Verstop je dan niet in je kamertjequote:
kom dan a mattie stoere bek in internet a nerdquote:Op maandag 1 april 2013 15:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niemand heeft jou iets gevraagd over wat je thuis mocht onderhuids schijtventje
beter ook.quote:Op maandag 1 april 2013 15:03 schreef supersof het volgende:
Nee sorry OF ik kom niet naar jouw plaats
ik schijt mijn endeldarm leeg in je muilquote:Op maandag 1 april 2013 15:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
kom dan a mattie stoere bek in internet a nerd
Hou daar onmiddellijk mee op. Je vreet jezelf misselijkquote:Op maandag 1 april 2013 15:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben misselijk, maar eet vet veel.
Nee ik ben niet zwanger
Ik weiger te luisterenquote:
Maar ik kan me niet concentreren op huiswerk en heb niks te doen, dus dan ga ik etenquote:Op maandag 1 april 2013 15:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou daar onmiddellijk mee op. Je vreet jezelf misselijk
waag het 1x vieze 12 jarigequote:Op maandag 1 april 2013 15:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik schijt mijn endeldarm leeg in je muil
Je hebt mij hier nu toch gekkiequote:Op maandag 1 april 2013 15:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik kan me niet concentreren op huiswerk en heb niks te doen, dus dan ga ik eten
Ahh waarom kom je nou niet naar de meet?quote:Op maandag 1 april 2013 15:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik schijt mijn endeldarm leeg in je muil
Who cares? Het is een geweldig nummerquote:
quote:
Je familie komt om 4 uur wat doen? De boel opvreten en leeg zuipen?quote:
Borstenquote:
waarschijnlijkquote:Op maandag 1 april 2013 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je familie komt om 4 uur wat doen? De boel opvreten en leeg zuipen?
Dat heb ik nog nooit gehad bij een spelletjequote:Op maandag 1 april 2013 15:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Echt raar the walking dead dat spel is het enige spel waar ik echt emotie voelde :
The walking dead wel is gespeeld?quote:Op maandag 1 april 2013 15:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad bij een spelletje
Nee, nog nooit gespeeldquote:Op maandag 1 april 2013 15:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
The walking dead wel is gespeeld?
oh naja dat spel maakt je wel een beetje, niet aan het huilen maar wel een kut gevoel ook al is het maar een spelquote:
Bizar welquote:Op maandag 1 april 2013 15:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oh naja dat spel maakt je wel een beetje, niet aan het huilen maar wel een kut gevoel ook al is het maar een spel
anders moet je maar is wat vidioes kijken, het is geen happy ending. Maar je hebt een tv show en een game, maar er komt een deel 2, terwijl in deel 1 de main character dood gaat. en ze zetten je nog eens voor een groot raadsel...quote:
uhquote:
quote:
Het klinkt wel bijzonderquote:Op maandag 1 april 2013 15:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
anders moet je maar is wat vidioes kijken, het is geen happy ending. Maar je hebt een tv show en een game, maar er komt een deel 2, terwijl in deel 1 de main character dood gaat. en ze zetten je nog eens voor een groot raadsel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |