Dat speel ik eigenlijk niet meerquote:Op maandag 1 april 2013 02:23 schreef jordyqwerty het volgende:
Daar lijkt het op
Wanneer doen we nog eens SongPop
De lol is er een beetje vanaf voor mij. Ik ben ook nooit zo van de spelletjes eigenlijk op FBquote:
Nee ik ook niet. Ik mieter mensen die me invites sturen altijd eraf, zo irritantquote:Op maandag 1 april 2013 02:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
De lol is er een beetje vanaf voor mij. Ik ben ook nooit zo van de spelletjes eigenlijk op FB
Helemaal mee eensquote:Op maandag 1 april 2013 02:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ik mieter mensen die me invites sturen altijd eraf, zo irritant![]()
Dan zou ik ze waarschuwenquote:Op maandag 1 april 2013 02:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Maar soms zijn het familieleden en dan kan ik dat niet maken![]()
Dat trekt zoveel aandacht thoughquote:
Hahahahaquote:Op maandag 1 april 2013 03:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
We beginnen klein, in de volgende topics veranderen we geleidelijk aan de OP
Het is meestal wel stil rond half 4quote:Op maandag 1 april 2013 03:22 schreef Stuart het volgende:
Het is wel erg stil momenteel. Ik ben ook in de war want het voelt als een zaterdagavond. Zal ook wel komen doordat morgen iedereen nog vrij is
Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Ik blijf ook niet zo heel lang meerquote:Op maandag 1 april 2013 03:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is meestal wel stil rond half 4(half 3 dan voor jou)
Ik ook nietquote:Op maandag 1 april 2013 03:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Ik blijf ook niet zo heel lang meer
Is gewoon niet zoveel aan als het zo rustig isquote:
Kloptquote:Op maandag 1 april 2013 03:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is gewoon niet zoveel aan als het zo rustig is![]()
Topic diarree inderdaad. Nog geen enkele leuke gezien eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2013 03:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kloptveel matige 1 april topics trouwens
http://maps.google.nl/quote:Op maandag 1 april 2013 03:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Topic diarree inderdaad. Nog geen enkele leuke gezien eigenlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |