:
Mensen die niet Stu's twitter hebben gevonden via grote omwegen
Ik verbrand altijd meteenquote:Op maandag 1 april 2013 16:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, maar echte zon is natuurlijk wel beter.
Werd tijd ook met die teringbende in je kamerquote:
Mensen die niet yvonnes twitter hebben afgespit en daar meer dan 40 minuten mee bezig zijn geweestquote:Op maandag 1 april 2013 16:40 schreef supersof het volgende:
Mensen die niet Stu's twitter hebben gevonden via grote omwegen
quote:
Ik ging zoeken op het woord actor, dus ik had hem al vrij snel, want dat stond in stu's bioquote:Op maandag 1 april 2013 16:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mensen die niet yvonnes twitter hebben afgespit en daar meer dan 40 minuten mee bezig zijn geweest
omgquote:
Het kan ook gewoon via Fok! worden gevonden hoorquote:Op maandag 1 april 2013 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ging zoeken op het woord actor, dus ik had hem al vrij snel, want dat stond in stu's bio
Maar moest elke keer weer nieuwe mensen laden dus dat duurde ook vrij lang
Juist wel, ik vond het er cool uitzienquote:Op maandag 1 april 2013 16:46 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
[..]
Ik had er echt nooit over mogen beginnen![]()
![]()
hoe dan?quote:Op maandag 1 april 2013 16:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon via Fok! worden gevonden hoor
Ja, als je stuart had gekend dat had je dat ook niet gedaanquote:Op maandag 1 april 2013 16:46 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
[..]
Ik had er echt nooit over mogen beginnen![]()
![]()
Daar waren destijds topics voor om dat in te meldenquote:
die site doet het niet bij mijquote:Op maandag 1 april 2013 16:50 schreef Angel-Joy het volgende:
FHF / Gratis PME Legend zonnebril!
Gratis zonnebril
Te veel werkquote:Op maandag 1 april 2013 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar waren destijds topics voor om dat in te melden
Hoeveel heb jij er eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2013 16:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, als je stuart had gekend dat had je dat ook niet gedaanhij blijft nu doorgaan. Heeft ie bij mij met regenpakken
Ik hoef geen gratis spullenquote:Op maandag 1 april 2013 16:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Gratis zonnebril
Ik weiger om Chrome te gebruikenquote:Op maandag 1 april 2013 16:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh raar, google chrome moet je gebruiken post iemand
tof!quote:Op maandag 1 april 2013 16:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Gratis zonnebril
Ook een besteld?quote:
dunnoquote:Op maandag 1 april 2013 16:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ook een besteld?
Zou ik nog meer kunnen bestellen met andere email adressen?verkopen op marktplaats yeej
Ik heb geen vriendenquote:Op maandag 1 april 2013 16:57 schreef AppelCake het volgende:
Welke vrienden zou ik meenemen?
Euhm even wegcijferen, die is dik, die is een gamenerd, die rookt, die is een watje, die woont te ver weg... Dus ik ga voor mijn ex.
Bestel maarquote:Op maandag 1 april 2013 16:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
dunno
mn broertje wilt er ook 1
Ik vind die bril niet eens tof dus ik heb derhalve geen interessequote:
Nah vind hem op zich wel leuk. En anders geef ik hem weg.quote:Op maandag 1 april 2013 17:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind die bril niet eens tof dus ik heb derhalve geen interesse
Dat kanquote:Op maandag 1 april 2013 17:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah vind hem op zich wel leuk. En anders geef ik hem weg.
quote:Op maandag 1 april 2013 17:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah vind hem op zich wel leuk. En anders geef ik hem weg.
Waarom zou een normaal mens dat doen?quote:Op maandag 1 april 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
Ieuwh.
Laat niet je ijs in je vensterbank staan voor een paar dagen. Het ziet er dan echt HEEL vies uit
quote:
Ik ben lui, en ik weet wanneer ik actief moet zijn.quote:
Als ze tegen je gaan schreeuwen en dreigenquote:Op maandag 1 april 2013 17:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben lui, en ik weet wanneer ik actief moet zijn.
Zoiets jaquote:Op maandag 1 april 2013 17:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ze tegen je gaan schreeuwen en dreigen
Gewoon niks invullen. Deed ie bij mij eerst ook niet, daarna welquote:
Maar hoe weten ze dan hoe groot mijn bril moet zijn?quote:Op maandag 1 april 2013 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon niks invullen. Deed ie bij mij eerst ook niet, daarna wel
Gewoon niet invullenquote:Op maandag 1 april 2013 17:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar hoe weten ze dan hoe groot mijn bril moet zijn?
Ik doe niet mee aan die shitquote:Op maandag 1 april 2013 17:14 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ja, hoera!
En ik heb een bril besteld
Nee hoor.quote:
Nee. Als je andere namen gebruiktquote:Op maandag 1 april 2013 17:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Kunnen ze juridisch iets doen als ik er meer dan 10 bestel?
Stuwie is tegendraads en een rebelquote:
jaloersquote:
Ik heb er geen idee van eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2013 17:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Kunnen ze juridisch iets doen als ik er meer dan 10 bestel?
Ik heb liever een gratis vacuum bed danquote:
Maar dat kan nietquote:Op maandag 1 april 2013 17:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb liever een gratis vacuum bed dan
Waarom? Als ik het zou willen zou ik toch mee kunnen doen of niet?quote:
Daar zou ik ook boos om worden. Je moet er minstens 7 hebbenquote:
volgens mij nietquote:Op maandag 1 april 2013 17:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Als ik het zou willen zou ik toch mee kunnen doen of niet?
Omdat UKquote:
Dan laat ik het naar een adres in NL sturen, geen probleem hoor. Maar ik hoef er gewoon geenquote:
Voor elke dag een ja?quote:Op maandag 1 april 2013 17:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zou ik ook boos om worden. Je moet er minstens 7 hebben
En je wordt boos dat ik er geen hebquote:Op maandag 1 april 2013 17:24 schreef Stuart het volgende:
Ik heb er geen dus moet er ook minstens 7 krijgen
Ja iedereen hoort dat toch eigenlijk gewoon te hebben?quote:
Ik heb al een afspraak. Kost me £46 die onzinquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 17:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb al een afspraak. Kost me £46 die onzin
Dat zijn 2 regenpakken (denk ik qua prijs)
Vind het ook best duur eigenlijkquote:
Jouw neef zit toch in die business en jij hebt er toch in gelegen?quote:
46 pond voor een kapperquote:Op maandag 1 april 2013 17:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb al een afspraak. Kost me £46 die onzin
Dat zijn 2 regenpakken (denk ik qua prijs)
Hoe ga je het laten knippen dan?quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 17:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jouw neef zit toch in die business en jij hebt er toch in gelegen?
Nah, ze geven je een hoofd/schouder massage, dan wassen en knippen en dat duurt een uurquote:Op maandag 1 april 2013 17:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
46 pond voor een kapperGodverdomme zeg, gebruiken die gouden scharen ofzo?
____
quote:Op maandag 1 april 2013 17:31 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Hoe ga je het laten knippen dan?
[..]
2cm korterquote:Op maandag 1 april 2013 17:31 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Hoe ga je het laten knippen dan?
[..]
Ik heb het in de gaten ja. Ik keek al met smacht uit naar je reactiequote:
Werken er een beetje leuke meidenquote:Op maandag 1 april 2013 17:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, ze geven je een hoofd/schouder massage, dan wassen en knippen en dat duurt een uur
Jazekerquote:Op maandag 1 april 2013 17:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Werken er een beetje leuke meiden
quote:Op maandag 1 april 2013 17:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het in de gaten ja. Ik keek al met smacht uit naar je reactie
Zou ik wel willenquote:
Heb je een goede foto om te laten zienquote:Op maandag 1 april 2013 17:33 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
[..]
Zou ik wel willen![]()
Nee, Emma Pickles kapsel![]()
Zeker een Aziatische 'salon'quote:Op maandag 1 april 2013 17:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jazeker
Dat mag ook wel voor die centen. Ik denk dat ze ze daarop selecteren
ja,quote:Op maandag 1 april 2013 17:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je een goede foto om te laten zien
Hoe lang is je haar nu danquote:Op maandag 1 april 2013 17:35 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
ja,
[ afbeelding ]
Gister ook al geupload
dat is een genadeslag voor mijn portemonneequote:Op maandag 1 april 2013 17:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://www.freshlifestyle.co.uk/islington.shtml
Kom anders langs
Ik ga ook niet elke week hoorquote:Op maandag 1 april 2013 17:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dat is een genadeslag voor mijn portemonnee
die site alleen al ziet er duur en exclusief uit
dont knowquote:
Nog steeds leukquote:Op maandag 1 april 2013 17:39 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Dankje
Maar het wordt dus ietsje korter
Als jij er morgen bent doe ik dat wel hoorquote:
Als jij binnen een kwartier voor mijn deur staat krijg je van mij een miljoen pond.quote:Op maandag 1 april 2013 17:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als jij er morgen bent doe ik dat wel hoor
Als je hier over een maand zou zijn betaal ik het ook nog wel hoor. Ik ga niet failliet van 46 pondquote:Op maandag 1 april 2013 17:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als jij binnen een kwartier voor mijn deur staat krijg je van mij een miljoen pond.
Geef die 46 pond maar gewoon, dan ga ik naar een budget kapper en daarna lekker etenquote:Op maandag 1 april 2013 17:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je hier over een maand zou zijn betaal ik het ook nog wel hoor. Ik ga niet failliet van 46 pond
Dat kan ookquote:Op maandag 1 april 2013 17:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geef die 46 pond maar gewoon, dan ga ik naar een budget kapper en daarna lekker eten
Neequote:Op maandag 1 april 2013 17:48 schreef Stuart het volgende:
Ik ben vanaf donderdag 10 dagen in Spanje. Ik zal dan niet of nauwelijks posten
Stu wat doe je, mijn levenquote:Op maandag 1 april 2013 17:48 schreef Stuart het volgende:
WAT IS DEZEN STU?quote:Op maandag 1 april 2013 17:48 schreef Stuart het volgende:
Dat begrijp ikquote:Op maandag 1 april 2013 17:52 schreef jordyqwerty het volgende:
Dat wordt een weekje lang in bed liggen en huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |