SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
Liefde is leuk.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.Rustig aan.![]()
nog Tweakers of Bokt-ers hier?
http://tweakers.net/nieuw(...)ijke-datingsite.html
je krijgt namelijk direct een match..
of t nou echt is of een 1april grap is me totaal niet duidelijk
ff ingelogd en ben gematcht aan ene Lente van 27
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
"Op basis van de ingevulde profielgegevens, zoals leeftijd, interesses en woonplaats, en met behulp van een slim algoritme dat gebruikers indeelt aan de hand van door hen gebruikte steekwoorden in de afgelopen 42 dagen, is het systeem in staat een geschikte kandidaat te presenteren."quote:Op maandag 1 april 2013 16:44 schreef marcel-o het volgende:
nog Tweakers of Bokt-ers hier?
http://tweakers.net/nieuw(...)ijke-datingsite.html
je krijgt namelijk direct een match..
of t nou echt is of een 1april grap is me totaal niet duidelijk
Is het al zo erg dat mensen systematisch aan elkaar gekoppeld worden?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
paiq doet dit ookquote:Op maandag 1 april 2013 16:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Op basis van de ingevulde profielgegevens, zoals leeftijd, interesses en woonplaats, en met behulp van een slim algoritme dat gebruikers indeelt aan de hand van door hen gebruikte steekwoorden in de afgelopen 42 dagen, is het systeem in staat een geschikte kandidaat te presenteren."
Is het al zo erg dat mensen systematisch aan elkaar gekoppeld worden?
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Wel grappig dat men zich zulke dingen laten voorliegen zoals dat "aantrekkingskracht" tussen twee personen berekend kan worden aan de hand van een algoritme.quote:Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Het systeem koppelt mensen aan elkaar die in grote lijn een zelfde interessen, levens stijl, uiterlijkheden voorkeuren en interessens hebben.quote:Op maandag 1 april 2013 16:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wel grappig dat men zich zulke dingen laten voorliegen zoals dat "aantrekkingskracht" tussen twee personen berekend kan worden aan de hand van een algoritme.
De rest is aan users om te bepalen
Niet zo zwart wit denken denken dusAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Kan je als je 40 bent ook gekoppeld worden met een meid van 18, blond haar, cup c, of is dat dan weer ethisch onverantwoord waardoor je eerder gekoppeld wordt aan een tante koos die haar profiel een beetje gepimpt heeft om niet als een saaie doos over te komen?quote:Op maandag 1 april 2013 17:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het systeem koppelt mensen aan elkaar die in grote lijn een zelfde interessen, levens stijl, uiterlijkheden voorkeuren en interessens hebben.
De rest is aan users om te bepalen
Niet zo zwart wit denken denken dusExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Er melden er al een paar dat ze een date hebben. Gaat snel![]()
Meisje was er gisteren niet, dus maar gewoon een leuke avond gehad. Wel weer een nieuw meisje leren kennen dat stiekem ook wel leuk is. Meisjes met krullen![]()
![]()
Oeh leuk. Klinkt misschien wat sneu, maar het is niet verkeerd om contact te hebben met meerdere meisjes om er vervolgens eentje 'te kiezen'. Zolang je ze maar niet aan het lijntje houdt dan natuurlijk.quote:Op maandag 1 april 2013 17:30 schreef ArnosL het volgende:
Er melden er al een paar dat ze een date hebben. Gaat snel![]()
Meisje was er gisteren niet, dus maar gewoon een leuke avond gehad. Wel weer een nieuw meisje leren kennen dat stiekem ook wel leuk is. Meisjes met krullen![]()
Ik geef het toch weinig kans van slagen sowieso...quote:Op maandag 1 april 2013 17:33 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Oeh leuk. Klinkt misschien wat sneu, maar het is niet verkeerd om contact te hebben met meerdere meisjes om er vervolgens eentje 'te kiezen'. Zolang je ze maar niet aan het lijntje houdt dan natuurlijk.
Beter vergroot je je kansen wat dan inderdaad.. Als toch 9/10 afvalt kan je maar beter met 10 meisjes daten toch?Rustig aan.![]()
Definieer wanneer je geslaagd bent.quote:Op maandag 1 april 2013 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geef het toch weinig kans van slagen sowieso...
Beter vergroot je je kansen wat dan inderdaad.. Als toch 9/10 afvalt kan je maar beter met 10 meisjes daten toch?![]()
Ligt aan je doel etc, maar ik zou daten met meisjes omdat ik iemand leuk zou willen vinden.quote:Op maandag 1 april 2013 17:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Definieer wanneer je geslaagd bent.Rustig aan.![]()
wanneer je tevreden bent.quote:Op maandag 1 april 2013 17:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Definieer wanneer je geslaagd bent.![]()
is het kitlerrr?quote:Op maandag 1 april 2013 19:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Keiharde skills. If you know what I mean![]()
![]()
quote:
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Vertel.quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ik zal eerlijk toegeven. Ik had al wat gedronken. Gelukkig niet zo veel dat ik alles vergeet. Op een gegeven moment raakte ons groepje met haar groepje aan de praat. Op een gegeven moment bleef ze alleen achter even, omdat er een paar gingen roken en zij het wel gezellig hadquote:Toen mijn kansen waargenomen
![]()
![]()
Dus als jij haar leuk vindt maar zij jou niet is het ook geslaagd?quote:Op maandag 1 april 2013 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt aan je doel etc, maar ik zou daten met meisjes omdat ik iemand leuk zou willen vinden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |