abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:21:01 #91
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_138419731
Nou ik had weer eens wat vanavond...

Ineens .... mobieltje onvindbaar. Schrik! Eerst op de gebruikelijke plaatsen zoeken: bureau, broekzak, jaszak, etc. Niets. Dan de tas op de kop, had ik 'm daar ingegooid dan? Ook niet. In de koelkast dan, misschien tijdens het koken daar op een verstrooid moment ingelegd. Nee.
Naar buiten, de auto checken: onder de stoel, naast de stoel enzo... Nope. Shit, dan ligt 'ie nog op m'n bureau op werk. Nou da's ook lekker dan, met die schoonmakers 's avonds daar. Ik heb, stom genoeg, geen pincode op het toestel zitten... Dus ik zat al te overwegen het nummer te blokkeren, met alle gedoe van dien maargoed....

Kom ik - steeds piekerend hoe ik nou zo stom heb kunnen wezen want overkomt me anders nooit zoiets - in de badkamer... en ligt 'ie daar gewoon, op de wastafel. 8)7

Nu toch maar even een pincode instellen... :@
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:50:30 #92
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138421418
Bij ons op het werk zit de kantine achter een deur met een code. Nu was die deur een hele lange tijd kapot, waardoor je geen code in hoefde te voeren, maar alleen tegen de deur hoefde te duwen.

Nu was ik een weekje vrij geweest en kwam ik gister aan op mn werk, ik loop vol tegen de deur aan, knal met mn hoofd en mn knie tegen die deur, om er vervolgens achter te komen dat ze een nieuwe deur hebben geplaatst.. Hele avond met pijn in mn hoofd rondgelopen :X
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_138425056
Ik liep laatst met twee volle handen naar de keuken en wilde de deur met mijn voet openduwen, trap ik precies tegen het kattenluik, zat m'n poot vast in het kattenluik :D
pi_138425297
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 05:34 schreef Gwywen het volgende:
Ik liep laatst met twee volle handen naar de keuken en wilde de deur met mijn voet openduwen, trap ik precies tegen het kattenluik, zat m'n poot vast in het kattenluik :D
:D

Klinkt als iets wat ik zou kunnen doen :D alleen heb ik dan geen kattenluik *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 2 april 2014 @ 09:26:02 #95
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138426662
Gisteren ging ik de boodschappen opruimen. Ik had de koelkast openstaan en buk om iets uit de tas te pakken. Terwijl ik weer omhoog kom stoot ik met m'n schouder tegen zo'n bak die in de deur geschoven is. Dis schiet omhoog en kiept naar voren. Ik probeer 'm nog tegen te houden, maar tevergeefs. De bak klettert op de grond en alle potjes die erin staan vallen ook. Alles is nog heel en dicht, op 1 flesje na. Oestersaus. Daar schoot de dop vanaf en het zat tegen de muur omhoog, door het water van de katten, over het voer. Echt, als je het probeert lukt het niet...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_138431646
Ik was vergeten dat er een scheur in m'n broek zat, bij het kruis zodat je vanaf de achterkant mn onderbroek kon zien, en daar kwam ik achter toen ik in de Albert Heijn stond. Ging ik de hele tijd met m'n acherkant richting een schap staan terwijl ik in het schap er tegenover zocht wat ik moest hebben.
pi_138433716
Ik fiets best vaak, dus toen ik een keer thuis kwam vanuit school merkte ik dat er een gat aan de onderkant van mijn broek zat. De stof was door de wrijving met mijn zadel gescheurd. Ik weet niet of mensen onderweg iets hebben kunnen zien :P
pi_138448596
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 05:34 schreef Gwywen het volgende:
Lullig, maar als ik dit zou zien zou ik zo hard lachen :D
pi_138494330
Ik ben een keer uit m'n broek gescheurd in een club. Precies daar bij m'n achterwerk. Heb de rest van de avond op een kruk gezeten.
pi_138494510
In mijn flat hebben we automatische deuren in de gangen etc.
Alleen hebben we die niet bij de trappenhuis deuren.

Zat eens 3 seconden te wachten voor zo'n deur tot ik door had dat ze niet vanzelf open gaan.
pi_138494918
Met het voorwiel van m'n fiets tussen de tramrails voor een vol terras. Iedereen klappen natuurlijk. :')
pi_138498090
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou ik had weer eens wat vanavond...

Ineens .... mobieltje onvindbaar. Schrik! Eerst op de gebruikelijke plaatsen zoeken: bureau, broekzak, jaszak, etc. Niets. Dan de tas op de kop, had ik 'm daar ingegooid dan? Ook niet. In de koelkast dan, misschien tijdens het koken daar op een verstrooid moment ingelegd. Nee.
Naar buiten, de auto checken: onder de stoel, naast de stoel enzo... Nope. Shit, dan ligt 'ie nog op m'n bureau op werk. Nou da's ook lekker dan, met die schoonmakers 's avonds daar. Ik heb, stom genoeg, geen pincode op het toestel zitten... Dus ik zat al te overwegen het nummer te blokkeren, met alle gedoe van dien maargoed....

Kom ik - steeds piekerend hoe ik nou zo stom heb kunnen wezen want overkomt me anders nooit zoiets - in de badkamer... en ligt 'ie daar gewoon, op de wastafel. 8)7

Nu toch maar even een pincode instellen... :@
Wist je dat je ook naar je mobiele nummer kunt BELLEN?
Dan hoor je zo waar ie ligt ;)
  vrijdag 4 april 2014 @ 10:41:23 #103
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138498314
Tomatensoep in de blender doen en dan de deksel vergeten. Dexter was er niks bij :')
  vrijdag 4 april 2014 @ 10:44:37 #104
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138498384
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 10:31 schreef pietbier het volgende:

[..]

mits je een andere telefoon hebt of communicatiemogelijkheden om een ander te laten bellen .. en hij niet op 'stil' staat ;)
  vrijdag 4 april 2014 @ 12:05:30 #105
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_138500517
quote:
4s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:31 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Lullig, maar als ik dit zou zien zou ik zo hard lachen :D
Ikzelf ook hoor, ik zou er uren naar kunnen kijken :D
  woensdag 9 april 2014 @ 06:18:43 #106
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_138679378
Alweer een tijdje terug.

Sta op het station bij de kaartautomaat om een papieren kaartje te kopen dus alles ingevoerd en druk op betalen met pinpas. Hup pas erin, zegt ie kaart ongeldig, dus ik haal mijn kaart eruit en doe hem er weer in om het nog eens te proberen en weer zegt ie kaart ongeldig.

Ik haal helemaal geïrriteerd mijn pas terug en toen zag ik pas dat ik mijn ov-chipkaart erin had gedaan ipv mijn pinpas. :')
  woensdag 9 april 2014 @ 06:19:23 #107
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_138679642
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 10:31 schreef pietbier het volgende:

[..]

Ik ben slechthorend aan één kant waardoor ik moeite heb met het bepalen van de richting waar het geluid vandaan komt... :')

Ik heb eens 10 minuten naar mijn telefoon gezocht in de auto, zonder succes. Mijn zus die even langskwam vond 'm direct. 8)7
pi_139066667
Tijdens wandelvierdaagse werd ik uitgescholden door een groep 14-jarig voetbal tuig. Het siert mij nou niet bepaald om als 20-jarige daar in mee te spelen. Ik had een T-shirt aan van de rolling stones met zo'n tong er op en daarom was ik homo. ''Je moeder vond hem anders wel leuk'' Tijdje later liep een van die sukkels naast mij en terwijl wij over en weer aan het praten waren liep die aap tegen een lantaarnpaal aan. Toen was ie stil. De begeleiders/ouders hebben zich er de hele tijd niet mee bemoeid. }:|
  zondag 20 april 2014 @ 10:58:36 #110
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_139066939
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 10:44 schreef marcooooow het volgende:
Tijdens wandelvierdaagse werd ik uitgescholden door een groep 14-jarig voetbal tuig. Het siert mij nou niet bepaald om als 20-jarige daar in mee te spelen. Ik had een T-shirt aan van de rolling stones met zo'n tong er op en daarom was ik homo. ''Je moeder vond hem anders wel leuk'' Tijdje later liep een van die sukkels naast mij en terwijl wij over en weer aan het praten waren liep die aap tegen een lantaarnpaal aan. Toen was ie stil. De begeleiders/ouders hebben zich er de hele tijd niet mee bemoeid. }:|
Ik zou hem al lang gekneed hebben
Ik drink geen kraantjeswater.
pi_139067305
Ik was ziek thuisgekomen en in bed gaat liggen. Nog even de deur naar de voorkamer dicht, zodat ik mindrr hoorde van de geluiden buiten. Lekker in slaap gevallen, belt er iemand op de vaste lijn (toestel in de voorkamer). Dus ik stommel uit bed en loop nog half slapend vol tegen de dichte deur aan. Het eerste wat ik aan de telefoon zei, was dat mijn neus zeer deed. Dat heeft ie nog wel n week gedaan.
Professioneel gifmenger.
pi_139068015
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 10:44 schreef marcooooow het volgende:
Tijdens wandelvierdaagse werd ik uitgescholden door een groep 14-jarig voetbal tuig. Het siert mij nou niet bepaald om als 20-jarige daar in mee te spelen. Ik had een T-shirt aan van de rolling stones met zo'n tong er op en daarom was ik homo. ''Je moeder vond hem anders wel leuk''
Het was nog niet te laat voor ze om dat soort gedrag met wat tikken af te leren.

Al snap ik je punt om het niet te doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Syntos op 20-04-2014 11:57:33 ]
pi_139068705
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 11:47 schreef Syntos het volgende:

[..]

Het was nog niet te laat voor ze om dat soort gedrag met wat tikken af te leren.

Al snap ik je punt om het niet te doen.
Dat had ik het liefste wel gedaan maar er waren vrienden bij, en ik kan wel wat hebben hoor. Platte hand met volle kracht in het gezicht was wel leuk geweest en dan hele neus binnenstebuiten. :P
  zondag 20 april 2014 @ 14:43:01 #114
396431 Alwari
stfu, and listen already.
pi_139072564
Ik heb wel eens gehad, dat ik mijn tas(die helemaal vol zat met boeken-.-) aan m'n stoel had hangen, toen moest ik opstaan pleurt die hele stoel na achter. Maar eigenlijk heb ik niets van de schaamte gemerkt toen, heb me alleen maar dood zitten lachen om de reactie van m'n beste vriend. Prijsloos, tot dat je een rode kaart krijgt.
My signature is too damn hot for this site. (:
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:24:33 #115
396228 mrpat
Carpe Diem!
pi_139142258
Paar weken geleden; ik was een dagje vrij dus lekker uitslapen. Na het ontbijt na boven om vervolgens na het tandenpoetsen te merken dat je iets beneden hebt laten liggen. Dus ik naar de trap lopen en het eerste wat ik me kan herinneren is dat ik beneden aan de trap lig met een zeer pijnlijke nek en in m'n Donald Duck pyjama :') was alleen thuis dus ik in blinde paniek mijn vader bellen.

Vervolgens na ook een bezoekje van de huisarts toch maar de ambulance laten komen bleek die ambulancechauffeur ook nog de echtgenoot van een collega te zijn. Wat schaamde ik me. Met een nekkraag om, op een wervelplank en in mijn pyjama in het ziekenhuis belanden is niet leuk :'(. Krijg ik die avond een appje van mijn collega dat zijn man het wel een heel leuk gezicht vond hoe ik er bij lag in mijn pyjama :')
pi_139142566
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:24 schreef mrpat het volgende:
Paar weken geleden; ik was een dagje vrij dus lekker uitslapen. Na het ontbijt na boven om vervolgens na het tandenpoetsen te merken dat je iets beneden hebt laten liggen. Dus ik naar de trap lopen en het eerste wat ik me kan herinneren is dat ik beneden aan de trap lig met een zeer pijnlijke nek en in m'n Donald Duck pyjama :') was alleen thuis dus ik in blinde paniek mijn vader bellen.

Vervolgens na ook een bezoekje van de huisarts toch maar de ambulance laten komen bleek die ambulancechauffeur ook nog de echtgenoot van een collega te zijn. Wat schaamde ik me. Met een nekkraag om, op een wervelplank en in mijn pyjama in het ziekenhuis belanden is niet leuk :'(. Krijg ik die avond een appje van mijn collega dat zijn man het wel een heel leuk gezicht vond hoe ik er bij lag in mijn pyjama :')
Is dat wel helemaal goed gekomen??
Professioneel gifmenger.
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:47:05 #117
396228 mrpat
Carpe Diem!
pi_139142896
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:36 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Is dat wel helemaal goed gekomen??
Ja, had alleen een hersenschudding waar ze 1 dag later pas achter kwamen. Gaat nu weer heel goed! Al loop ik nu wel heeeel voorzichtig de trap af!
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:48:49 #118
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_139142962
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 06:18 schreef Yurithemaster het volgende:
Alweer een tijdje terug.

Sta op het station bij de kaartautomaat om een papieren kaartje te kopen dus alles ingevoerd en druk op betalen met pinpas. Hup pas erin, zegt ie kaart ongeldig, dus ik haal mijn kaart eruit en doe hem er weer in om het nog eens te proberen en weer zegt ie kaart ongeldig.

Ik haal helemaal geïrriteerd mijn pas terug en toen zag ik pas dat ik mijn ov-chipkaart erin had gedaan ipv mijn pinpas. :')
Die irritatie had ik ook bij de sportschool. Het poortje ging maar niet open, hoe vaak ik het pasje er langs haalde. Uiteindelijk halfboos de dame bij de kassa er op aangesproken, die me aanraadde niet mijn feloranje ING bankpas te gebruiken. :@
pi_139143542
Je bril opzetten terwijl je je lenzen nog in hebt en je afvragen waarom je zo wazig ziet.
  dinsdag 22 april 2014 @ 13:15:49 #120
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139143800
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:08 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Je bril opzetten terwijl je je lenzen nog in hebt en je afvragen waarom je zo wazig ziet.
In die trant heb ik wel eens twee lenzen in 1 oog gehad.
Of een lens uit willen doen en maar pulken in m'n oog. Totdat ik erachter kwam dat ik hem er al eerder had uitgehaald :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')