lkkrrrr ben jij ditquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sowieso mensen die niet tandenpoets-foto's maken op verzoek omdat hun balg in de weg zit.
hij is vast zon smerige anime nerdje zijn anders ga je niet zo geforceerd in het engels praten als je gewn nederlander bentquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:34 schreef seto het volgende:
waarom noem je haar little one als je zelf ook manlet bent
quote:
Ze is zelf 1.60, voor mijn chicks ben ik nooit klein.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:34 schreef seto het volgende:
waarom noem je haar little one als je zelf ook manlet bent
non-Dutch brah.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hij is vast zon smerige anime nerdje zijn anders ga je niet zo geforceerd in het engels praten als je gewn nederlander bent
indd\quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hij is vast zon smerige anime nerdje zijn anders ga je niet zo geforceerd in het engels praten als je gewn nederlander bent
Maar vrouwen vinden dat toch juist schattig als je zo praat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:40 schreef Weissman het volgende:
miaow ?? zuzi ??
Mijn gaydar gaat af van zulke woorden
Is niet aan te raden. Doe het zo af-en-toe als welkome afwisseling.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar vrouwen vinden dat toch juist schattig als je zo praat?
Jawel, maar die mag hij hier niet posten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:47 schreef Weissman het volgende:
Panzer, maak jij wel eens fotos van iets anders dan je abz ?
Nee, boeit niemand.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:47 schreef Weissman het volgende:
oke oke OFFICERquote:
vrouwtjes vinden een goede 6pack nou eenmaal het belangrijkstequote:Op dinsdag 2 april 2013 11:47 schreef Weissman het volgende:
Snap city here we come.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:09 schreef Beach het volgende:
vanochtend iemand die aan het squatten was met heel wat plates belt en hard grommen enzo maar niet eens parallel gingdie zal wel pijn hebben aan z'n knieeën na vandaag
fuckno.jpgquote:
jij snapt hetquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:10 schreef Jahr00n het volgende:
vrouwtjes vinden een goede 6pack nou eenmaal het belangrijkste
ik train ook voor de vrouwtjes dus tja
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |