En hoe zeker ben je zelf?quote:Op maandag 1 april 2013 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe jonger ze zijn hoe onzekerder...
Dus volgens mij is het gewaagder om met een iets oudere vrouw te gaan
Ik heb mijn wijn ook maar door de gootsteen gespoeldquote:
Of je je zekerder voelt tegenover een volwassen dame ?quote:Op maandag 1 april 2013 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar is geen touw aan vast te knopen, maar wat wil je zeggen?
Ik heb nog 23 uurquote:Op maandag 1 april 2013 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Shit die TT, nu moet ik wel !
[..]
Ik heb mijn wijn ook maar door de gootsteen gespoeldik ga verder op water
quote:Op maandag 1 april 2013 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Shit die TT, nu moet ik wel !
[..]
Ik heb mijn wijn ook maar door de gootsteen gespoeldik ga verder op water
Heb je nog veel sigaretten? Misschien moet je ze vóór dat je gaat slapen weggooienquote:
Nee..quote:Op maandag 1 april 2013 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Of je je zekerder voelt tegenover een volwassen dame ?
Komopquote:Op maandag 1 april 2013 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen![]()
Hoewel ik wel vastbesloten ben nu
Als ik op 1 april stop maak ik zelf uit hoe laatquote:Op maandag 1 april 2013 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je nog veel sigaretten? Misschien moet je ze vóór dat je gaat slapen weggooien
anders pak je er morgen zó weer eentje...
denk ik![]()
Beetje lullig die druk. Maar ik wens je succes.quote:Op maandag 1 april 2013 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je nog veel sigaretten? Misschien moet je ze vóór dat je gaat slapen weggooien
anders pak je er morgen zó weer eentje...
denk ik![]()
Dankjewel !quote:Op maandag 1 april 2013 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje lullig die druk. Maar ik wens je succes.
Kom op Fann !! Het gaat je lukken...quote:Op maandag 1 april 2013 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ja gaat wel lukken denk ik, ik ga in ieder geval mijn stinkende best doen
okéquote:Op maandag 1 april 2013 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik op 1 april stop maak ik zelf uit hoe laat
Ja ik ookquote:Op maandag 1 april 2013 00:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jahaaaaa, ik hoop dat het jou ook lukt !
quote:Op maandag 1 april 2013 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ja gaat wel lukken denk ik, ik ga in ieder geval mijn stinkende best doen
Je blijft een schatje Fann. kan ook nog niet slapen en wie weet post ik wel een oud nummertjequote:Op maandag 1 april 2013 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
slaap lekker Top !
ik ga nog even muziekjes luisteren...
Die rookt morgen weer, maar misschien helpt mijn postquote:Op maandag 1 april 2013 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Je blijft een schatje Fann. kan ook nog niet slapen en wie weet post ik wel een oud nummertje
...
Die wijn is onzin en niet goed.quote:Op maandag 1 april 2013 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen![]()
Hoewel ik wel vastbesloten ben nu
FaNN is al uren naar bed B maak nou geen wakkere Grieken wakkerquote:Op maandag 1 april 2013 01:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die wijn is onzin en niet goed.
1 ding tegelijk.
Straks maak je die griek ook nog uit
Ik let nooit op de geposte tijdquote:Op maandag 1 april 2013 01:58 schreef chufi het volgende:
FaNN is al uren naar bed B maak nou geen wakkere Grieken wakker
Dat blijft tussen B. en mij.quote:
OK Grieks idd ,,,, Ik laat me er verder niet over uit wat G melde.. Ben eigenlijk ook nog redelijk wakker.quote:Op maandag 1 april 2013 02:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen zoveel gerust en geslapen dat ik nu klaarwakkert ben
Ik zou maar naar bed gaan KT`. Fann ligt al uren te dromen over Santorini of zo ....quote:Op maandag 1 april 2013 02:32 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb vandaag vanaf 6 tot 10 geslapen oid... Maar ik ben nu wel weer moe.
Bier is nog niet leeg.quote:Op maandag 1 april 2013 02:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou maar naar bed gaan KT`. Fann ligt al uren te dromen over Santorini of zo ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah... ga ik maar een koppie thee zetten, ZONDER peuk, moet er niet eens aan denken
gelukkig![]()
Ik word altijd blij van jouw gepostquote:Op maandag 1 april 2013 09:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb aangebeld bij de Buuf, niemand thuis, de hele gang en trap is nog kletsnat![]()
Maar zodra ik de keukendeur opendeed kwam duivie er weer opzitten![]()
Hij was wel alleenik weet niet wat het gaat worden er liggen ook nog geen takkies.
Ditquote:Op maandag 1 april 2013 10:48 schreef ElizabethR het volgende:
Oh FANN wat goed van je!! Volhouden hoor! Het is zoveel makkelijker om NIET te roken. Je hoeft je niet meer druk te maken wanneer je weer 'kunt' roken, en ook al niet 'vooruit te roken omdat het straks een paar uur niet kan'. Je kunt gewoon IN de kroeg blijven, je hoeft op je werk niet meer als een sneue paria buiten te gaan staan in een soort van bushokkie, waar het altijd stinkt, om je nicotine te vergaren, je hoeft je nooit meer druk te maken of er nog wel een avondwinkel is waar je een pakje kunt kopen, omdat je dat overdag vergeten was...... enzovoorts
FANN, je bent nu voor de verdere rest van je leven VRIJ, helemaal VRIJ!!!![]()
![]()
Wat een raar gedoe, bah!quote:Op maandag 1 april 2013 09:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb aangebeld bij de Buuf, niemand thuis, de hele gang en trap is nog kletsnat![]()
Maar zodra ik de keukendeur opendeed kwam duivie er weer opzitten![]()
Hij was wel alleenik weet niet wat het gaat worden er liggen ook nog geen takkies.
Ow...... de verwachtingen zijn wel hoog !quote:Op maandag 1 april 2013 10:48 schreef ElizabethR het volgende:
FANN, je bent nu voor de verdere rest van je leven VRIJ, helemaal VRIJ!!!![]()
![]()
Dat van vannacht heh? Ja, ik vond het ook een beetje eng, het waren twee enorme grotequote:
quote:Op maandag 1 april 2013 12:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word altijd blij van jouw gepost
Maar als je het zelf zo bekijkt, positief dus, dan zul je merken dat het veel makkelijker is om te stoppen. Als je het stoppen met roken ziet als een zwre opgave, die per definite moeilijk te vervullen is, en die je als een soort van straf voelt en alleen maar medelijden met jezelf hebt omdat 'het zo zwaar is', dan is de poging sowieso gedoemd te mislukken en kun je net zo goed meteen een peuk opsteken nu.quote:Op maandag 1 april 2013 13:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow...... de verwachtingen zijn wel hoog !![]()
Psies, bekijk het gewoon lekker positief: "Oh gelukkig, ik HOEF NOOIT MEER te roken, wat ontzettend fijn en makkelijk!!"quote:maar dat helpt wel eerlijk gezegd, want ik zou me rot schamen om te moeten opbiechten
als ik ''gezondigd'' zou hebben
Eigenlijk heb ik nog niet écht behoefte gevoeld om eerlijk te zijn, maar ik was al een heel stukquote:Op maandag 1 april 2013 13:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar als je het zelf zo bekijkt, positief dus, dan zul je merken dat het veel makkelijker is om te stoppen. Als je het stoppen met roken ziet als een zwre opgave, die per definite moeilijk te vervullen is, en die je als een soort van straf voelt, dan is de poging sowieso gedoemd te mislukken en kun je net zo goed meteen een peuk opsteken nu.
[..]
Psies, bekijk het gewoon lekker positief: Oh gelukkig, ik HOEF NOOIT MEER te roken, wat ontzettend fijn en makkelijk!!
quote:Op maandag 1 april 2013 13:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nog niet écht behoefte gevoeld om eerlijk te zijn, maar ik was al een heel stuk
geminderd omdat ik wist dat ik vandaag niet meer zou mogen roken, dat heeft ook gescheeld
denk ik
quote:Op maandag 1 april 2013 13:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En nu zou ik heel graag een Smoothie willen maken maar ik ben bang dat die duivies
de schrik van hun leven krijgen door dat geluid van de Blender![]()
ik denk dat ik het even in de badkamer ga doen dan maar.
Ik denk dat als het ''lostrilt'' jij dat zou voelen en dat dat pijnlijk zou zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 13:41 schreef ElizabethR het volgende:
Ik kan helemaal nergens online vinden of je met een hoop orthopaedische platen en schroeven in je been op een fitness trilplaat mag gaan staan zonder dat dat nadelige gevolgens heeft zoals het 'lostrillen' van de schroeven ofzo. Of haal ik me nu teveel horroscenario in mijn kop??
Sta je al in HET topic?quote:Op maandag 1 april 2013 13:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nog niet écht behoefte gevoeld om eerlijk te zijn, maar ik was al een heel stuk
geminderd omdat ik wist dat ik vandaag niet meer zou mogen roken, dat heeft ook gescheeld
denk ik
Ik zou even een fysiotherapeut bellen.quote:Op maandag 1 april 2013 13:41 schreef ElizabethR het volgende:
Ik kan helemaal nergens online vinden of je met een hoop orthopaedische platen en schroeven in je been op een fitness trilplaat mag gaan staan zonder dat dat nadelige gevolgens heeft zoals het 'lostrillen' van de schroeven ofzo. Of haal ik me nu teveel horrorscenario in mijn kop??
Ah, goeie tip, ik stuur mijn nichtje even een mailtje, die is fysiopeutquote:Op maandag 1 april 2013 13:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou even een fysiotherapeut bellen.
Mij lijkt het ongevaarlijk
Kijkquote:Op maandag 1 april 2013 13:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ah, goeie tip, ik stuur mijn nichtje even een mailtje, die is fysiopeut
Contra-indicaties voor de trilplaat :quote:Op maandag 1 april 2013 13:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou even een fysiotherapeut bellen.
Mij lijkt het ongevaarlijk
Nee, maar dat wil ik eigenlijk ook nietquote:Op maandag 1 april 2013 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sta je al in HET topic?
LIF / FOK!kers stoppen met roken #84
Jezus ! In de Sportschool staat ook zo'n ding en je ziet er écht NOOIT iemand opstaanquote:Op maandag 1 april 2013 14:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Contra-indicaties voor de trilplaat :
• Zwangerschap
• DVT / Trombose
• Hart- en vaatziekten
• Recente wonden na een operatie of chirurgische ingreep
• Synthetische / kunstgewrichten
• Acute hernia / discopathie / spondylolyse
• Ernstige diabetes
• Epilepsie
• Acute ziekten / ontstekingsprocessen
• Ernstige migraine
• Pacemakers
• Recent ingebrachte spiraaltjes, metalen pinnen, schroeven of platen
• Tumoren
• Netvliesproblemen/-stoornissen
Nou is het maar net de vraag wat recent precies inhoudt. Ik neem aan dat 19,5 maanden na dato niet meer geldt als recent. Dus ik ga mijn halve trouwboek op de trilplaat gooien
maar ik zal er toch even over nadenkenquote:Op maandag 1 april 2013 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sta je al in HET topic?
LIF / FOK!kers stoppen met roken #84
Waarschuwing: gebruik van de trilplaat kan ongewenste zwangerschappen tot gevolg hebben.quote:• Recent ingebrachte spiraaltjes
Ik moest wel denken aan dt plastuitje van Chufi trouwensquote:Op maandag 1 april 2013 13:30 schreef golfer het volgende:
Wat een verhaal weer, Fann. Piesende vrouwen in het trapportaal.![]()
Dat soort dingen gebeuren hier nou nooit.
En wat goed dat je nog steeds rookvrij bent.
Of een ongewenste abortusquote:Op maandag 1 april 2013 14:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarschuwing: gebruik van de trilplaat kan ongewenste zwangerschappen tot gevolg hebben.
quote:Op maandag 1 april 2013 14:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of een ongewenste abortus
Oh, nou, in onze gym staat er dus ook een en ik heb er inderdaad net voor de eerste keer op gestaan, maar ik vond het wel lekker. Heb het wel voorzichtigjes opgeboiuwd en pas na 3 minuten op vol gezet, om vervolgens tot 5 monuten te doen. Morgen weer verder, en mooi rustigjes opbouwen. De treadmill is ook geweldig, en de fietskes heb ik nog niet opgezeten. Manlief heeft zowel een stereootje als een tv-tje geinstalleerd in onze gym, dus terwijl je sport kun je nog tv kijken ook. Dat maakt het, althans voor mij, een stuk aantrekkelijker om dat ook daadwerkelijk te doen. Want anders vind ik het zonde van mijn tijd. Slaat nergens op, maar goed, wat voor mij werkt is dan denk ik maar het bestequote:Op maandag 1 april 2013 14:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben er wel even op gaan staan en na 3 seconde stond ik er weer naast, wat een vreselijke
dingen zijn datik dacht dat al mij ingewanden los zouden trillen
ik schrok me écht
kapot !
Ja ik weet ook net hoe zo'n dg werkt dus misschien had ik hem wel in 1x op vol volume staanquote:Op maandag 1 april 2013 14:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, nou, in onze gym staat er dus ook een en ik heb er inderdaad net voor de eerste keer op gestaan, maar ik vond het wel lekker. Heb het wel voorzichtigjes opgeboiuwd en pas na 3 minuten op vol gezet, om vervolgens tot 5 monuten te doen. Morgen weer verder, en mooi rustigjes opbouwen. De treadmill is ook geweldig, en de fietskes heb ik nog niet opgezeten. Manlief heeft zowel een stereootje als een tv-tje geinstalleerd in onze gym, dus terwijl je sport kun je nog tv kijken ook. Dat maakt het, althans voor mij, een stuk aantrekkelijker om dat ook daadwerkelijk te doen. Want anders vind ik het zonde van mijn tijd. Slaat nergens op, maar goed, wat voor mij werkt is dan denk ik maar het beste
Sowieso is jezelf Marijke Helwegen voelen erg ongezond.quote:Op maandag 1 april 2013 14:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar serieus ik voelde me net Marijke Helwegen keer 1000 toen ik op dat ding stond, volgens
mij is at niet gezond
quote:Op maandag 1 april 2013 14:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Sowieso is jezelf Marijke Helwegen voelen erg ongezond.
quote:Op maandag 1 april 2013 14:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Sowieso is jezelf Marijke Helwegen voelen erg ongezond.
Scrambled eggs.quote:
Wat meer publiek en het gaat wat sneller.quote:
En harder rennen dusquote:Op maandag 1 april 2013 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat meer publiek en het gaat wat sneller.
Voor altijd hoop ik altijd ... Maar ik heb nu geen sigaretten meer.... Tot bedtijd zal dat wel lukken . Morgen zien we wel verder.. Ik begin vroeger dan de shops open zijn dus dat wordt al afzien, daarnaast ben ik redelijk inmobiel om ff een pakje te kopen tijdens mn werk... Dus ja voor altijdquote:
Waar krijg je dan de knaken vooor? Als prijs voor je mooie paardjes?quote:Op maandag 1 april 2013 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep en daar leuk knaken voor vangen.
Cool!quote:Op maandag 1 april 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor altijd hoop ik altijd ... Maar ik heb nu geen sigaretten meer.... Tot bedtijd zal dat wel lukken . Morgen zien we wel verder.. Ik begin vroeger dan de shops open zijn dus dat wordt al afzien, daarnaast ben ik redelijk inmobiel om ff een pakje te kopen tijdens mn werk... Dus ja voor altijd
Per voortbrengbeurt is het vaste prijs, duurt ongeveer 3-5 minuten en daarna nog 15 minuten om weer op adem te komen.quote:Op maandag 1 april 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar krijg je dan de knaken vooor? Als prijs voor je mooie paardjes?
Ik rook op mijn werk alleen voor de gezelligheid in het kader van werkoverleg, thuis rook ik alleen met kruiden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Cool!![]()
Ik rook nooit op mijn werk (stinkt in de lift, zelfs als je er zelf niet meer in staat) maar als ik rond 18:30u thuiskom mag ik wel weer
Een ponymuts in Finland heeft filmple op youtube gezet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:07 schreef chufi het volgende:
Zijn wel mooie paarden .. Die ik gezien heb dan
Briessssquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een ponymuts in Finland heeft filmple op youtube gezet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |